,,Ten Harry Potter se mi nelíbí, Nagini." Promluvil Voldemort na svého hada.
,,Musíme ho zneškodnit můj pane." Zapištěla Bella.
,,Jistě, jistě Bello," usmál se. Bellatrix znervózněla: ,,Jak můj pane?"
,,Nebude ho bolet více, když zneškodníme toho Weasleyovic kluka?" Usmíval se Voldemort.
,,Mazané," zavýskla Bella.
,,Jsem snad někdy jiný než mazaný?" Pohladil Voldemort Naginiho.
,,To ne můj pane." Sklopila hlavu Bellatrix.,,Bello, dej sem ruku, vykouzlím znamení zla." Podíval se Voldemort na Bellu.
,,Pane, vy víte, kde se Potter a ti jeho kamarádíčci nachází?" Zeptala se Bellatrix.
,,Nevím Bello, ty snad ano?" Podivil se pán zla.
,,Ano, vím pane." Narovnala se hrdě smrtijedka.
,,A kde drahoušku?" Mračil se Voldemort.
,,V sídle u Malfoyových." Odpověděla Bella.
,,Tak tam se hned vydáme, že Nagini?" Koukl se pán zla na svého hada.
,,Sssssssssss," odpověděl mu Nagini a Voldemort se podíval na smrtijedku, která nehnutě stála a černýma očima pozorovala Naginiho.
,,Bello, můžeš už letět." Bellatrix si oddechla, kouzlem si přičarovala smrtijedskou masku a vyletěla oknem.,,Nagini, ty tu zůstaneš." Promluvil Voldemort hadím jazykem. Had se na něj podíval a kývl. Kývnutí bylo nepatrné, ale pán zla si ho všiml. Nagini se odplazil a Voldemort se pomalu vydal, k oknu z kterého odletěl směrem k Malfoyovic sídlu. Třeba tam ještě ten střapatej Potter bude a já ho porazím. Pomyslel si Voldemort.
ČTEŠ
I Love You Fred Weasley!
Fiksi PenggemarNechtěli jste, aby Fred Weasley v sedmičce zemřel. Já taky ne a proto píšu tuhle knihu. Věštecké oko se někdy hodí, jak jinak byste chtěli zachránit svého drahého??