FURKAN;
(Ailesi sayesinde lüks bir hayatı olan yakışıklı bir genç ve etrafındakilerin ona olan ilgisinden oldukça memnun
En çok sevdiği kendisiydi bu zamana kadar ?
Kalbine henüz birisine yer açmaya hazır değilLise son sınıfında öğrenci olarak okuyor.)
▪️▪️▪️▪️
Yaz tatili çok çabuk geçmişti Furkan için ,
doyasıya eğlenmiş partiler vermiş ailesinin tüm imkanlarını kullanmıştı.Gece genelde geç yattığı için,
Kolejin ilk günü erken kalkması oldukça zordu.
Furkanın huyunu iyi bilen babannesi hizmetçilerden birine Furkanı kaldırmasını tembihlediOnu kaldıran hizmetçiye bağırdı
-Tamam dedim ya çık odamdan derhal
Kadın hakaretleri sıralamasını beklemeden hemen odadan çıktı.
Başka bir hizmetçi daha gelmeden oflayarak yataktan kalktı
Duş almak için odasının içinde bulunan banyosuna doğru yürüdü ,Banyosu oldukça büyüktü.
Banyosunda bulunan havuzu andıran küvetin içinden hiç çıkmak istemiyordu.
Gittiği özel kolej deki popülerliği düşünülecek olunursa okula gitmek istememesi sadece tatil modundan henüz çıkamadığı içindi.İstemeyerekte olsa küvetten çıktı.havluyu beline sarıp odasına geçti.
Aynada kendine her zaman ki gurur ve hüzünle baktı.Ona bakanı ilk bakışta bile kendine aşık edebilecek yakışıklılıkta bir delikanlıydı.
"Özenle çizilen bir resim gibisin adeta" demişti bir kız.
Kızların söylediği her söz egosunu arttırmıştı .
Mükemmel fiziği ,saçının parlak koyu altın sarısı, açık buğday teni,hafif kalkık burnu ile beraber
Elmacık kemiklerinin çıkıntılı oluşu yüzünü daha belirgin yapıyordu.Furkan bu mükemmelliğinin
Fazlasıyla farkındaydı.
Ve bu mükemmelliğine denk birisi olduğunu sanmıyordu.
Ukalalığının sınırı yoktu hiç.
Belki de bunun sebebi , çocukluğunda yaşadığı aile trajedisiydi.Göz rengi yeşil miydi?
mavi miydi?
belli değildi.
Ona hayran olan kızlar karar verememişti .
Ama o aynaya baktığında hep aynı hüznü yaşıyordu.Göz rengi babasının dediğine göre onu daha 2 yaşında terk eden annesi ile aynıydı.
Onu hiç tanımamıştı.Böylesine yakışıklı böylesine harika olan delikanlı hayatında ilk seviceği kadın tarafından terk edilmişti.
Çok mu çirkindim çocukken ?diye sormuştu defalarca.
Annesi onu ve babasını terk etmişti.
Çocukluğundan bu yana iki dostu vardı hayatında.
Gökhan ve Burak
bu iki gençten başka kimseyle samimiyet kurmamıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk kalpler sevebilir mi?
VampireSafkan vampir olan bir kızın Zenginlerin gittiği koleje gitmesiyle hikaye başlıyor Bu vampirin insanlara uyum sağlaması pekte kolay görünmüyor Benim kalbim senin gibi biri için acı çekiyor. Nasıl bu kadar aptal olabildim ki? Dedi Furkan.... Halbuki...