Multi de Savaş var.
Öğretmenler zili çalmıştı.Hazırlanıp kamelyadan kalktık.Çok zor yürüyorlardı.Her birimiz birinin koluna girdik.Yavaşça yukarı çıktık.Öğretmen sınıfa çoktan girmişti.Kapıyı tıklattık ve sınıfa giridik.Hoca erkeklerin bu halini görünce çok şaşırdı''Ne oldu size?Biri açıklayabilir mi?''dedi.Nurgül''Bir şey olmadı hocam''dedi.Hoca da fazla üstelemeyip''Tamam.Çabuk yerinize geçin''dedi.Yerimize geçtik.Ders tarihti.Hemen not tutmaya başladım.Rüzgar çok kötüydü.Kafasını kaldırmaya gücü yoktu.Onun bu durumu beni çok üzüyordu.Hoca''Haftaya sınavlar başlıyor''dedi.O an içimi bir korku sardı.Herkes o an uğultu şeklinde konuşmaya başladı.1-2 dakika sonra zil çalacağı için hoca sınıfı susturma zahmetinde bulunmadı.Bu uğultuyu zilin sesi kesti.Bütün herkes dışarı çıktı.Sınıfta sadece biz kalmıştık.Erkekler kendi aralarında takılıyorlardı.Biz de öğretmenler masasın oraya geçip konuşmaya başladık.Atakan yanımıza gelip''Ne kaynatıyorsunuz kızlar?''dedi.Diğerleri de geldiler.Esra da''Bir şey kaynattığımız yok.Havadan sudan konuşuyorduk''dedi.Rüzgar da''İnanalım mı?''dedi.Ben de gülerek''inan inan''dedim.O sırada zil çaldı.Herkes sınıfa girdi.Bu son dersti.Ders Kimya idi.Biz hemşirelik okuyorduk.O yüzden genel olarak sayısal işliyorduk.İçimiz dışımız sayısal olmuştu.Zil çaldı.Bizim kızlar''Yarın okul çıkışı bir yerlere gidelim mi?''dediler.Rüzgar''Zehranın cezası vardı.Unuttunuz mu?''dedi.Bende onaylarcasına kafamı salladım.Nurgül''Evet yaa bir an unutmuşuz.''dedi.Ben''Önemli değil.Üç gün kaldı zaten''dedim ve eve geldim.Altıma bordo eşofmanımı,üzerime de klasik beyaz tişörtümü giydim.Üzerime de siyah hırkamı giyip en sevdiğim pondiflerimi de giydikten sonra artık sınava çalışmaya hazırdım.Saat 23.59 olmuştu.Uykumu açmak için kahve içtim ama ne fayda hala hala çok uykum vardı.Ben de yatağıma utanmıştım.Hemen uyumuşum.Üzerimi annem örtmüş.Sabah kalktığımda hırkamla pondifimle felan uyanınca gece yatağa uzandığımı hatırladım.Gerisi ben de yoktu zaten.Kalktığımda saat 12.15 ti.Allahtan bugün Cumartesiydi.Ben kalktığımda herkes kalkmış,kahvaltılarını bile yapmışlar.Bunu öğrenince kahvaltı hazırlamanın yüzünden aç kalmayı tercih ettim.Cezam pazartesi günü bitiyordu Bu ceza işime yarıyordu.Cezam olmasa arkadaşlarımla gezer,tozar,eğlenirdim fakat evde kalmam gerekiyordu.Evden çıkamıyor,mecburen ders çalışıyordum.Arada da kızlara mesaj atıyordum.Nurgüle ne yaptığını sordum.Ödev yapıyormuş.Ben ödevi tamamen unutmuştum.Sınava çalışmayı bırakıp ödeve başladım.Ödev yapmaktan sıkılınca da Esraya mesaj attım o da müzik dinliyormuş.
Arkadaşlar hikayeyi biraz geç yazdım farkındayım ama vote sayısı çok az geliyor.Böyle olunca hevesim de kaçıyor.Ne olur okuduktan sonra votelemeyi unutmayın...😞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşklar -ASKIDA-
Teen FictionOna bakmaya kıyamamak mı yoksa bakıpta doyamamak mıdır AŞK?