«Τι;» Ρώτησα, δεν μπορούσα να επιστέψω στα αυτιά μου.
«Αυτό που άκουσες…» Είπε και τοποθέτησε το ένα του χέρι στο μάγουλό μου. «Είμαι ερωτευμένος μαζί σου Σπένσερ. Δεν μπορώ να σε βγάλω ούτε λεπτό από το μυαλό μου… Στέκομαι με τις ώρες μπροστά από το παράθυρο του δωματίου μου και κοιτάω το δικό σου περιμένοντας να έρθεις και να κοιτάξεις για λίγο και εσύ για να μπορέσω να δω το βλέμμα σου έστω και για ένα δευτερόλεπτο!!!!!!!! »Τα μάτια του ήταν ελαφρός υγρά καθώς μιλούσε, όμως όχι ,αποκλείετε να τα εννοούσε. Μάλλον απλά θέλει να με εξευτελίσει πάλι.
«Δεν υπάρχει περίπτωση να σε πιστέψω… Ψάχνεις απλά ευκαιρία για να γελάσεις μαζί μου..» Είπα αποφασιστικά ενώ ένιωθα το πρόσωπό μου να καίει .
Το βλέμμα του έπεσε στο έδαφος και έμεινε έτσι για λίγα δευτερόλεπτα. Έπειτα αφού μουρμούρισε κάτι ακαταλαβίστικα προσέγγισε ξανά το βλέμμα μου . «Σπένσερ ξέρω ότι νιώθεις και εσύ το ίδιο… Το βλέπω στα μάτια σου, κάθε φόρα που με κοιτάς.. Σε παρακαλώ μην αφήσεις τον εγωισμό σου να τα καταστρέψει όλα… »
«Μα πώς είναι δυνατόν να σου αρέσω; Είμαι χάλια!!!» Ψέλλισα ελπίζοντας να μην συμφωνήσει μαζί μου.
«Έτσι νομίζεις εσύ και κάνεις τους άλλους να πιστεύουν το ίδιο…» Είπε και χάιδεψε το μάγουλο μου «Αν όμως κάποιος παρατηρήσει το πρόσωπό σου θα καταλάβει ότι είσαι πανέμορφη και ότι όλα επάνω σου είναι απολύτως ερωτεύσιμα!!! » Ο τόνος της φωνής του είχε χαμηλώσει αισθητά και το καινό μεταξύ μας ήταν πλέων ανύπαρκτο.
«Ε-εγώ ..Δεν ξέρω τι να πω δεν έχω ξαναβρεθεί σε αυτή την κατάσταση… Μου είναι δύσκολο να το πιστέψω..» Είπα ειλικρινά ενώ η κάρδια μου ήταν έτοιμη να πεταχτεί έξω από το στήθος μου.
«Μην πεις τίποτα…» Ψιθύρισε. «Απλά άφησέ με να σου αποδείξω ότι εννοώ όσα σου λέω… Δώσε μου μια εβδομάδα… Είναι αρκετή για να καταλάβεις τι νιώθω για σένα.»
Τι υποτίθεται ότι έπρεπε να κάνω τώρα; Αν δεν μου έκανε πλάκα θα ήμουν πολύ χαζή αν έλεγα όχι, εξάλλου ούτε κ’ εγώ μπορούσα να τον βγάλω από το μυαλό μου. Αν όμως του έλεγα ναι και εκείνος έπαιρνε πίσω όσα είπε? Αναστέναξα δυνατά και πήρα το βλέμμα μου μακριά του. «Εντάξει λοιπόν…» Είπα τελικά χωρίς να συνειδητοποιήσω πόσο θα άλλαζε η ζωή μου μετά από αυτή μου την απάντηση «Αλλά σε προειδοποιώ, έτσι και παίξεις μαζί μου θα πω ότι εσύ είσαι ο ληστής που όλοι ψάχνουν .»
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm beautiful (Greek)
Fiksi RemajaΈχεις νιώσει ποτέ ότι δεν είσαι αρκετά καλή; Ότι κάποιος παρακολουθεί κάθε σου κίνηση, περιμένοντας ένα λάθος.. .έτοιμος να σε κρίνει... Έχεις ευχηθεί ποτέ να ήσουν συνηθισμένη ; Ποτέ δεν ήμουν δημοφιλής , ήμουν ένα υπερβολικά αδύνατο όχι και τόσο...