{2}

1.2K 49 1
                                    

Ginny odešla, nechápu, proč se přemístila jen aby navštívila a pozdravila Harryho. Hmmmm láska...

,,Je vám to všem jasné?" Zeptá se Pošuk Moody. Všichni kývneme. Je nás tu dost. Je tu Ron, Fleur, Harry, Hagrid, taťka, Remus Lupin, Nymphadora Tonksová, Kingsley, Bill a Mundugnus Fletcher. Já jsem ve dvojici s tátou a George je s Remusem. Teď nám dává Moody mnoholičný lektvar a pytel s Harryho oblečením. Všichni, kdo mají být Harryové si z něj loknou a začnou se měnit. Fleur a Hermiona rostou do výšky a já se naopak scvrkám. Obleču si brýle a  bez okolků se začnu převlékat do Harryho oblečení. Harry se zamračí a podívá se na všechny pohledem: Nemůžete trochu dbát na mé soukromí? Ušklíbnu se.
,,Já věděl, že si Ginny s tím tetováním vymýšlí," podotkl Ron a zkoumal si nahou hruď.
,,Ty teda opravdu mizerně vidíš, Harry." Poznamenala Hermiona, když si nasazovala brýle.

,,Skvěle," přikývl Moody, když uviděl sedm stejně oblečených a obrýlených Harryů.
,,Takže složení párů bude takové: Mundugnus poletí se mnou," začal Moody. Samozřejmě, že Fletcher začal protestovat.
,,Artur si vezme Freda-"
,,Já jsem George," ohradil jsem se, když na mne Pošuk ukázal.
,,Copak nás od sebe nerozeznáš, ani když jsme oba Harry?"
,,Promiň Georgi,"
,,Jen tě tahám za hůlku, jsem opravdu Fred," ušklíbnu se.
,,Konec šaškování!" Vyštěkl Moody.
,,Ten druhý z dvojčat, ať jste to kdo jste, poletí s Remusem," pokračoval Moody. Moody ještě rozřadil další dvojice.
,,Harry, ty poletíš se mnou, doufám, že ti to nevadí." Zeptal se nervózně Hagrid. Harry mu něco odpověděl. Popadl jsem vycpanou Hedviku, kulový blesk a kufr a štrádoval jsem si to na zahradu. Cestou jsem mrkl na bráchu a on šel za mnou. Začali jsme se smát. Doufám, že George nedal Moodymu ani nikomu z Fénixova řádu třeba dávivý dortíček. Ne, že bych to sám neudělal, ale teď je pro mne trochu vypjatá situace...

,,Můžeme Frede," zeptá se taťka.
,,Všem to odstartuji ať vyletíme zároveň." Povídá Pošuk.
,,Raz,"
,,Dva,"
,,Tři."
Všichni se odlepili od země. Měl jsem trochu problém udržet všechny Harryho zavazadla. Kývnul jsem na Goerge (doufám,že je to on) a potom mi všichni zmizeli z dohledu, jak se rozptýlili. Letěli jsme tmou. Taťka byl trochu napjatý.

,,Smrtijedi," slyšel jsem křik. Tohle není náhoda. Vytáhl jsem si hůlku a připravil si na jazyk pár kleteb. Taťka taky nezahálel a hůlku chytil do pravé ruky.

,,Avada Kedavra,"
,,Mdloby na tebe,"
,,Expelliarmus,"
,,Crucio,"

Slyšel jsem spoustu kleteb. Na nás zrovna pálila kletby Bellatrix Lestangerová. Zmáčknul jsem okraj hůlky a vypálil mdloby na tebe. Nikoho nezasáhla. Cítil jsem jak mne jedna kletba málem trefila. V levo se najednou objevilo mračno. Voldemort. Srdce mi sevřela ledová ruka. Tatík se napnul ještě víc a začal kličkovat. Počet kouzel se zvýšil, takže každé druhé kouzlo mne mohlo zasáhnout. Vyděsil jsem se. Nesmí se mi nic stát.

,,Tak ráda vás vidím," pozdravila nás tetička Muriel. Ano, naše mezi stanoviště je obydlí tety Muriel.
,,My tě taky tetičko," pozdravil jsem tetu.
,,Teď rychle máte zpoždění, přenášedlo vám již frnklo  proto jsem vám vyčarovala provizorní." Ukázala na natáčku na vlasy. S tátou jsme se ho chytili a vzápětí jsme se přemístili. Doupě. Nic nevidím radši. Máma se rozběhla za taťkou. Jsem doma.
,,Vrátil se už někdo?" Zeptal se tatík.
,,Harry s Hagridem," usmála se Molly.Taťka jí úsměv oplatil. Šel jsem k nim a mámu jsem objal. Přiběhla k nám Ginny s Harrym.
,,Jsi pašák, Harry," usmál jsem se.

DALŠÍ DÍLEC. OMLOUVÁM SE ZA NESROVNALOSTI S KNIHOU...
TONI :-*

I Love You Fred Weasley!Kde žijí příběhy. Začni objevovat