Ma van az első évfordulótok Louissal. Kibérelt egy yachtot az ünneplésre. A vízen úszva, távol a parttól egyikőtök sem gondolt arra, hogy valaki fényképezhet titeket, így te merészkedtél megszabadulni a bikini felsődtől, mert utáltad, ha ott maradt a nyoma barnulás közben.
Louis, ahogy meglátta, mit teszel, egyből odaszaladt, és a kezeivel takart el, mivel kiszúrt egy hajót, ami gyanúsan közel járt hozzátok.
- Baby, vedd azt vissza. Majd a hálórészben megszabadulsz tőle. - búgja füledbe, amitől még a hideg is kiráz, de engedelmeskedsz neki.
Teljesen naplementéig tartózkodtok a yacht nyílt részén. Együtt megnézitek, ahogyan az izzó gömböt elnyeli a víz, majd Louis olyan szenvedéllyel csókol meg, hogy még a térded is beleremeg.
- Lefotózták a melled. - mondja mosolyogva a csók után.
- Honnan veszed ezt, Tomlinson? - emeled fel egyik szemöldököd, hiszen csak a gyanú van meg.
- Nézd csak! - adja kezébe telefonját, majd felkacag.
- Ez egyáltalán nem vicces. - vágod hozzá a készüléket.
- Miért? Most már mindenki tudja, milyen gyönyörű mellei vannak a barátnőmnek. - ölel át hátulról, majd a tarkódra nyom egy puszit. Tudja, hogy ez a gyenge pontod.
- Haragszom rád, Louis. - mondod, de hangod határozottsága elveszni látszik a szellőben.
- Akkor hagy békítselek ki! - mondja, majd a csuklódnál fogva a hálótérbe húz.Ahogyan bezárja maga után az ajtót, egyből az ajkaidnak esik és vadul tépni kezdi azt. Nem tiltakozol. Ha akarnál se tudnál. Szereted és boldog vagy vele.
Louis a csípődnél fogva kicsit megemel, te pedig kapsz az alkalmon és a dereka köré fonod a lábad. Így sétál el veled az ágyig, amire óvatosan lefektet, majd föléd mászik. Újra ajkaidnak esik, te pedig türelmetlenül túrsz a hajába.
Kezei elkalandoznak, és most ő segít levenni azt, amit a nap folyamán te vettél le.- Lefényképezhetem? - kérdezte pimaszul, te pedig ahelyett, hogy megsértődtél volna, egy csókra húztad magadhoz, amibe mindketten belemosolyogtatok.
Kezeid a nadrágja peremét megtalálva és kicsit lentebb tolva jelezték neki, hogy ideje megszabadulnia tőle. Értette célzást és így is cselekedett. Nem most láttad először meztelenül, de a látvány minden egyes alkalommal hatalmába kerített.
Szokásos Louis-os tekintettel nézett rád, majd gyors mozdulattal rántotta le rólad az utolsó, kettőtök közé álló textildarabot.
Újra föléd mászva csókolt meg, és a csók közben beállt a parkolóba (ha érted, mire gondolok:D).Szenvedélyes együttlétetek hajnalig tartott, ugyanis Louis szavaival élve "Így kell ünnepelni!".
CZYTASZ
5SOS + 1D *KE* SZTORIK
FanfictionSziasztok! Létrehoztam azt a blogot, ahol hosszabb-rövidebb *képzeld el*, azaz *KE* sztorikat fogok közzé tenni. Minden egyes megírt darab a saját szerzeményem, szóval aki élni szeretne velük, megteheti, csak szóljon!!! Köszönöm a figyelmet, és jó o...