Furkan; okulun son senesine hiç hoş başlamadığını düşünüyordu.
Zaten her şeyden çabuk sıkılan bir karakterdi.
Yeni gelen kızın davranışları akıl almaz şekilde anormaldi.
Suratsız yüz ifadesi ve takındığı diğer tavırlarıyla ortamı geriyordu.Esrarengiz bir hava takınması bir yana giydiği o saçma kıyafetlerle bu çağın kızların giyim şekline uymuyordu.
Dikbaşlı oluşunu sınıfa ilk girdiği anda anlamıştı.Bu ilk defa başına gelmiyordu.
Onun popülerliğini benimsemeyen çok kişi olmuştu.
Fakat onların hepsi erkekti.
Onu kıskanmaları da normaldi.
Bu kıza bakınca ne çekingen ne kıskançtı sadece umursamaz bir tavrı vardı."Benim yüzüme bakıpta gülümsemeyen ilk kız.
Sanki onu okula zorla getiren bizmişiz gibi öfkeli.
Evet bize karşı öfkeli
Peki ama neden.?
Hiç tanımadığı insanlara karşı öfkeli olması hiç mantıklı değil "- Dünyada milyonlarca insan var haliyle hepsinin karakteri farklı.
Sen tüm kızları aynı gördüğün için şaşkınsın o kadar dedi Burak.-Bunu dememeliydin.
Furkan şimdi bu yeni kıza karşı ilgi duymaya başlayacak. Dedi Gökhan- İlgi mi? hemde onun gibi bir ucubeye mi ilgi duyacağım ?
onun diğerlerinden farklı olmadığını size ispatlayacağım tüm kızlar aynıdır.Diğer kızlar Rananın sırasına raptiye koymayı planlasa da
Rana herkesten önce sınıftaydı
Sınıfta yapılacak şakalar imkansız olmuştu.Bundan sonra Furkan Rananın her hareketini inceliyor.
Ve tanıdığı hiç bir kıza benzemediğini farkediyordu.Aradan bir kaç gün geçse de Rana aynı soğuk tavrını sürdürmüştü.
Beni nasıl farkedemiyor? diye de düşünmeden edemedi.
Furkanın Rana tarafından ilgi çekmek istemesi ne kadar da saçmaydı.
Bu zamana kadar
girdiği her ortamda herkesin ilgi odağı olmuştu
Ama bu kız onun mıntıkasında onu takmıyordu.-Hey Transfer öğrenci ne zaman arkadaşlarınla konuşacaksın ?
-Bu kız itibarını yerle bir edeceğe benziyor seni taktığı yok diye dalga geçti Zafer
Bu son günlerde ondan neşelisi yoktu.-Onun gibi bir ucube itibarımı zedeleyemez boşuna sevinme dedi Furkan. Sinirden dişlerini sıktı
Rana ona takılan ucube ismine bile hiç tepki göstermemişti.
Hiç konuşmasada ilgi çekmeyi başarmıştı, ama bu güzel olduğu için kesinlikle değildi.
Şiranın tüm tembihlerine rağmen, Rana yine normal bir öğrenci gibi davranamamıştı.
Bütün sınıfın bakışlarında onun hakkında konuşup düşündüklerini farkedebiliyordu.Rana şuan kendisini merak eden ve ona sinir olan insanlarla beraberdi.
Sınıfa giren Tarih hocası sayesinde öğrencilerin bakışlarından bir nebze rahatlamıştı.
Tarih hocasının tüm sorularına detaylı bir şekilde cevap vermesi Furkan dan sonra Burakın da canını fena halde sıkmıştı.
Tarih hocası Kemal bey
-Mükemmel bir tarih ezberin var mış..diye Ranayı tasdik etmişti.Tarih hocası ilk defa bir öğrenciyi tebrik ediyordu.
Furkanın egosuna ,Burakın başarısına bir darbe inmişti Rana sayesinde.
Gökhan telefonundan Rananın bilgilerine ulaşmaya çalışmış fakat hakkında tek bir kelime bulamamıştı.
Teneffüs zilinin çalmasıyla herkes yavaş yavaş dışarı çıktı.-Esrarengiz kız hakkında hiç bir bilgiye ulaşamadım dedi Gökhan.
''Soğuk durarak aklı sıra beni tavlamayı planlıyor ama yemezler
diye ekledi Furkan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk kalpler sevebilir mi?
VampirosSafkan vampir olan bir kızın Zenginlerin gittiği koleje gitmesiyle hikaye başlıyor Bu vampirin insanlara uyum sağlaması pekte kolay görünmüyor Benim kalbim senin gibi biri için acı çekiyor. Nasıl bu kadar aptal olabildim ki? Dedi Furkan.... Halbuki...