Nos, újabb két hónap telt el. Lucy, már 9 hónapos. Meg lehet zabálni a kiscsajt. Olyan édes, amikor meglátja az apját, és elkezd mászni felé, a kis lelkem próbál sietni, de nem nagyon jön össze neki. Ilyenkor mérgelődik egyet, majd feladja, és leül az út közepére, és megvárja, amíg valaki odamegy érte. Persze ilyenkor bevágja a legédesebb mosolyát, ami totál olyan, mint Ash-é, és nyújtja a kis kezeit, hogy vegyük fel, nem lehet nemet mondani ilyenkor neki.
Anyáék még aznap, amikor ez kiderült totál feldúltan felhívtak, hogy mégis mikor akartam elmondani, hogy szültem egy gyereket. Aztán elmagyaráztam nekik a sztorit, mire kicsit lenyugodtak. Aztán újra bezsongtak, mert akkor így van egy unokájuk. Ide is repültek rögtön, és itt dekkoltak vagy 2 hetet. Közbe megismerték Ash-t (személyesen), és a többieket. Szimpatikus volt nekik mindenki, Lucy-t meg egyszerűen imádták. Oda vannak érte.
És, hogy az igazi szüleimmel mi van? Végül, pár napot csúszott ez a bizonyos vacsora, de bepótoltuk. Nem is tudom mitől paráztam, mert nagyon jó fejek mind a ketten. Azt, ugyan még nem mondták el, hogy miért adtak örökbe, mert még nem lehet (?), de idővel az is kiderül, én nem akarom erőltetni.
Ami Meredith-éket illeti. Nos, hát a rosszullét, és egyebek nem múltak el, szóval elmentünk orvoshoz, aki közölte, hogy Mer terhes. Amikor kijöttünk a rendelőből teljesen befordult, mert nem tudja, hogy mit fog szólni Luke, és egyáltalán hogyan mondja el neki. Végül, úgy 2 óra, vagy 3 liter fagyi, és 4 tábla csoki után hazamentünk, és elmondta Luke-nak. Azért készenlétben ott álltam az ajtó előtt, hogy ha Lucas valamit csinál, tudjak támadni. Persze, semmi szükség nem volt erre, mert nagyon örült neki. Már most bevásárolt, egy csomó pici cuccot. Lucy-val megy ilyenkor vásárolni, mert amire Luce rámutat, az mehet a kosárba. Ja, hát igen. Lucy már most nagy divatdiktátor, persze a legtöbbször én öltöztetem. Már több újságban is benne voltak a szettjei. Sőt, még Suri Cruise-t, és Charlotte hercegnőt is lesöpörte a trónról. Olyan büszke voltam rá, meg persze magamra.
Szóval, Luke totál bezsongott. Aztán, mint minden szép, és boldog időnek eljön a vége, ennek is eljött. Kezdődött a turné. Ugye, a vizsgák miatt nem mehettem velük az első pár állomásra. Emiatt megbeszéltük, hogy a csajok itthon maradnak, és majd a tokyo-i koncerten csatlakozunk. Persze Lucy is velünk marad addig. Luke mondjuk kicsit kiakadt, mert akkor majdnem 1 hónapról lemarad (ami igazából 2 hét, se), de megnyugtattuk, hogy még nagyon a terhesség elején van, és ilyenkor a hányásokon, és a hangulatingadozások kívül sok nem történik.
Hollywood-nak, és Sydney-nek új álompárja lett, ugyanis Beverly hosszas nyaggatás után beadta a derekát, és elment randizni Cal-el. Aztán megint, és megint, végül összejöttek. Szóval most nem a 5SOS dobosáról szól minden cikk, csak minden második, hanem a 5SOS basszerosáról. Komolyan a kis bandánk valahogy mindig címlapra kerül. Szerencsére azt még nem tudják, hogy Mer terhes, mert az még jobban felkapott lenne, mint Lucy volt. Egyedül talán Mike az, aki csak egyszer-kétszer volt címlapon.
„Hogy szakadnál ketté, Ashton." Reggel volt. nagyon reggel. Nem tudom, miért ilyenkor kell hívogatni. „Tudod te hány óra van? Hajnali 7! Ha, azt akarod, hogy felszálljak a gépre, akkor most leteszed, és nem hívsz, majd szépen kijössz elénk a reptérre"
„Én is szeretlek. Csak azért hívtalak, hogy figyelmeztesselek, hogy ne késsed le a gépet, mint múltkor."
„Nem fogom. De, ha most megbocsátasz, aludni akarok. Jó éjt. Szeretlek." Meg se vártam a válaszát, már nyomtam ki a telefont, és fordultam át a másik oldalamra.
Nagyjából, negyed órát alhattam, amikor szoba túloldaláról hangos sírást hallottam. Imádom Lucy-t, de miért most kell felkelnie. Szitkozódva feltápászkodtam, majd átbaktattam Luce szobájába. Persze, amint beléptem, Lucy elhallgatott, és édesen mosolyogva nézett rám. Nem lehetett haragudni rá, olyan husi volt. Kivettem az ágyából, majd el kezdtem idióta hangon gügyögni hozzá, miközben mentünk le a lépcsőn. Még le se értünk, már csörgött a telefonom.
BẠN ĐANG ĐỌC
Lost Brother (A.F.I.) B-E-F-E-J-E-Z-E-T-T
Fanfiction„Te vagy életem szerelme, a lányom anyja, és a születendő gyermekem anyukája. Nagyon szeretlek. Mond csak, hozzám jössz feleségül?" „Mi a szar."