Κεφάλαιο 21

255 35 3
                                    

«Το ξέρεις ότι είμαι εδώ για σένα!!» Είπε ο Ντρέικ ενώ έπιασε τα χέρια μου «Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα σου κάνει καλό να χαλάσεις αυτόν τον γάμο»

«Τι εννοείς; Φυσικά και θα μου κάνει καλό θα απαλλαγώ απ' αυτήν μια και καλή!!» Το βλέμμα μου το ικέτευε να με βοηθήσει.

«Σπένσερ αν χαλάσεις τον γάμο θα τσακωθείς με τον μπαμπά σου!» Το χέρι του ακούμπησε στο μάγουλό μου και το χάιδεψε απαλά με τον αντίχειρά του...
Λάτρευα τόσο πολύ το άγγιγμά του, κάθε φορά ένιωθα πως χάνομε, ένιωθα τόσο ευάλωτη, ένιωθα πως ήμουν δική του.

«Δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο κόρη του είμαι δεν θα βάλει καμία πιο πάνω από εμένα!» Του εξήγησα ενώ το βλέμμα μου τον παρακαλούσε να με βοηθήσει.

«Το ξέρεις ότι δεν έχω πρόβλημα να χαλάσω έναν γάμο. Έχω κάνει πολύ χειρότερα πράγματα...» Φυσικά και είχε κάνει ο τύπος ήταν κλεπτομανής, είχε κλέψει το μισό χωριό «Απλά δεν θέλω να κάνω κάτι που ξέρω στα σίγουρα ότι θα σε πληγώσει» Μα γιατί επέμενε τόσο πολύ;

«Σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι αλλά πραγματικά αν δεν σταματήσω αυτόν τον γάμο θα τρελαθώ η γυναίκα αυτή διέλυσε την οικογένειά μου.» Είπα ελπίζοντας ότι θα τον πείσω.

Ένας αναστεναγμός ξέφυγε από τα χείλη του «Πολύ καλά λοιπόν! Αφού δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη σε ακούω. Τι θες να κάνω;»

Ένα τεράστιο χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό μου «Αρχικά θέλω να εξαφανίσεις τις βέρες πρέπει να τις έχει ο μπαμπάς μου ή ο Τομ.»

«Και αφού το κάνω τι;» Ρώτησε εκείνος προσπαθώντας να καταλάβει το σχέδιο.

«Εγώ θα πάω στην Μάργκαρετ και θα προσποιηθώ ότι την βοηθάω να ετοιμαστεί, αλλά στην πραγματικότητα θα βρω ένα τρόπο για να της χαλάσω το φόρεμα. Εσυ αφού κλέψεις τις βέρες πρέπει να φροντίσεις να μην πάει ο μπαμπάς μου στην εκκλησία ρίχνοντάς του υπνωτικά χάπια στο νερό ή στο κρασί, δεν ξέρω πάντως να φροντίσεις να πιεί κάτι.»

«Και που θα τα βρω τα χάπια ρε Σπένσερ;»

«Έλα μαζί μου από το σπίτι πάντα έχει στο δωμάτιο του ένα πακέτο τον βοηθάει να κοιμηθεί το βράδυ»

Ο Ντρέικ γύρισε τα μάτια του προς τα πάνω αγανακτισμένος «Τι θα κάνω μαζί σου; Μου λες;» Είπε και αφού έπιασε το πρόσωπό μου με τα χέρια του, άφησε ένα πεταχτό φιλί στα χείλη μου.

«Έλα πάμε , δεν θα προλάβουμε!» Παραπονέθηκα ναζιάρικα και έπιασα το χέρι του.

***

I'm beautiful  (Greek)Where stories live. Discover now