Chapter 11.

533 34 0
                                    

A telefonom folyamatos pityegésére keltem. Megint elaludtam, pedig csak 5 percre akartam ledőlni. Mostanában nagyon sokszor alszok el egy-egy ilyen 5 perces pihenésnél. Ahogy magam mellé néztem, láttam, hogy Ash is alszik. Az ő pihijei is megnőttek az utóbbi időben. Nem kelt fel a csipogásra, és olyan édesen aludt, hogy nem volt szívem felkelteni, ezért halkan kimásztam az ágyból, magamra kaptam egy pulcsit, és a telefonommal együtt lementem a konyhába. Rájöttem, hogy ma még csak reggeliztem, és már délután 3 volt. Szépen leültem a kis szendvicseimmel az asztalhoz, mikor megint csipogott a telóm. Már eléggé idegesített, ezért megnéztem. Bár ne tettem volna. Az még oké, hogy pluszba lett több ezer követőm twitteren és instagramon is, de a több ezer követőtől, több ezer utálkozó üzenetet is kaptam. Amikor nyilvánosságra került, hogy Mike húga vagyok, akkor is sokan támadtak, de nem ennyien. Nem nagyon szokott érdekelni mások véleménye, de azért ezek bántóak voltak. Sokan írták, hogy csak a pénz és a hírnév miatt vagyok Ash-el, és hogy mekkora ribanc vagyok, amiért elvettem tőlük a pasijukat. Kill me, pls. A pasijukat? A vicces, hogy a legtöbb nincs több 15-nél, és általában fanoldalakról írogatnak. Még magukat se képesek felvállalni, akkor miért engem szapulnak? Persze nagyon sokan írtak kedveseket, és rengetegen gratuláltak. Ők nagyon cukik voltak, nem is érdekelt, hogy hányan írtak, vagy, hogy túl sok ember az összes fan-t, aki kedves szavakkal illetett meg, gondolkodás nélkül bekövettem. Így lett az, hogy nagyjából 5-6000 embert követek a közösségiken.

Annyira belemerültem a telefonomba, hogy meg se hallottam, hogy valaki mögém jött, csak akkor, amikor már hozzám szólt.

„Jézusom, Beverly. A szívrohamot hoztad rám. Legközelebb ne gyere ilyen halkan."

„Közösségik?" Figyelembe se vette, hogy majdnem meghaltam ijedtemben. „Ne foglalkozz velük. Tudod, amikor jártam Evan-nel engem is sokan a pokolba kívántak. Pont, hogy leszartam mit gondoltak. Aztán, amikor rájöttünk, hogy nem is szeretjük egymást, és szakítottunk, tudod, akkor kaptam meg azt a kis szerepet az AHS-be. Na, akkor főleg mondogatták, hogy csak a hírnév miatt jártam vele. Ez hülyeség, főleg azért, mert ugyan ki akar a volt barátjával közös sorozaton dolgozni. Szóval ne érdekeljen." Imádom ezt a csajt. Mindig tud valami megdöbbentőt és valami nagyon nagy okosságot mondani, még akkor is, ha nem vagyok emiatt magam alatt.

„Várj. Te jártál Evan-nel? Evan Peters-el? Jézusom. Aztarohadt. Te kajakra jártál vele?"

„Látom megint a lényeget fogtad meg. Igen jártam vele. Amikor először szakítottam Emma-val, akkor jöttünk össze." Még mindig le voltam döbbenve. Evan Peters-el. A kedvenc színészemmel.

„De, várj. Evan nagyon hasonlít Ash-re. Ugye, akkor nem akarsz összejönni vele? Mert gondolom, akkor az ilyen típusok jönnek be. Ugye, nem jössz össze Ashton-nal?"

„Ki nem jön össze velem?" Mindig jókor jelenik meg.

„Senki." Válaszoltuk ijesztően egyszerre Bev-el.

„April, te összejöttél velem, szóval... De, mindegy is, nem ezért jöttem. Basszus, elfelejtettem miért jöttem." Olyan édes, ahogy töri a fejét, és összehúzza a szemöldökét. „Ja. Tudom. Megnézted az értesítéseidet?"

„Meg. Sokan nem szeretnek. Viszont sokan igen, azokat be is követtem, mert aranyosak voltak." Ash, büszkén ölelte át a derekam.

„Az én csajom. Utálják, de nem érdekli, és a jóra koncentrál." Mielőtt leolthattam volna, hogy milyen szörnyen romantikus volt, megjelent Mike is, aki nem volt túl boldog.

„Hé, Mikey. Mi a baj?"

„Anyáék lemondták a mai vacsorát. Elfelejtették, hogy színházba mennek, vagy hova."

Lost Brother (A.F.I.) B-E-F-E-J-E-Z-E-T-TOnde histórias criam vida. Descubra agora