Niall és te szerelmesek vagytok egymásba, de sohasem vallottátok be, még magatoknak sem. lassan 6 éve ismeritek egymást, amiből 5 éve vagytok barátok. Ez idő alatt már kiismertétek egymást és tudtok egymásról mindent, szinte mindent.
Kezded megunni azt az érzést, ami belül van, mikor látod őt, de nem érintheted meg úgy, ahogy legszívesebben tennéd. Hogy nem csókolhatod meg és hogy nem mondhatod el neki, mennyire is szereted. Nem teheted, mert a szüleid sosem kedvelték igazán, és az ő szüleinek sem te vagy a kedvence. Fogalmazhatnám úgy is, hogy a szüleitek gyűlölik egymást és nem szívesen látnak titeket együtt.
Egyik nap Niall szülei nem voltak otthon és áthívott. A testvére Greg elvonult a szobájában, tudva, mit is tervez öccse, ő ugyanis nem volt ellened. A szüleiteket sem érti, hiszen okuk se lenne utálni a másikat, csak teszik.
Niall még igazítgatja a meglepetését, de a csengő hallatára átrohan a házon és kinyitja az ajtót.
- Szia! – köszön előre, kicsit lihegve a futástól.
- Szia! – öleled meg.
Bentebb mentek, majd ki a kertbe, ahol meglátod a feldíszített fákat és az alattuk lévő kis meglepetést: egy piknik kosarat, alatta egy pokróccal.
- Ohh, Niall, ez szép. Még sosem kaptam ilyet senkitől sem. Nagyon szépen köszönöm. –ölelted magadhoz és a nyakába fúrtad fejed.
- Ez még nem minden. – kezdte halkan. – Szeretnék neked elmondani valamit. – folytatta még halkabban.
- Micsodát? – kérdezed és a szíved nagyobbat dobban. Csak reménykedni tudsz egy dologban.
- Én...
- Nyögd már ki! – kéred izgatottan és a szemed csak úgy csillog.
- Szóval... én... jelentkeztem az X-Faktorba. – hadarja el gyorsan.
- Ohh... - csalódott vagy. Nem ezt szeretted volna hallani. – Ez király! – tetteted a boldogat, miközben belül összetörtél.
Az egész piknik alatt csak az jár a fejedben, hogy el kéne mondanod, de nem mered.
**
Elkísérted Niall szinte minden egyes fellépésére, illetve fellépésükre, ugyanis csapatban jutott csak tovább.
Egyre nehezebben viseled a rád eső stresszt és a belülről nyomasztó érzést.
A döntőbe való hirdetésre nem tudtál elmenni, azt csak otthonról nézted és reménykedtél, hogy bejutnak, hiszen Niallt ez tenné igazán boldoggá.
De sajnos nem így történik. Kiesnek. Niall szeme könnyes lesz, amik végig folynak arcán, majd elkéri az egyik mikrofont.
- Szeretnék köszönetet mondani egy számomra nagyon fontos lánynak. Nevet sajnos nem említhetek, de az illető tudni fogja, hogy róla van szó. Sajnálom, hogy ma este nem lehet itt, de hamarosan újra látni fogom, mivel a verseny számunkra véget ért. Akarom, hogy tudja, mindennél jobban szeretem és a szüleim véleménye sem befolyásolhat többé. Ezt érzem, ellene senki sem tehet semmit. – mondta, majd visszaadta a mikrofont.
Otthon, a fotelba ültél. Szemed könnyes és mintha minden világosabb lenne. Szeret. Ettől boldogabb nem is lehetsz.
A szüleid is nézték, és tudták, hogy neked szól az üzenet. Ezek után, rájöttek, hogy semmi sem választhat szét titeket és az ő részükről is rendben ment a dolog.
YOU ARE READING
5SOS + 1D *KE* SZTORIK
FanfictionSziasztok! Létrehoztam azt a blogot, ahol hosszabb-rövidebb *képzeld el*, azaz *KE* sztorikat fogok közzé tenni. Minden egyes megírt darab a saját szerzeményem, szóval aki élni szeretne velük, megteheti, csak szóljon!!! Köszönöm a figyelmet, és jó o...