„Ashton. Úristen. Nagyon fáj." Éppen, hogy lefeküdtünk aludni a Mike-al közös elő szülinapi bulink után, amikor olyan fájdalmat éreztem, hogy majdnem meghaltam. Szúrt, égett, csípett, lüktetett. Minden fájdalom bennem volt. Egyszerűen nem bírtam.
„Kicsim. Nyugodj meg. Gyere, segítek. Mindjárt idehívom Faith-et, hogy segítsen felöltözni, addig beindítom az autót. Nyugi, April. Nemsokára vége."
„Ne. Merj. Itt. Hagyni." Ragadtam meg Ash pólóját.
„Életem, csak fél percre megyek el, hogy el tudjalak vinni a kórházba, oké?"
„Aaaaaaaaaargggg..."
„Akkor ez egy oké?"
„Húzzál el, utállak. Hallottad? Tűnj innen." Vőlegényem ijedtem nézett rám, majd kisprintelt a szobából. Fél perc múlva a bátyám rontott be a szobába, felkapott, majd lerohant velem a lépcsőn. A fájdalomtól szinte semmit se érzékeltem, csak annyit vettem ki a dologból, hogy betesz a kocsiba, becsukja az ajtaját, valamit beszél Ashton-höz, aki meg rátapos a gázra.
Egész úton csak kiabáltam Ash-el, és sírtam. Ha ilyen minden szülés, és többet nem fekszek le Ashton-nal, nehogy terhes legyek. Komolyan. Azt hittem menten meghalok.
„Oké, April. Most kiveszlek, bemegyünk a kórházba, és pikkpakk kint is lesz a babánk, oké?"
„Tűnjél már el. Gyűlöllek, hogy lehettél ekkora barom, hogy felcsináltál? Tűnj a szemem elől"
„Elnézést, Dr. Martinez-t keresem. A menyasszonyom, Amanda Clifford mindjárt szül, és ő az orvosunk." Úgy látszik Ash is már durván viselkedik, szerencsétlen nővér remegő kézzel pötyögte be a gépbe a nevemet.
„Igen. Egy perc, és itt lesz a doktornő, addig üljenek, le kérem." Mutatott kedvesen az undorító műanyag székekre.
„Nézze, kisasszony. Nemsokára szülök, a hasam majd szétrobban, nem fogja még azt képzelni, hogy még leülök ezekre a székekre. Most azonnal hozzon egy tolókocsit, vagy olyan pert akasztok a nyakába, ami csődbe viszi." Mint egy őrült kiabáltam az ápolónővel, aki rohant is egy székért nekem, majd finoman beleültetett.
„April szívem, nyugalom. Nézd, itt is van a doktornő."
„Jó estét, Amanda, Ashton. Akkor most elmegyünk a szobába, amit rendeltek. Ha minden jól megy, már most elkezdhetjük a szülést."
„Mi az, hogy ha minden jól megy? Valami baj lehet?"
„Nyugodjon meg Mr. Irwin, ezt úgy értettem, hogy ha a baba már most ki akar jönni, akkor kezdhetjük." A dokinő kedvesen mutatott, hogy feküdjek fel az ágyra, nagy nehezen feltuszkoltam magam a nagy hasammal, majd Ash felé fordultam.
„Fletcher akármi is van, ne engedd, hogy kérjek gyógyszer. Olvastam, hogy nem tesz jót a kicsinek. Ne engedd, oké?" A végén már erőszakosan rángattam a felsőjét.
„Igen, csak engedj el, kérlek." Elengedtem, majd rámosolyogtam, de azonnal el is torzult az arcom.
„Aaaaa... nagyon fááj. Orvooost." Ash kiszaladt a dokiért, aki még két emberrel tért vissza.
„Rendben, Amanda. Úgy látom, megkezdhetjük a szülést. Mr. Irwin, maga is bent szeretne lenni?"
„Itt szeretne... aaa..." Válaszoltam Ash helyett.
„Rendben, akkor kezdhetjük, kér esetleg érzéstelenítőt, fájdalom csillapítót?"
„Igeen... aaaa..."
„Nem. Nincs szüksége rá."
„De, kérek. Ashton, ne szólj bele... aaa... ez is a te hibád, miért kellett gyereket csinálnod... aaa?" Az orvos csak ide-oda kapkodta a fejét.
„Szóval, akkor, kér vagy sem?"
„Nem kér. Fél órája mondta, hogy nem kér semmiképp sem."
„Rendben, akkor Amanda, magán a sor. Nyomjon egy jó nagyot."
Életem legrosszabb háromnegyed óráját éltem át. Nyomtam, kiabáltam, hibáztattam, nyomtam, sírtam, vertem, nyomtam... ebből állt az egész, Ash pedig szépen tűrte, ahogy kiabálok vele, ahogy szétverem, hogy az mondogatom neki, hogy gyűlölöm, ő mindig csak kedvesen megsimogatta az arcom, és azt mondogatta, hogy nagyon ügyes vagyok.
„Rendben, akkor még egy utolsó nyomás és kint is van. Mehet? Gyerünk Amanda, mindent adjon bele."
Amekkorát csak tudtam nyomtam, majd kimerülten a párnára ejtettem a fejemet. Pár perc múlva arra eszméltem, hogy a doki, és a két nővér rohangál ide-oda. Valami nem stimmel. Álljunk csak meg, nem volt sírás. És, ha nincs, sírás az azt jelenti... nem, az nem lehet.
„Ashton, mi történik?" Hisztérikus volt a hangom, de úgy érzem, ez érthető.
„El... elvesztette az eszméletét, a gyerekünk."
„Nem, az nem lehet. Nem hallhat meg." Bőgve omlottam Ash karjai közé, aki szintén keservesen sírt.
„Nem veszítjük el, hallod April? A hercegnőnk túléli, hallasz? Nem adja fel, olyan, mint a mamája."
Szerintem ebben Ash se hitt annyira. Csak sírtam tovább Ashton ölében. Egyszer csak hallottam, ahogy az orvos jön be, de valami volt a kezében. Jaj, csak kérlek, ő legyen.
„Miss Clifford, Mr. Irwin, örömmel mutatom be maguknak gyönyörű kislányukat, aki egy igazi kis harcos. Voltak ugyan komplikációk, de nagy benne az élni akarás, és vissza tudtuk hozni." Adta a kezembe a kislányomat, aki valóban gyönyörű volt.
„Szia, kicsi Emily. Nagyon aggódtunk érted, ilyet soha többet ne csinálj, megértetted?" Kicsi hercegnőm óriási szemekkel nézett rám, amelyek gyönyörű zöld színben csillogtak.
„Látod April, megmondtam, hogy nem adja fel. Olyan, mint te." Ilyen csillogást akkor sem láttam a szemében, amikor megkérte a kezem. Azt hiszem, ezt hívják csodálatnak.
„Ő még erősebb, mint én. Ígérd meg Ash, hogy soha nem hagysz el minket. Azt nem élnénk túl. Se Lucy, se Emily, se én. Oké? Csak ígérd meg."
„Soha nem is tudnálak elhagyni titeket. Három csaj kötött egy életre magához egyetlen pillantással." Imádattal a szemében simogatta meg Em pofiját, majd adott egy csókot. „Meg amúgy, ti hárman vagytok, én egyedül. Megölnétek, ha lelépnék."
„Ashton Fletcher Irwin, neked mindig el kell rontani a romantikus pillanatokat." A mosolyomat egyszerűen nem lehetett levakarni.
„Hahó. Bejöhetünk?" Szerintem a fáradtságtól el is aludhattam, mert Mike hangjára keltem fel, és Em már nem volt a karjaim között. Nézelődtem ide-oda, hogy hol lehet a kislányom, amikor láttam, hogy Ash büszkén mutogatja körbe a bandának. A következő pillanatban, nagy ajtó csapódást, egy visítást, majd egy keserves sírást hallottam. Igen, Lucy megérkezett. Gondolom nagyon rohant, hogy lásson, és megbotlott. Ash a reflexei miatt, azonnal lepasszolta nekem Emily-t, és rohant Lucy felé, hogy minél hamarabb megvigasztalja őt.
„Manda, megfoghatom?" Faith csillogó szemekkel nézett rám. Nem szóltam semmit, hanem rögtön adtam is át neki a picit. Látszott, hogy vágyik egy babára, ki tudja, lehet, hogy nemsokára nekik is lesz. Azt tudom, hogy nem Luke-on múlik a dolog.
Egy idő után már azt vettem észre, hogy már vagy egy órája jár kézről kézre a lányom, de a bátyámnál még mindig nem volt. Csodálkoztam is, pedig tud bánni a kicsikkel. Amikor végre eljutott hozzá, csillogó szemmel vette át, mintha egy gyémántot tartana a kezében. Miután Ash átadta nekem Lucy-t, aki össze-vissza puszilgatott, és ölelgetett, kicsit felemelte Emily-t, majd megszőlalt.
„Szóval, emberek. Ha már mindenki kezében volt, szeretném nektek bemutatni, Emily Meredith Irwin-t.
ESTÁS LEYENDO
Lost Brother (A.F.I.) B-E-F-E-J-E-Z-E-T-T
Fanfic„Te vagy életem szerelme, a lányom anyja, és a születendő gyermekem anyukája. Nagyon szeretlek. Mond csak, hozzám jössz feleségül?" „Mi a szar."