8.

26 2 1
                                    

V priebehu nasledujúcich troch hodín sa mi ešte niekoľko krát podarilo zachytiť útržky správ. Našli aj zvyšné časti. A počul som teda rôzne teórie.

Ani jedna sa však ani za mak nepriblížila skutočnosti. Myslia si, že to bolo zo žiarlivosti.

Nežiarlim.

Za mojim činom je oveľa vznešenejší cieľ. Cestou za ním sa nevyberie veľa ľudí. A predsa som to ja urobil.

Aj keď mi teda nebolo jedno, čo ten hnusný spotenec robil, nežiarlil som. Niekomu by to tak síce mohlo pripadať, no ja som to neurobil kvôli sebe. Urobil som to kvôli nej.

Dlho som súperil s nutkaním vrátiť sa na to miesto. Na to jedno. Odolával som. Až doteraz.

Hľadím na jej dom. Z dostatočnej blízkosti aby som videl blikajúce červené a modré svetlá policajných áut, ktoré ešte zbierajú dôkazy. Nič nenájdu.

Bol som veľmi pozorný. Aj teraz som. Nepribližujem sa. Mám dobrý výhľad a predsa ma nezazrú. Nie je tu. Zľakla sa. Myslia si, že som nejaký náboženský fanatik. Asi ju vystrašil ten veľký klinec. Nechápem to. Bola v tom toľká poetickosť. Toľká idea. Hlboká myšlienka. No oni sú takí povrchní, že to považujú len za akt nenávisti. A pritom to malo takú hĺbku. Dvanásť častí a klinec. je pravda, že som sa trochu inšpiroval knihou kníh, ale aj tak... Nemajú na to právo!

Veď ešte uvidia. Nevzdám sa, dokým ju nazachránim. Tento čin bol len začiatok.


well then, je viac ako pravdepodobné, že budem teraz chvíľu pridávať nepravidelne, takže sa neľakajte, nová časť určite pribudne čoskoro :D 

N 💕

P.S. kto vie, ktorým krvavým príbehom som sa inšpirovala?

ObsesiaWhere stories live. Discover now