Κεφάλαιο 11

777 93 17
                                    

 Άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου και πλησίασα τον Τομ. Στα χέρια μου κρατούσα δύο κούπες γεμάτες με λαχταριστή ζεστή σοκολάτα.

«Μμμμ!! Τι έχεις εκεί;» Με ρώτησε χαρίζοντας μου ένα πονηρό χαμόγελο και εγώ βιάστηκα να το δώσω την μια κούπα.

«Δοκίμασε!!» Είπα με ένα τεράστιο χαμόγελο να στολίζει το πρόσωπο μου και εκείνος αμέσως υπάκουσε.

«Είναι υπέροχη!!» Σχολίασε.

«Άλλα δεν μου είπες» Άλλαξα το θέμα συζήτησης «Εσύ έχεις κάποια σχέση;»

«Μόλις χώρισα!!» Τα μάτια του έπεσαν στην κούπα που κρατούσε.

«Λυπάμαι.» Είπα ειλικρινά.

«Δεν χρειάζεται να λυπάσαι!» Τα μάτια του καρφώθηκαν στα δικά μου κάνοντάς με να νιώθω λίγο άβολα. «Δεν πήγαινε άλλο έτσι κι’ αλλιώς. Η ζήλεια της με έπνιγε..»

«Μάλιστα..»

«Το παιδί που συναντήσαμε να φανταστώ ότι σε γουστάρει αλλά έσυ τον γράφεις;»  Σχολίασε μετά από λίγο.

Ακριβώς το αντίθετο!!! Σκέφτηκα «Μπα!! Καμία σχέση, δεν με γουστάρει!!!» Ένα αμήχανο γελάκι ξέφυγε από τα χείλη μου.

«Σε γουστάρει!!» Σχολίασε εκείνος και ξάπλωσε στο ράντζο που είχε βάλει η μαμά μου στο δωμάτιο μου.

«Πού το ξέρεις;» Ρώτησα και στήριξα το κεφάλι μου στο χέρι μου.

«Μπορώ να καταλάβω πότε ένας άντρας είναι ερωτευμένος» Σχολίασε «Και αυτός είναι!!»

Ένας αναστεναγμός ξέφυγε από τα χείλη μου και το βλέμμα μου στράφηκε αυθόρμητα στο παράθυρο για να συναντήσει το δικό το. Οι πεταλούδες επισκέφτηκαν για ακόμα μια φόρα το στομάχι μου και ή καρδιά μου άρχισε να αυξάνει ρυθμούς. Μα πως είναι δυνατόν να είναι εκεί όποτε κοιτάω;

«Τι έπαθες;» Ρώτησε ο Τόμ και το βλέμμα του ακολούθησε το δικό μου «Μάλιστα!!» Αναφώνησε «Και μετά μου λες ότι δεν σε γουστάρει»

Ο Ντρέικ δημιούργησε μια ενοχλημένη γκριμάτσα στο πρόσωπό του και απομακρύνθηκε από το παράθυρο.

«Όποτε προσπαθώ να τον πλησιάσω λέει κάτι για να με μειώσει και να μου κόψει τα φτερά!!» Δεν ξέρω γιατί του το είπα αυτό. Ίσως χρειάζομαι ένα φίλο για να μιλήσω.

«Περίεργος τύπος. Βλάκας θα έλεγα!!»

«Έχει περάσει πολλά!!» Τον υπερασπίστηκα. Δεν ξέρω γιατί αλλά με πείραξε που μίλησε έτσι για εκείνον.

I'm beautiful  (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora