Η Σία ανέμισε τα κατάξανθα μαλλιά της ,φαινόταν τόσο όμορφη και υγιής αλλά εγώ ήξερα ότι δεν ήταν. Μπορεί να φορούσε μάσκα στην ομάδα υποστήριξης αλλά δεν ήταν καθόλου δύσκολο για κάποιον να καταλάβει ότι εκείνη ήταν ή κοπέλα με τον καρκίνο. Όπως δεν ήταν και δύσκολο για κάποιον να καταλάβει ότι ο Ντρέικ ήταν το παιδί που είχε χάσει την αδερφή του. Τον κοίταξα με την άκρη του ματιού μου. Μουτζούρωνε την κόλλα του διαγωνίσματος που είχε μπροστά του χωρίς καν να διαβάζει τα θέματα. Μάλλον δεν τον ένοιαζε καθόλου το μέλλον του. Κοίταξα την καθηγήτρια, καθόταν στην έδρα και κοιτούσε έξω από το παράθυρο ήρεμη. Ίσως έπρεπε να τον βοηθήσω λίγο.
Έσπρωξα την κόλλα προς το μέρος του και τον σκούντηξα ελαφρός στον ώμο. Τα μάτια του έπεσαν πάνω στην κόλλα και έπειτα καρφώθηκαν στα δικά μου. Το βλέμμα του ήταν τόσο διαπεραστικό. Η ανάσα μου άρχισε να κόβετε και ή καρδιά μου ανέβασε ρυθμούς. Το χέρι του έσπρωξε την κόλλα προς το μέρος μου .
«Ποιός σου ζήτησε βοήθεια;» Ψιθύρισε στο αυτί μου προκαλώντας μου ανατριχίλα.
«Σσς!!» Ακούστηκε η φωνή της καθηγήτριας. «Ποιός μιλάει; Θα σας πάρω τις κόλλες !!»
Έσκυψα πάνω στο χαρτί μου και ο Ντρέικ γύρισε από την άλλη μεριά. Και μόνο η παρουσία του δίπλα μου με αναστάτωνε. Το ξέρω ότι δεν με συμπαθούσε καθόλου και ότι ποτέ δεν θα με έβλεπε έτσι αλλά δεν διαλέγεις ποιον θα ερωτευτείς . Καλά το ερωτευτείς είναι λίγο υπερβολικό. Δεν διαλέγεις ποιος θα σου αρέσει τέλος πάντων.
Αφού μάζεψε και τη τελευταία κόλλα η καθηγήτρια μας κοίταξε αυστηρά.
«Σας προειδοποιώ!! Ότι γράψατε εδώ θα πάρετε στους ελέγχους.» Δήλωσε.
Ο Ντρέικ θα έμενε στην τελευταία τάξη αν γινόταν αυτό. Καλά καθόλου δεν τον ένοιαζε. Όλοι θέλουν να τελειώσουν το απαίσιο σχολείο. Εγώ ζω για αυτή την μέρα,και αυτός τι κάνει; Αναγκάζει τον εαυτό του να ξανακάνει την ίδια χρονιά;
Σκέφτηκα να του μιλήσω αλλά το μετάνιωσα. Το πιθανότερο ήταν να μου πει να μην ανακατεύομαι με την ζωή του. Όχι ότι θα είχε άδικο, δικιά του ήταν η ζωή αν ήθελε να μείνει στην ίδια τάξη δεν θα ζητούσε την άδεια μου. Δυστυχώς δεν του ήμουν τίποτα.
Σηκώθηκα από την καρέκλα μου και κατευθύνθηκα στην καφετέρια. Ήταν ώρα για φαγητό. Όπως πάντα θα καθόμουν μόνη μού όπως και τα περισσότερα άτομα στο σχολείο. Μόνο η Σία είχε πάντα παρέα την ώρα του φαγητού. Ήταν πολύ δημοφιλής .
ESTÁS LEYENDO
I'm beautiful (Greek)
Novela JuvenilΈχεις νιώσει ποτέ ότι δεν είσαι αρκετά καλή; Ότι κάποιος παρακολουθεί κάθε σου κίνηση, περιμένοντας ένα λάθος.. .έτοιμος να σε κρίνει... Έχεις ευχηθεί ποτέ να ήσουν συνηθισμένη ; Ποτέ δεν ήμουν δημοφιλής , ήμουν ένα υπερβολικά αδύνατο όχι και τόσο...