1.BÖLÜM

549 111 30
                                    


Okulun ilk günüydü.12. sınıfa yeni başlamıştık.Yaz tatilinde Nurgül ve Esrayı çok özlemiştim.Çünkü görüşmeye fırsatımız olmamıştı.Ben sınıfta kankalarımı bekliyordum ve nihayet gelmişlerdi.Arka sıralara oturup hasretimizi gidermeye başlamıştık ki hoca geldi.Eziyet gibi direk ders işlemeye başladı.Ders matematikti.Biz ilk günden bu eziyete dayanamayıp uyumuştuk.Tenefüs zilinin sesine uyandık.Üçümüz birlikte gezinmeye başladık.Bahçede gezerken ben üç tane taş gibi oğlan gördüm.Nurgülle Esraya gözlerimle onları işret ettim.Şaşkın bir şekilde''Sanırım bizim okula yeni gelmişler.Onları daha önce hiç görmedim.''dedim ve o sırada zil çaldı.Olayın şaşkınlığıyla sınıfa çıkıyorduk.Sınıfa geçip sıralarımıza oturduk.Aşağıda gördüğümüz çocukların bizim sınıfa girmesiyle ikinci bir şok yaşadık.İkisi bizim önümüzdeki boş sıraya oturdular.Diğeri ise Esranın yanına oturdu."Çok tatlılar"dedim içimden.Nurgülle aramızda kim oldukları hakkında konuşmaya başladık.Zengin tiplere benziyorlardı.Hoca yoklamayı alırken Esranın yanında oturanın isminin Atakan,benim önümde oturanın Rüzgar,Nurgülün önünde oturanın isminin ise Savaş olduğunu öğrendik.İçimden bir ses bu çocukların çok egoist olduğunu söylüyordu.Rüzgar ve Savaş denen iki egoist arkalarına dönüp ukala ukala bize gülerek baktılar.Tabi bu durum bizim oldukça sinirimizi bozmuştu."Ne var?"diye sorduğumuzda utanmaz bir şekilde "Tanışalım mı?"dediler.O an bizde şarteller attı.Birbirimizi zor tutuyorduk.Tenefüs zili çaldığında onları görmemek için bahçeye çıkıp kamelyalardan birine oturduk.Esra"Derste neden bu kadar sinirlendim?"diye sordu.Tam cevap verecekken üçü beraber yanımıza gelip bize sormadan oturdular."Davet ettiğimizi hatırlamıyorum"dedim.Rüzgar pis pis sırıtarak"Zaten izin iztemedik"dedi.Esra bu duruma çok sinirlenmişti"Hemen kamelyamızdan defolup gidin!"dedi.Savaş"İstediğimiz yere otururuz"dedi.Nurgül"Burada biz oturuyorduk.Bir sürü boş kamelya var.Gidin onlardan birine oturun"dedi ve o sırada zil çaldı.Hepimiz sınıfa gitmek için ayaklandık.Onlara çok sinirlendiğimiz için hızlı hızlı sınıfa çıktık ve son ders için sıralarımıza oturduk.Ders çok çabuk geçti ve okulun bahçesine indiğimizde bizim üç egoistin son model bir spor arabaya bildiklerini gördük.Zengin olduklarını tahmin etmiştik ama bu kadarını beklemiyorduk.Hepimiz evlere dağıldık...

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım ve ilk bölümüm.Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyoruum...

Tesadüf Aşklar -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin