- Gitmesine gerek yoktu
Ben onun bir daha karşısına çıkmazdım.dedi Lema.Adeta yıkılmıştı.
Aşk tan yana şansı olmıyacaktı.
Belkide ruh ikizini aramaktan vazgeçmeliydi.Sadece eğlenmek günü birlik yaşamak fena bir fikir değildi.
- Tek sorunun sen olduğunu sanmıyorum.
dedi Furkan.Gökhan elinde meyve suyu şeklinde ki pipetten kan içerken;
- Bendende uzak durmak istiyordu.Rana kanlı gözyaşlarını akıtan Lemaya sertçe:
- Ölmedi sadece Amerikaya okumaya gitti.- Biliyorum ölmedi ama.
Onun için ben
lema sözünü bitirmeden.- Onun gibi zeki birisinin Türkiye de okumak istemiyeceğini de düşünmelisin.
-Bence Rana haklı Burağın hep hayaliydi hatta bizde gidicektik.
- hala gidebiliriz dedi Rana.
Asıl amacı sürekli peşlerine adam takan Müzeyyen hanım dan uzaklaşmaktı.
- Anneme yeni kavuştum gerçi bunu zaten biliyorsun.
- Annenlerde buradan uzaklaşmalı
Müzeyyen hanım dahada abartmaya başlamadan.Furkan telaşla :
- Anneme Babama da artık zarar veremez sanıyordum.- Zarar veremez ama sürekli peşimize adam takıyor.
Sırrımızı öğrenmesini istemiyorum.
Sorun bu.Furkan rahatlamıştı ama Rananın sır konusunda ciddi olduğunun da farkındaydı.
Gökhan heyecanla :
- Ayşe ne olucak?- Burada hizmetçilik yaparak okumasındansa sevgilisiyle Amerikaya gelebilir.
dedi Rana.Gökhan Üzgündü.
Aslında kan İçmesi bile kafasını dağıtmak içindi.
Rana onun içinden geçirdiklerini duydu.- Ona gerçekleri söylemek istiyorsun bence bunun için henuz erken
Biliyorum tek sorunun bu değil annen ve baban onlarla yemek yemeni istiyor gittikçe zorlanıyorsun.- İçimizi okuman hiçte adil değil.
Afrikadan aldığın büyülü otlardan içicektin ama bakıyorumda içmemişsin.- Ablamla dikkatli konuş Gökhan.
dedi Lema.- o benim de ablam sayılıyor.
tüm üzüntülerimizi duymak zorunda olmamalı.- Amerika ya gitmek sanada iyi gelicek dedi Rana.
Otları içememişti.
Hiç bir şey bilmeden yaşamaya alışmak zorunda kalamazdı.Ne açıklama yapmaktan nede uzun konuşmaktan hoşlanırdı.
Bir şeye karar vermişse o doğru karardı.Furkan sevgilisine uzunca baktı.
Yanına yaklaşıp yanağından öptü.- Madem Rana istiyor o halde Amerikaya gidiyoruz karar verilmiştir emrin olur Kraliçem diyerek gülümsedi Furkan.
Rana herkesin içinde böyle yapmasından hoşlanmasada onu kırmak istemedi.
Furkanı kırmak istemiyordu.
Onun üzülmesini umursuyordu.
Uzun zamandan beri böyleydi?.
Lemanın sesi düşüncelerini böldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk kalpler sevebilir mi?
VampireSafkan vampir olan bir kızın Zenginlerin gittiği koleje gitmesiyle hikaye başlıyor Bu vampirin insanlara uyum sağlaması pekte kolay görünmüyor Benim kalbim senin gibi biri için acı çekiyor. Nasıl bu kadar aptal olabildim ki? Dedi Furkan.... Halbuki...