0.5

528 55 9
                                    

Medya: MFBTY - Buckubucku

Keyifli Okumalar!

###

Jung Kook, aldığı ceza yüzünden bir haftalık iznini kullanamamıştı. Söylediği yalan bile onu kurtaramamış, aldığı cezaya boyun eğmek zorunda kalmıştı. İlk izin gününde yine yolunu posta ofisine çevirmişti. Posta ofisine geldiğinde, posta kutusuna yöneldi. Gelen mektubu sabırsızlıkla açtıktan sonra okumaya başladı.

Sevgili Kook;

Tanıştığımıza mutlu oldum. Eskiden hayranı olduğum kişiyle aynı isme sahip olman sevindirici olsa da içim buruk. Her neyse. Bu konuları açıp canını sıkmak istemem. Kendimden bahsetmemi istemişsin. Aslında anlatacak pek bir şey yok. Kafayı dersleriyle bozmuş sessiz bir kızım işte. Sessizliğimi sadece satırlarda bozarım. Konuşmanın gereksiz olduğunu düşünenlerdenim. Çok saçma değil mi?  Belki de konuşacak kimsemin olmamasından. Çok uzun yazıp sen de yormak istemiyorum. 

Sen de kendinden bahsedersen mutlu olurum. 

Bu arada bir dahaki mektubuna tarih ekler misin? Hangi zamanda yazdığın benim için önemli. Görüşmek üzere Kook.

Sevgiler.

Jung Kook, satırları okurken kızın kendisinden bahsettiğini anlamıştı. Eskiden demişti kız. Onun için kötü bir anı olduğunu düşünüp bu konuyu açmamayı seçti. Yine mektubu masaya koyup yazmaya başladı. 

Sevgili Ji Hye;

Sanırım artık sana alışıyorum. Yazmak daha kolay gelmeye başladı. Uhm kendimden bahsedecek olursam; gezmeyi, müzik dinlemeyi ve fotoğraf çekmeyi severim. Ha bir de büyüklerimle geçirdiğim zamanlar  benim için paha biçilemez. Öğrenmek istediğin bir şey olursa sormaktan çekinme.

Yanlış anlamadıysan üniversite için hazırlanıyorsun değil mi? İyi çalış ve istediğin okulda oku. Geleceğe güvenle bakabilmek için geçmişte emek harcamak gerekir. Emeklerinin karşılığını en iyi şekilde almanı diliyorum.

Neden yalnızsın Ji Hye? Dünyada milyarlarca insan varken kendini neden kapatıyorsun? Konuşmak bize verilmiş en güzel hediyeyken neden onu kullanmamayı seçiyorsun? 

Ah çok soru sordum biliyorum. 

Tekrar görüşmek üzere, Sevgiler...

28.04.2016, Saat 13:14

Jung Kook, mektubu bıraktı ve posta ofisinden ayrıldı. Yeni mektubunu da diğerlerinin yanına bıraktıktan sonra, abilerinin yanına gidip onlara katıldı. 


###

Yeni bölümde asıl kurgu geliyor. Yeni bölüme kadar;

Hoşça ve Aşk ile kalın!


PK1711 || Jeon Jung Kook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin