{1}

1.5K 52 4
                                    

,,Frede, Georgi, pojďte dolů." Zavolala nás mamka. Líně jsem vstal z postele. George usnul, tak ho nebudu rušit. Celý den jsem byl v obchodě se záškoláckými zákusky a teď jsem značně unaven.
,,Co je mamko?" Zeptám se jí ze schodů.
,,Přijede Harry a my už musíme jít, Frede." Oznámí mi.
,,Kam zase jít?" Zazívám.
,,Frede, plán sedm Potterů ti nic neříká?" Zamračí se na mne.
,,Ajo, jdu vzbudit George a kde je taťka?" Pochopím to.
,,Tvůj otec jel odvést ty mudly Dursleyovi na bezpečné místo." Nervózně se podrbe na hlavě.
,,Aha," zamračím se a poplácám mamku po zádech. Je z toho nervózní. Bojí se o taťku.

Po chvíli už slyším své kroky do schodů. Stavím se ještě u Rona a Ginny a pak jsem konečně u George.
,,Vstávej Georgi," žduchnu do něj.
,,Ehmmmm," podívá se na mne.
,,7 Potterů," oznámím mu a on vyletí z postele.
,,Mamka a ostatní čekáme dole," oznámím mu a zabouchnu dveře. Cestou potkám Rona.
,,Kde na nás čeká Pošuk Moody?" Zeptá se.
,,Nevím, zeptej se mamky." Dloubnu ho do žeber.
,,Frede, počkej," křikne na mne George.
,,Jistě brácho,"  opřu se o zábradlí, abych na George počkal.

,,Takže, pomocí letaxu se přemístíme do Kvikálkova," oznámí nám mamka.
,,Jdu první," oznámím  a naberu si hrst letaxu.
,,Opatruj se Frede," usměje se táta a já pomalu vcházím do krbu. Mrknu na bratra a přemístím se.

,,Zdar Harry," usměju se na něho.
,,Ahoj Frede," odpoví mi, ale mezitím se přemístila Ginny a Harry má oči jen pro ni. Pozdraví ho s tím jejím "Ahoj Harry" a mne málem klepne. Radši se opřu o zeď a čekám na ostatní.

NOVÁ KAPITOLA. KOMENT POTĚŠÍ. TEN ZAČÁTEK SE PÍŠE TAK POMALU. JEN CHVÍLI POČKEJTE A DĚJ SE ROZJEDE...:-) :-) :-)

:-) TONI :-)

I Love You Fred Weasley!Kde žijí příběhy. Začni objevovat