Κεφάλαιο 9

751 80 19
                                    

«Κάποιος να καλέσει ένα ασθενοφόρο!!!» Ακούστηκε η φωνή ενός κοριτσιού.

Κοίταξα πανικόβλητη τον Ντρείκ «Η Σία;» Ρώτησα.

Εκείνος σηκώθηκε από την θέση του και έριξε μια γρήγορη ματιά γύρω του .

«Όχι η Μέλανη!!» Είπε και έδειξε σε μια κατεύθυνση με το χέρι του.

Το βλέμμά μου έπεσε κατευθείαν επάνω της. Ήταν ξαπλωμένη στο πάτωμα, μια λίμνη από αίμα ξεκινούσε από το στήθος της και κατέληγε στο πάτωμα. Έκλεισα απότομα τα μάτια μου με τις παλάμες μου. Δεν το πιστεύω αυτό το μέρος είναι απαίσιο δεν περίμενα πότε στην ζωή μου ότι θα βρεθώ μπροστά σε ένα τέτοιο περιστατικό.

«Τι έγινε;» Ρώτησε ο κύριος Στέφαν .

«Κάποιος την πυροβόλησε !!» Φώναξε η Σια.

Ξαφνικά ένιωσα την ανάσα μου να κόβετε. Δύο χέρια τυλίχτηκαν γύρω μου. Ήταν εκείνος, ο Ντρέικ. Το κατάλαβα από την ζεστασιά που εκπέμπει το σώμα του και από την μυρωδιά του. Φίλησε μαλακά την κορυφή του κεφαλιού μου και με τράβηξε έξω από το κτήριο.

 Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Καθόμουν μαζί του σε ένα παγκάκι όταν ακούστηκε η σειρήνα του ασθενοφόρου ακολουθουμένη από εκείνη της αστυνομίας. Σε λίγο ο χώρος είχε αδειάσει.

«Σε ευχαριστώ!!» Ψέλλισα.

«Τίποτα. Ποιο πολύ για εμένα το έκανα δεν ήθελα να βρίσκομε εκεί μέσα. Σε είδα που ταράχτηκες και είπα να προσποιηθώ ότι σε βγάζω έξω για να ηρεμίσεις ..»

Σοβαρά τώρα; Τι τρέχει με αυτό το παιδί; Γιατί όποτε κάνει κάτι καλό θέλει να το καταστρέψει;

Το βλέμμά μου έπεσε επάνω στο δικό του. «Δεν σε πιστεύω!!» Είπα.

«Πρόβλημά σου!! Εγώ λέω την αλήθεια. Σου είπα να μην περιμένεις τίποτα από μένα. Αυτό το φιλί ήταν απλά μια βλακεία της στιγμής δεν θα ξανά επαναληφθεί»

«Ευτυχώς!!» Αναφώνησα κάνοντάς τον να γουρλώσει τα μάτια του. «Γιατί ήταν απαίσιο!!».

«Τι είπες;»

«Αυτό που άκουσες!! Δεν φιλάς καθόλου ωραία!!»

Ο Ντρέικ σηκώθηκε από το παγκάκι τοποθέτησε τα χέρια του στους καρπούς μου και με τράβηξε απότομα επάνω έτσι ώστε το σώμα μου να είναι κολλημένο με το δικό του.

«Ξανά πες αυτό που είπες» Ψιθύρισε

Πήρα μια βαθειά ανάσα για να σταθεροποιήσω την αναπνοή μου «Φιλάς απαίσια» Είπα σχεδόν ψιθυριστά.

I'm beautiful  (Greek)Where stories live. Discover now