0.3

627 62 15
                                    

Medya: Jung Kook - Nothing Like Us

Keyifli Okumalar!

###

Jung Kook, gelen mektubu çantasına atıp Nam Joon'un yanına gitti. Hızla arabaya bindikten sonra yurda doğru yol aldılar. 

Jung Kook, kitabevinden aldığı yeni kitabını açıp okumaya başladı. Kendisine ayırdığı zamanlarda satır aralarında bulduğu hayatlar hoşuna gidiyordu. Kitabının bir satırında aklına gelen şeyle kitabı masaya bırakıp, bir yerlere fırlattığı çantasını aldı. Elleri çantanın içinde gezerken hissettiği zarfı parmaklarının arasına alıp çıkardı. Bembeyaz zarfa bakıp kendi kendine gülümsedi. Zarfın üzerinde hiçbir şey yazmıyor oluşu kafasını karıştırsa da masanın üzerinden maket bıçağını alıp zarfı düzgünce açtı. İçindeki mektubu alıp yatağına oturdu. Sırtını yatak başlığına dayayıp ayaklarını da yatak boyunca uzattı. Parmakları arasındaki mektubu nazikçe açıp okumaya başladı.

PK1711;

 Umarım bu sefer mektubum sana ulaşır. Aylardır umutsuzca yazdığım mektuplara bir yenisini daha ekliyorum. Sanırım artık bırakmalıyım. En başta bu işe kalkışmak hataydı belki de. Kim geleceğin umudunu geçmişte arardı ki? Sanırım deliriyorum. Saçma sapan bir söze inanıp, aylarımı yazmakla harcadım. Cevap alamayışım artık ağır gelmeye başladı. Bu mektup son olsa da yine umutla cevabını bekleyeceğim. 

Cevap ver PK1711. Lütfen...

Jung Kook satırları tekrar tekrar okudu. İsimsiz, içten yazılmış bir mektuptu. Umut bekleyen kişiye umudunu verip vermemekte kararsız kaldı. Bir süre daha düşündükten sonra, çalışma masasına geçti ve çekmeceden bir kağıt çıkardı. Kağıdı masaya konumlandırırken eline aldığı kalemle kafasını kaşıdı. Şimdiye kadar hiç mektup yazmamıştı. Ne yazacağını, nasıl başlayacağını bilmiyordu. Saçlarının arasında gezen kalemle senkronize olarak düşünmeye başladı. Son olarak kısa ama öz bir şey yazmaya karar verip, düşüncelerinin kalemine doğru akmasına izin verdi.

PK1711;  

Mektubun elime ulaştı. Bu aldığım ilk mektup, aynı zamanda yazdığım ilk mektup. Fazlasıyla acemiyim anlayacağın. Önceki yazdıkların elime ulaşmadı; çünkü bu posta kutusunu daha yeni aldım. Her neyse. Sanırım konuşacak birine ihtiyacın var. Ben mektup arkadaşın olmaktan mutluluk duyacağım. Eğer sen de istersen cevap vermen yeterli.

Cevabını bekliyorum PK1711.

Sevgiler.

Jung Kook, yazmayı bitirdiğinde kağıdı katlayıp çantasına attı. Zarf olmayışı sinirini bozsa da bir sonraki izin gününde bir paket almayı aklının bir köşesine yazdı. Gelen mektubu da çekmecesinde bulunan boş kutulardan birine koydu. Yatağının olduğu tarafa geçip, kitabını aldı ve okumaya devam etti. 

###

Seviliyorsunuz...

Aşk ile kalın~

PK1711 || Jeon Jung Kook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin