Κεφάλαιο 29

146 16 5
                                    

Το χέρι του ακούμπησε το δικό μου και αμέσως με πλημμύρισε ένα υπέροχο συναίσθημα πληρότητας. «Σε αγαπάω τόσο πολύ...Με τρομάζει το πόσο σημαντική είσαι για μένα. Δεν έχω ξανά νιώσει ποτέ έτσι... Σε χρειάζομαι, θα τρελαθώ αν σε χάσω!!» Ψιθύρισε και πλησίασε το πρόσωπό μου.


«Δεν πρόκειται να με χάσεις...» Αποκρίθηκα και έκλεισα τα μάτια μου περιμένοντας να νιώσω τα χείλη του πάνω στα δικά μου.


«Σε παρακαλώ άνοιξε τα μάτια σου;» Η φωνή του ακούστηκε λίγο πιο δυνατά από πριν. Προσπάθησα να υπακούσω αλλά ξαφνικά ένοιωσα το σώμα μου να πονάει και όσο και αν προσπαθούσα μου ήταν αδύνατο.


Έσφιξα το χέρι του τρομαγμένη, προσπάθησα να το μιλήσω αλλά δεν τα κατάφερα.


Το χέρι του χάιδεψε το κούτελο μου «Έλα μωρό που μπορείς να τα καταφέρεις άνοιξε τα ματάκια σου...» Η φωνή του ήταν ακόμα ποιο δυνατή αυτή την φορά και μαζί της δυνάμωνε και ο πόνος που ένοιωθα.


Άνοιξα δειλά τα μάτια μου και ξαφνικά όλα είχαν αλλάξει γύρω μου. Δεν ήξερα που βρισκόμουν ή τι μου συνέβαινε.


«Έναν γιατρό γρήγορα!!!» Ακούστηκε η φωνή του Ντρέικ. Νομίζω ότι τον άκουσα να απομακρύνεται τρέχοντας. Μα πως γίνετε; Ο Ντρέικ δεν μπορεί να τρέξει.


Οι επόμενες ώρες ήταν πολύ θολές. Στην αρχή ερχόταν διάφοροι γιατροί και με εξέταζαν και ύστερα πρέπει να με πείρε ο ύπνος... Όταν άνοιξα ξανά τα μάτια μου όλα ήταν πολύ πιο καθαρά, ο πόνος σχεδόν δεν υπήρχε και κατάλαβα ότι βρισκόμουν στο δωμάτιο ενός νοσοκομείου. Γύρισα αργά το βλέμμα μου στο πλάι για να δω την μαμά μου να κάθεται δίπλα μου, τα μάτια της ήταν πρησμένα και κόκκινα και φαινόταν χλωμή και κουρασμένη όμως κάτι στο βλέμμα της πρόδιδε ότι ήταν ευτυχισμένη.


«Μαμά;» Ψέλλισα με όση δύναμη είχα.


«Μωρό μου;» Αποκρίθηκε εκείνη απ' τα μάτια της άρχισαν να τρέχουν δάκρυα χαράς «Μας τρόμαξες τόσο πολύ...»


«Τι έγινε;» Θέλησα να μάθω καθώς η μνήμη μου ήταν καινή.


«Είχες ένα ατύχημα μωρό μου. Σε χτύπησε αυτοκίνητο. Ήσουν σε κώμα σχεδόν τρεις μήνες. Φοβήθηκα τόσο πολύ!!! Οι γιατροί δεν μας έδιναν ελπίδες!!»


«Δεν το πιστεύω...» Έκανα σοκαρισμένη, έχασα τρεις μήνες από την ζωή μου «Ο Ντρέικ;» Σκέφτηκα δυνατά.


«Τον έστειλα σπίτι του να κάνει ένα μπάνιο και να φάει κάτι...» Αποκρίθηκε εκείνη και αμέσως ένιωσα μια τεράστια ανακούφιση, δεν με είχε ξεχάσει. « Όλους αυτούς τους μήνες δεν έφυγε λεπτό από δίπλα σου...Σε αγαπάει πάρα πολύ!!»

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 18, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

I'm beautiful  (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora