Müzeyyen hanım koskoca Konakta kendisini yapayalnız hissediyordu.
Bir zamanlar oğlunun iyiliği için yaptıklarını düşünüyordu.
Cahil köylü bir kızla mutlu olamayacağı kesindi.
O yanlış bir şey yapmamıştı.Peki ya şimdi Furkan aynı babası gibi yanlış birine gönlünü kaptırmıştı.
Rana hakkında edindiği bilgiler karmakarışıktı.
Narini tehdit edip uzaklaştırmak oldukça basitken Rananın ailesi zaten Afrikadaydı.
Yoksa Afrikada olmaları bir tesadüf müydü?
Tedirgin olmamalıydı.Bir zamanlar Afrikaya zorla yolladığı Narin çoktan ölmüş olmalıydı.
Yaşaması imkansız bir yere bırakılmasını emretmişti.
Acımasız bir kadındı.
Hiç vicdan azabı çekmemişti.Şimdi ise Ranadan kurtulmalıydı.
Bunu yapabilirdi.
Tuttuğu adamlar profosyonel katil olsada Ranaya yaklaşamamaları canını fazlasıyla sıkmıştı.
Liseli bir kızı altedememeleri entrasandı.Hayalindeki gelin adayı Cansuydu.
Bunu gerçekleştirmek için Ranayı ortadan kaldırmak gerekiyor ise bunuda yapardı.
O emreder tetiği başkası çekerdi.Furkan konağa gelmediği günden beri oğlu da odasından çıkmıyordu.
Sabırlı olmalıydı.
Furkanın nefretini kazanmamak için bu gerekliydi.Rana nasıl olmuştu da onun yakışıklı playboy torununu kendine aşık etmişti bir türlü aklı almıyordu.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Furkan karşısında Ranayı görünce rüya gördüğünü sandı
Gözlerini açıp tekrar kapadı.
Afrikadan dönmelerine daha çok vardı.- Rüya görmüyorsun benim dedi Rana.
Furkan yerinden doğrulup Ranaya sarıldı;
- kabul et sen de beni özledin.Ve bu yüzden de erken döndün.Rana gülümsedi :
- aşağıda seni bekleyen biri var dedi.Furkan kim dercesine Rananın gözlerinin içine bakınca;
- Sana süprizim var demiştim.
Furkan mızmızlandı.
Rana onun bu çocukca hareketlerine karşılık kaşlarını çattı :- sana süprizim var diyorum sen hala yataktan kalkmıyorsun.
Furkan yine sert Rana gelmeden önce kalktı.
Bereber aşağı kata indiklerinde yirmili yaşlarının üzerinde güzel bir bayan ona doğru gülümseyerek geliyordu.
Furkan şaşkınlıkla Ranaya bakınca:
- Ne duruyorsun Annene sarılsana.
Dalga geçiyor olmalıydı Annesi bu kadar genç olamazdı.
Bu kız olsa olsa ablası olabilirdi.Narin uzun zaman sonra ilk defa insanların yaşadığı ortama girmişti.
Oğluna zarar verir diye temkinli davranıyordu.Furkan annesinin vampir olduğunu anlamıştı.
Şaşkın gözlerle annesine baktı demekki bir vampirin oğluydu
- Annen hep vampir değildi dedi Rana.
sonradan Vampir olmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk kalpler sevebilir mi?
VampireSafkan vampir olan bir kızın Zenginlerin gittiği koleje gitmesiyle hikaye başlıyor Bu vampirin insanlara uyum sağlaması pekte kolay görünmüyor Benim kalbim senin gibi biri için acı çekiyor. Nasıl bu kadar aptal olabildim ki? Dedi Furkan.... Halbuki...