Harry

342 17 0
                                    

Most először vagy One Direction koncerten. Találkoztál már velük, de csak most jutottál el, és láthatod őket együtt, élőben a színpadon. Mindig is oda voltál a göndör hajú pasikért, ez alól Harry sem kivétel.
Még otthon készítettél egy plakátot, amit sikeresen be is vittél a csarnokba. Már az elejétől kezdve tartod, de úgy látod, nincs semmi értelme, hiszen nem látják, amikor is Harry odaint. Tisztán látod, hogy a szemedbe néz és integet. Levegő után kapkodva intesz vissza a szabadon lévő kezeddel és a vigyort senki sem tudná letörölni az arcodról.

Vége a koncertnek. Harry nem egyszer nézett rád, és mosolyodott el, aminek nagyon örülsz.

Sétálsz hazafelé, az adrenalin a véredben még mindig túlteng. Alig bírsz magaddal.

- Megjöttem! – robbansz be az ajtón.

- Milyen volt? – kérdezi anyukád.

- Majd videón megnézed. De hihetetlenül, mega szuperül csodálatos. PER-FECT! – ugrálsz aprókat és még mindig mosolyogsz.

- Akkor jó. – simítja meg a vállad anyukád és elmegy aludni.

Ott állsz tele energiával és valahogy le kéne nyugodnod. Csinálsz magadnak egy pohár kakaót, az mindig segít. Beülsz a laptopod elé és egyből tweetelni kezded, hogy mennyire jó volt. Hirtelen arra leszel figyelmes, hogy több kedvelést és retweetet kapsz, mint a megszokott. Megnézed és az oka Harry. Válaszolt az egyik posztodra, miszerint "Harry látott engem! A szemembe nézett!" és a válasza "Ismerős vagy valahonnan, láttalak már hamarabb is?".

Azt is észreveszed, hogy bekövetett. Nem hagyhatod ki, írsz neki egy privát üzenetet. Heteken át beszélgettek, aztán kér tőled egy találkozót valami nyugis helyen. Belemész. 2 hónap rendszeres beszélgetés és találkozás után megkérdezi, hogy lennél-e a barátnője, amire egy egyértelmű 'igen'-t kap válaszul.

5SOS + 1D *KE* SZTORIKOù les histoires vivent. Découvrez maintenant