Kráčajúc hlavnou triedou sa zastavujem pri každom novinovom stánku, pri každom bezdomovcovi s časopismi, či pred každou veľkoplošnou obrazovkou. Sledujem správy. Čakám, kedy vysielanie o malých domových lúpežiach a záplavách na juhu prebije niečo úplne iné. Niečo, čo zatieni všetko ostatné.
Čakám. Obzerám sa. Zatiaľ sa nič neobjavilo. Pociťujem mierne sklamanie. Neviem prečo, keď s určitosťou viem, že niečo také sa predsa nepodarí utajiť. Hlavne nie po tom, ako dobre som to vymyslel. Všetci si to všimnú. Nezostane jeden človek, ktorý by sa nad tým nezamyslel.
Ja nad tým rozmýšľam celú domu. Rozmýšľal som aj nad tým, ako zareaguje ona. Pochopí to. Určite jej to chvíľu potrvá, ale som si istý tým, že to pochopí. Je veľmi inteligentná.
Zvažoval som, či ju budem pozorovať pri preberaní a otváraní balíčku, ale nechcel som riskovať, že by ma mohla zazrieť. Predsa len, chcem, aby naše finále bolo grandiózne. Veľkolepé. Nie ako s tým spoteným chlapom. Ešte aj po smrti sa mi hnusil. Ale už menej, ako predtým. Vedel som, že ten spankhartený bastard bol mŕtvy a tak som sa teda nemal čoho obávať. Hlavne nie toho, že bude po svete rozsievať svoje satanské semená. Takým sa vo svete darí najlepšie. No vďaka mne, pretože ja sám som sa o to aktívne pričinil, je svet zbavený takej chodiacej špiny.
Postarať sa o jeho zvyšky mi dalo zabrať. Nikdy predtým mi to tak dlho netrvalo. Možno to bolo tým, že ten chlap bol stavaný. Mal svaly. Miesto mozgu. A svedomie? Keď ho náš Pán rozdával, asi obcoval so samotný Diablom.
Vzdychol som si a chcel pokračovať ďalej v ceste, keď vtom sa ku mne doniesli mojim ušiam lahodné slová. Zastal som a obrátil som sa k zdroju toho hlasu.
S úžasom som pozoroval svoje veľkolepé dielo. Koľko pozornosti mu ľudia dokázali venovať. Niečomu, čomu ani nerozumeli. Len do seba nasávajú tú drastickosť mojich opatrení. Živia sa zlom.
Ach, aký je ten svet prehnitý. Zamorený. Antikrist sa vkráda do myslí ľudí a oni sa mu zaslepene podvoľujú. Ako mor sa táto hnusoba šíri svetom a zasahuje všetkých tých, ktorí nie sú dostatočne silní, aby odolávali. No ja som. Preto som urobil to, čo som urobil. To, čo som musel. Samozrejme, že som do toho nezabudol zapojiť aj patričnú symboliku. Ale kultu, ako bolo napísané na titulku pod hlásateľkou, to prisudzovať nemuseli.
Za ľudské ostatky nájdené pred štátnymi inštitúciami môže byť zodpovedný náboženský kult
Počúvam jej hlas. Trochu mi pripomína detstvo. To obdobie, kedy som bol ešte nevinné dieťa. Tak ako ona. No to už bolo dávno. Dávno predtým, ako som sa vydal na túto vznešenú cestu, za týmto poslaním.
"Tri časti ľudských ostatkov boli dnes v ranných hodinách nájdené na celom území mesta. Podľa našich správ zatiaľ nebola určená totožnosť obete, no podľa vyhlásenia súdneho patológa je viac ako pravdepodobné, že ostatky patria jedinému človeku. Podľa ich stavu hovorca polície vyjadril názor, že by sa mohlo jednať o vraždu s náboženským podtónom. Páchateľ, či páchatelia, pretože je možnosť, že za týmto činom stojí skupina podobne motivovaných ľudí, boli podľa nálezcov tiel obzvlášť brutálni." Hlásateľka si následne chytila ušný lalôčok a na chvíľu sa odmlčala. Tvár jej skrivila nepekná grimasa. "Podľa najnovších informácií boli v jednej z okrajových obytných štvrtí mesta objavené ďalšie ostatky. Spojitosť s predošlým beštiálnym činom ešte nebola potvrdená."
Vražda s náboženským podtónom? Beštiálny čin?! Nepochopili ma! Nechápu ma! Ostáva mi už len čakať, že moje činy neostanú nepochopené. Že svet precitne a preberie sa z tohto diablom vytvoreného klamu. Dúfam, že nie je neskoro.
No jedno mi stále vŕta v hlave. Zatiaľ našli len štyri časti...
Dobre, dospela som k názoru, že proste nie som ten typ človeka, ktorý dokáže opísať brutálnu scénu :D radšej sa tu ondím s monológom :D fu, dnes som sa nejako rozbehla :) čo myslíte, čo všetko vykonal? a čo ešte vykoná? čo myslíte, kto to je? teda, ja viem, že som vám dala nehorázne málo informácií, ale v tom je to tajomno, či nie?
Nearine 💕
P.S. ani neviete, ako divne som sa pri písaní tejto časti cítila :D občas rozmýšľam, či je niekto so zdravým rozumom schopný vytvoriť niečo.. takéto :P
YOU ARE READING
Obsesia
Mystery / ThrillerObsesívna kompulzia #1 Ak by bol Boh iba láska, prehliadne naše hriechy a vezme nás rovno do neba. Ja si svoje miesto tam musím zaslúžiť. Ona ho má isté. No keď jej pomôžem prekonať všetky útrapy a pokušenia tohto skazeného bezbožného sveta, či ani...