«Σπένσερ!!!» Αναφώνησε η Πρου μόλις με είδε και έσπευσε να με αγκαλιάσει. Τύλιξε σφιχτά τα χέρια της γύρω μου περιμένοντας από μένα να κάνω το ίδιο μα όσο και αν προσπάθησα τα χέρια μου παρέμειναν ακίνητα. Εκείνη το κατάλαβε και έχασε τον ενθουσιασμό της. Απομακρύνθηκε από κοντά μου και τώρα το ύφος της ήταν περισσότερο σοβαρό παρά φιλικό. «Πώς είσαι;» Ρώτησε .
«Καλά» Απάντησα κοφτά . Το βλέμμα μου έπεσε στην Σάνα και στον Ματτ, κρατιόντουσαν από το χέρι και ήταν και οι δύο πολύ απόμακροι πράγμα που με έκανε να αναρωτηθώ γιατί έγινε αυτή ή συνάντηση εξαρχής.«Λοιπόν θα καθίσουμε;» Ρώτησε ή Πρου σε μια προσπάθεια να ελαφρύνει το κλίμα.
«Ναι φυσικά!!» Αποκρίθηκα προσπαθώντας να κρύψω το γεγονός ότι έτρεμα. Ήθελα να ανοίξει η γη και να με καταπιεί!Αφού βολευτήκαμε και παραγγείλαμε η Σάνα επιτέλους άνοιξε το στόμα της.
«Ελπίζω να μην ενοχλήθηκες που έφερα και τον Ματτ!» Είπε με αθώο ύφος, αλλά την ήξερα πολύ καλά για να το πιστέψω.«Απλά νόμιζα ότι θα βγαίναμε οι τρείς μας» Είπα αγνοώντας τελείως τον Ματτ.
«Νομίζω ότι με αφορά η συζήτηση που θα κάνετε» Πήρε τον λόγο εκείνος «Μπορεί εσύ να με γουστάρεις αλλά εγώ δεν νιώθω τίποτα για σένα πέρα από οίκτο.»
Ένας δυνατός πόνος διαπέρασε το στομάχι μου. Ένιωθα τελείως αβοήθητη και προσπαθούσα να μην κάνω τα πράγματα χειρότερα βάζοντας τα κλάματα «Γιατί με λυπάσαι ;» Ρώτησα
«Γιατί είσαι ένα κορίτσι που θα ήθελε να ζει σαν τα άλλα όμως δεν έχεις ούτε την εμφάνιση ούτε τον χαρακτήρα για να το πετύχεις. Συν του ότι γουστάρεις κάποιον που δεν πρόκειται να σε δει ποτέ ερωτικά.»
«Ματτ δεν σε γουστάρω πια, έχω αγόρι που έχει καλύτερη εμφάνιση και χαρακτήρα από εσένα!» Είπα προσπαθώντας να σκληρύνω την φωνή μου.
Ένα γελάκι ξέφυγε από τα χείλη της Σανα «Έλα τώρα Σπενσερ δεν χρειάζεται να λες ψέματα. Αποκλείεται να βρήκες γκόμενο παρά είσαι ντροπαλή για κάτι τέτοιο.»
«Δεν λέω ψέματα!!!» Αναφώνησα έτοιμη να βάλω τα κλάματα.«Εντάξει Σπένσερ σε πιστεύουμε μην στεναχωριέσαι !!» Είπε προσποιουμένη την γλυκιά η Πρου και σχεδόν αμέσως έσκασαν και οι τρεις στα γέλια.
Έκλεισα τα μάτια μου προσπαθώντας να κρύψω τα δάκρυά μου . Αυτό ήταν δεν υπήρχε κανένας λόγος να κάθομαι και να ανέχομαι τις προσβολές του. Πήρα μια βαθιά ανάσα και ήμουν έτοιμη να σηκωθώ, να πάρω το ποτήρι με το νερό και αφού τους το χύσω στα μούτρα να αποχωρίσω με το κεφάλι ψηλά σαν κύρια, όταν ένιωσα ένα χέρι πάνω στον ώμο μου.
ESTÁS LEYENDO
I'm beautiful (Greek)
Novela JuvenilΈχεις νιώσει ποτέ ότι δεν είσαι αρκετά καλή; Ότι κάποιος παρακολουθεί κάθε σου κίνηση, περιμένοντας ένα λάθος.. .έτοιμος να σε κρίνει... Έχεις ευχηθεί ποτέ να ήσουν συνηθισμένη ; Ποτέ δεν ήμουν δημοφιλής , ήμουν ένα υπερβολικά αδύνατο όχι και τόσο...