Dostałam nominacje do LA od AlexaRosenberg ! Dziękuję kochana :***
Czas na pytania!
1.Ulubiona gwiazda muzyczna (lub zespół) i dlaczego ona (on)?Nie mam ulubionej gwiazdy muzycznej ,ale zespół tak.
5 Second of summer zawitało w moim sercu już we wrześniu. Ta czwórka chłopaków pokazała mi na czym naprawdę polega przyjaźń i jak ona wygląda. Dzięki nim mam w dupie zdanie innych na mój temat (głównie Mikey mi to pokazał).Uwielbiam ich za to jacy są .W sumie to tyle :)2.Jest jakąś cecha ludzka ,której nie cierpisz u ludzi? Jaka?
Fałszywość.Wiele razy się na niej przejechałam ;)
3.Jakiego gatunku filmy preferujesz?
HORRORY GÓRĄ! Uwielbiam też filmy akcji, a moją ulubioną serią są "Szybcy i Wściekli"!
4.Ulubiona książka lub seria ,lecz nie z wattpada.
Barbara Ciwoniuk " Musisz to komuś powiedzieć " .
Książka super ! Polecam ,YamahaGirl.5.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Myślałam nad adwokatem/psychologiem.Chociaż może posunę się bardziej w kierunku muzycznym? Cholera wie ,czas pokaże:)
6.Czy kiedykolwiek twoje marzenie się spełniło?
Parę razy się zdarzyło :3
7.Jest jakiś serial ,który aktualnie oglądasz i nie możesz się od niego oderwać? Jaki?
Zakochałam się w "Teen Wolf" *.* Dylan O'brien jest niezły ...
8.Gdybyś miała wybrać jedno danie,które musiałabyś tylko jeść przez cały rok ,co by to było ?
PIZZA!!!!! I ❤ YOU !
9.Co pomaga Ci się skupić myśli ,się odprężyć?
Kiedy wale w worek treningowy jestem spełniona 😏😏 Kiedy nie mam dostępu do worka ,idę do osobnego pokoju,biorę gitarę i śpiewam :)Albo biorę słuchawki ,wychodzę i wsłuchuje się w słowa moich ulubionych piosenek.
10.Czy należysz do jakiś fandomów?
Tak,do kilku :)
#5SOSFamily
#Dylaninator
#LPSoldier
#Janoskians
#Idiot
#Faniston
#Demigods
#Firebreathers
#HustlersNie nominuje nikogo ,bo jestem ,zbyt leniwa ,żeby napisać pytania :')
Kocham:*****
YamahaGirl
CZYTASZ
Zaginiona siostra | M.C
FanficMała notka: NIE CZYTAJCIE TEGO CZEGOŚ, CHYBA ŻE CHCECIE SIĘ POŚMIAĆ, BO MOJA GŁUPOTA WTEDY NIE MIALA GRANIC XD dziękuję za uwagę, miłego dnia! Nazywam się Mia .Tak, nie mam nazwiska.Mam 17 lat. Mieszkam w NY , a dokładniej w domu dziecka. Niestety...