Otthon, a szobádban ücsörögsz, nézed a tv-t, amikor meghallasz egy ismerős dallamot. Felkapod a fejed, és jól sejtetted. A Don't Stop című számot adják. Felpattansz és ugrálva énekled végig a számot, majd fáradtan dőlsz hanyatt az ágyon. Eszedbe jutnak az emlékek, amikor te és Luke még együtt voltatok, amikor még minden szép és jó volt. A gondolat hevétől a telefonod után nyúlsz és tárcsázod, még mielőtt meggondolnád magad.
- Igen? – szól bele egy fáradt hang.
- Hiányzol! – mondod egyből a lényeget.
- Te vagy az (T/N)? – kérdezi egy fokkal éberebb hangon.
- Talán mástól várod ezt a szót?
- Dehogyis. Csak... meglepett. Amióta szakítottál velem nem is beszéltünk. Számtalanszor akartalak hívni, de képtelen lettem volna végighallgatni, ahogy még egyszer elhajtasz.
- Nem akartam. Szerettelek és szeretlek!
- Akkor miért? Miért hagytál el? És miért pont most jutottam az eszedbe?
- Nem tudom. Beijedtem, féltem, hogy nem fogjuk bírni a hatalmas távot.
- És így jobb volt?
- Nem. Tévedtem. Szükségem van rád, arra, hogy nap mint nap halljam a hangod, hogy tudjam, jól vagy és hogy még mindig szeretsz. Kérlek, mondd, hogy szeretsz még! – kapod kezed a szád elé, hiszen egy hatalmas szipogást próbálsz elrejteni vele, de nem sikerült.
- Ne sírj! Te is tudod, hogy szeretlek, de ez így váratlanul ért.
- Ez mit jelent? Reménykedhetek vagy teljesen lezártad a kapcsolatunkat.
- Te nem tudod, milyen érzés volt látni, ahogy az arcodon végigfolyik a smink és sírva könyörögsz, hogy menjek el. Nem tudod, hány éjszakán át gondoltam végig, mit is csináltam rosszul és hogy mit kellett volna másképp. Nem tudod, mennyire őrlődtem a saját gondolataimban. Nem tudod, hányszor tartottam a kezemben a mobilom a nevednél megállítva és hogy hányszor mondtam le rólad. Aztán a semmiből jössz, felhívsz, és azt mondod, hiányzom. – tartott egy kis szünetet, ami közben mély levegőt vett. – Nem tudom, mit higgyek. Nem akarok benned még egyszer csalódni, és bevallom, félek.
- Sajnálom.
- Én is.
Rakjátok le a telefont. Nem tudod, mit kezdj magaddal, hisz pont ettől féltél, hogy nem tudod majd jóvátenni azt, amit elrontottál.
Napok telnek el, és még mindig emészted magad a történtek miatt. Aztán megszólal a csengő. Odasétálsz és Luke áll előtted. A szemed felcsillan, a szíved meglódul és egy hatalmas, őszinte mosoly terül szét arcodon. Egyikőtök se mond semmit. Luke a derekadra helyezi a kezét és közelebb húz magához, majd lágyan megcsókol.
- Hiányoztál! – dönti homlokát a tiédnek.
KAMU SEDANG MEMBACA
5SOS + 1D *KE* SZTORIK
Fiksi PenggemarSziasztok! Létrehoztam azt a blogot, ahol hosszabb-rövidebb *képzeld el*, azaz *KE* sztorikat fogok közzé tenni. Minden egyes megírt darab a saját szerzeményem, szóval aki élni szeretne velük, megteheti, csak szóljon!!! Köszönöm a figyelmet, és jó o...