Έκανα νευρικά ένα βήμα πίσω με αποτέλεσμα να σκοντάψω στο στέρνο του Ντέικ .
«Τι κάνεις εσύ εδώ;» Ψιθύρισα ταραγμένη.
«Τι εννοείς; Ήρθα για να δω την Μέλανη …» Απάντησε και από το ύφος του φαινόταν ότι απορούσε με την συμπεριφορά μου.
«Την Μέλανη;» Ρώτησα πανικόβλητη. Αν ανακάλυπτε την σχέση της με τον κύριο Στέφαν ποιος ξέρει τι θα έκανε τέτοιος κακιασμένος που είναι!!!
«Μα φυσικά την Μέλανη!!!» Απάντησε «Είσαι καλά;»
«Μια χαρά!!» Αναφώνησα και χαμογέλασα «Γιατί ρωτάς;»
«Γιατί φέρεσαι περίεργα… Μήπως να πάς σπίτι σου να ξεκουραστείς θα μείνω εγώ με την Σία.» Είπε.
Είχε δίκιο καλύτερα να έφευγα ,δεν είχα δουλειά εκεί… Ήμουν μια ξένη…
«Έχεις δίκιο» είπα «Καλύτερα να φύγω..» Έξυσα νευρικά το κούτελο μου και περπάτησα αργά στον διάδρομο. Εκείνη την στιγμή είδα την Σία να περιπατάει βιαστικά προς την εντατική. Την ακολούθησα με το βλέμμα μου. Ο Ντρέικ την έκλεισε στην αγκαλιά του και φίλησε την κορυφή του κεφαλιού της.
«Όλα θα πάνε καλά..» Της είπε «Η Μέλη μας θα γίνει καλά..»
«Γιατί μας άφησες μόνες μας;» Παραπονέθηκε η Σία μέσα στα αναφιλητά της.
Συνέχισα να περπατάω σταθερά μέχρι την έξοδο του νοσοκομείου. Ξαφνικά ένιωθα απίστευτα μόνη μου. Καθώς το βραδινό αεράκι χτυπούσε το πρόσωπό μου θυμήθηκα τις φίλες μου, την Σάνα και την Προύντενς. Θυμήθηκα τις βόλτες μας στο εμπορικό, τα αμέτρητα βραδιά που ξενυχτούσαμε μαζί , τις συζητήσεις μας για τα αγόρια. Δεν ήμασταν ιδιαίτερα δημοφιλείς. Εκείνες περνούσαν σχεδόν απαρατήρητες και εγώ συνήθως δεχόμουν πικρόχολα σχόλια για την εμφάνισή μου.
Ξεκλείδωσα την πόρτα του σπιτιού και μπήκα μέσα. Η μητέρα μου παρακολουθούσε κάποια σειρά στην τηλεόραση.
«Πώς είναι η φίλη σου;» Ρώτησε όταν με είδε.
«Δεν είναι φίλη μου!!!» Αποκρίθηκα κακοδιάθετη και έβαλα ένα ποτήρι νερό στον εαυτό μου.
«Έχεις κάτι;» Με ρώτησε σμίγοντας τα φρύδια της.
«Όχι…» Αναστέναξα «Δεν έχω κάτι… Δεν έχω τίποτα… Αυτό είναι το πρόβλημα… » Συνέχισα με ανεβασμένο τόνο και έτρεξα στο δωμάτιό μου. Κοίταξα νευρικά το λάπτοπ μου. Το άνοιξα και συνδέθηκα στο skype. Κοίταξα τις επαφές μου. Η Προύντενς ήταν συνδεδεμένη πήρα μια βαθιά ανάσα και πάτησα την βιντεοκλήση μετά από λίγο απάντησε.
VOUS LISEZ
I'm beautiful (Greek)
Roman pour AdolescentsΈχεις νιώσει ποτέ ότι δεν είσαι αρκετά καλή; Ότι κάποιος παρακολουθεί κάθε σου κίνηση, περιμένοντας ένα λάθος.. .έτοιμος να σε κρίνει... Έχεις ευχηθεί ποτέ να ήσουν συνηθισμένη ; Ποτέ δεν ήμουν δημοφιλής , ήμουν ένα υπερβολικά αδύνατο όχι και τόσο...