12-Oyun

17.2K 1.1K 219
                                    

Jordan, gözlerini açtığında henüz güneş doğmamıştı. Ama genç adam, en son ne zaman bu kadar iyi dinlendiğini hatırlamıyordu. Kalbinin üzerine başını yaslamış, bacağının birini onunkine dayamış, neredeyse tamamen üzerinde uyuyan karısına bakıp gülümsedi. Yıllar önce birlikte uyandıkları sabahı, han odasındaki hallerini hatırlamıştı. Anlaşılan birlikte uyuma alışkanlıkları böyle şekillenecekti. Katherine, her zaman uykusunda onun üzerine çıkacaktı ve Jordan'ın kolları, karısının bedenine dolanacaktı. Altın sarısı bukleler, dolgun dudaklar, iri gözlerini saklayan pembe-beyaz göz kapakları ve titreşip kızın güzel yüzünde gölgeler oluşturan uzun, biçimli kirpikler... Katherine, gerçekten çok güzeldi. Narin, eşsiz bir kır çiçeği gibiydi. Ancak önemli olan; kalbi, onun bu güzel bedende taşıdığı ruhtu.

Katherine, uyuşan yanağı ve tutulan boynuna rağmen gözlerini araladığında yüzünde bir gülümseme vardı. Uyku sersemliğiyle, kocasının büyük bir dikkatle yüzüne odaklanmış mavi gözlerine baktı.

"Günaydın, Lordum."

Pürüzlü sesinde huzurlu bir miskinlik vardı. Jordan'ın sıcak, sert ve güçlü bedeni tarafından sarmalanmak, garip şekilde güvende hissettirmişti. Derin bir nefes alarak adamın erkeksi kokusunu içine çekti. Yataktan çıkmak ya da Jordan'dan uzaklaşmak istemiyordu. Ayrıca bir kadının kocasının yatağından çıkmak istemesinden daha saçma ne olabilirdi? Muhtemelen uykusu açılıp yeniden mantıklı düşünebildiğinde kafasında bugünle ilgili planlar kurmaya başlayacaktı. Ancak şu an istediği tek şey, Jordan'ın varlığını her zerresinde hissederek uyumaya devam etmekti.

"Henüz güneş doğmadı. Ben biraz çalışacağım, sen uyumaya devam et, Kate."

Dük için bu güzel kadını yatakta bırakıp kâğıtların arasına gömülmek kesinlikle hiç cazip bir fikir değildi. Fakat yatakta kalmaya devam ederse yapabileceklerini de tahmin edebiliyordu. Katherine kollarının arasında arsız bir günah tanrıçası gibi uzanırken Jordan, nasıl sadece masum bir uyku uyuyabilirdi ki? Kızın geceliğinin açılan yakasından gözüne takılan manzaradan bakışlarını ayırmaya çalışarak yutkundu. Katherine'i istemediği, hazır olmadığı bir şeye zorlayarak incitmek istemiyordu. Ayrı geçirdikleri yıllardan sonra ikisinin de birbirlerine alışmak için zamana ihtiyacı vardı.

Genç kadın, onu yatakta yalnız bırakmaya hevesli adamın sözü üzerine hayal kırıklığı içinde gözlerini kaçırdı. Planlarına göre Jordan'ın ona ilgi göstermesi ve hayranlık duyması gerekiyordu, ama Katherine, bu kadar yakınken bile reddedildiğine göre hiçbir şey onun hayal ettiği gibi olmayacaktı. Kocasının çıplak göğsündeki koyu renk tüylere bakarak kollarından sıyrılmak için mantıklı bir neden aradı. Odasına gidip yalnız kalmaya ihtiyacı vardı. Ancak Jordan'ın çıplaklığı, bedeninden yayılan güç, dikkat dağıtıcıydı. Katherine, kocasının omzundaki yarayı görene dek aklına dolan uygunsuz düşüncelere engel olamamıştı. Onun bakışlarının kaydığı noktayı fark eden adam, rahatsızlıkla kıpırdandı. Katherine'in eli de isteği dışında yaraya doğru uzandı. Fakat Jordan'ın eli tarafından kabaca durduruldu.

"Bu yara, Calais'deyken oldu, değil mi? Evlendiğimiz zaman yoktu."

Jordan, karısının onun bedeniyle ilgili böyle bir ayrıntıyı hatırlaması karşısında memnun olsa da hayattaki en büyük başarısızlığının simgesi olarak gördüğü yarayı teşhir etmek istemiyordu. Başını sessizce sallayıp yatağın kenarında duran gömleğini üzerine geçirdi. Katherine'e yaralarını gösterme, kusurlarını sergileme düşüncesi rahatsız ediciydi. Acıyan bakışlara, özellikle de onun üzerine çevriliyken, asla tahammülü yoktu.

Katherine, yataktan çıkan adamın ondan aniden uzaklaşmasını incinen kadınlık gururu eşliğinde izledi. Kocası, genç kadının yara izine dokunmasına neden izin vermiyordu? Adam, yataktan kaçarcasına çıktığına göre Katherine, belki de Jordan için gerçekten yeterince güzel değildi. Kocasını kendisine âşık etme planı başarısızlıkla mı sonuçlanacaktı? Jordan gibi bir adamı kendisine bağlaması, onun ilgisini çekmeyi başarması elbette zor olacaktı, bunu zaten biliyordu. Ama bu kadar kötü bir başlangıcı beklememişti. Gerçi ilk uyandığı an Jordan'ın gözlerindeki tutkuyu gördüğüne, Katherine'in bedeninin yataktaki varlığı karşısında gösterdiği tepkiyi hissettiğine yemin edebilirdi. İlgisiz bir erkeğin bakışlarına ya da bedenine sahip değildi, Jordan, Katherine'i arzuluyordu, ancak aynı zamanda anlaşılmaz şekilde onu kendisinden uzak tutuyordu.

Kafesteki Cennet (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin