Liam P.

384 15 0
                                    

Valentin nap van. Otthon vagy egyedül. Liam a barátod, már egy ideje kimaradozik és rossz előérzeted van. Ma este sem aludt otthon. Reggel hajnalban keltél és azóta csak várod. 2 éve alkottok egy párt, mindketten szerettétek egymást és most is így van. Vagy mégsem?

Teljesen bizonytalan vagy. Egy ismeretlen női parfüm szokta kísérni, mikor hazaér, esténként alig van otthon, ha otthon is van csak alszik. Úgy érzed már nem szeret, nem kíván téged, mintha kialudt volna a tűz, legbelül még mindig reménykedsz, hogy csak meglepetést akar neked okozni, és ezért van minden.

Elkergeted a rossz gondolatokat és leülsz a TV elé. Bekapcsolod, de bár ne tetted volna.

„Liam megcsalja barátnőjét! Bizonyíték rá, hogy nem egyszer sétált ezzel a nővel – itt mutatnak egy képet róla – majd felmennek a lányhoz. Csókot is váltottak, napjában többször is lencsevégre kaptuk őket. Vajon mi lehet az oka? Már nem szeretné barátnőjét? Tartsanak velünk továbbra is és mindent megtudnak!"

Kapcsolod is ki a tévét. Szemed könnyes és alig kapsz levegőt. Nem érted, hogy tehette ezt veled. Lassan kibotorkálsz a konyhába egy pohár vízért, de ekkor nyílik az ajtó. Liam ér haza. Egyből odarohansz hozzá.

- Megcsaltál! Miért tetted? – ütöd mellkasát.

- Honnan tudod? – fogja le kezed Liam.

- A tévéből. Érted? – törsz ki zokogásban.

- Azt akartam, hogy tőlem tudd meg. Igaz, megcsaltalak, nem is egyszer. Sőt, ha úgy vesszük, melletted van még valakim. Te is érzed, a kapcsolatunk már nem a régi. Nincs benne az a bizonyos szikra, elhidegültünk, már nem olyan, mint volt.

- Szemétláda! – pofozod fel.

- Megérdemlem, de azt is tudnod kell, hogy sajnálom. Nem így terveztem, nem akartalak megbántani.

- Nem akartál...Hülye duma.

- Még valami... még ma elköltözöm. Szeretném ezt a kapcsolatot minél hamarabb lezárni. – mondja az egészet rezzenéstelen arccal, mintha nem is őt látnád. Ő nem Liam, ilyet sose tenne. Nem mondasz semmit csak leülsz a kanapéra. Liam már összeszedi pár cuccát és el is megy.

Te még mindig a kanapén ülsz a történtek hatása alatt. Nem lehet igaz, hisz te boldog voltál mellette. Te mindennél jobban szeretted, Ő pedig most elmegy. Elhagy és nem jön vissza.

Hirtelen felpattantál, bementél a konyhába, az ottani rádiót bekapcsoltad és egy hatalmas kést vettél elő. Szorosan megmarkoltad majd egy gyors mozdulattal vágtad fel a kezed, jobban mondva a csuklód. Szédültél, lerogytál a padlóra. A rádióban egy lány kérte Valentin nap alkalmából a WMYB-t legjobb barátnőjének. Utolsó emléked Liam csengő hangja, aztán minden elsötétült.

5SOS + 1D *KE* SZTORIKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang