Multi de Esra var.
Okulların açılması üzerinden 1 ay geçmişti.Bir gün kamelyada üçümüz otururken yanımıza üç tane oğlan geldi ve yanımıza oturdular.Esra"Ne ayaksınız siz?Kalkın gidin"dedi.Oğlanlar gitmedi.Tam o sırada Atakan,Rüzgar ve Savaş yanımıza geldiler.Rüzgar oğlanlara"Buradan toz olun yoksa sonunuz fena olacak.Bir daha bu kızların yanında sakın görmeyim sizi"dedi.Oğlanlar bu lafı çok takmamakla beraber fısır fısır konuşarak yanımızdan uzaklaştılar.Bizim egoistler yanımıza gelip iyi olup olmadığımızı sordular.Biz de önemli bir şey olmadığını söyledik.Okul çıkışı eve giderken yine o üçlü çocuk peşimize takıldı.Bizle konuşmak istiyorlardı.Ama biz onlarla konuşmak istemiyorduk.Adımlarımızı hızlandırdıkça onlar da hızlanıyordu.Artık ne yapacağımızı şaşmıştık.Bir anda sesleri kesildi.Arkamıza baktığımızda bizim egoistlerin o üçlüyü dövdüğünü gördük.Koşarak yanlarına gittik.Çok şaşırmıştık.Bunlar bizi mi takip ediyorlardı?Aklımdaki soruları bir kenara atarak bizim egoistlerle o üçlünün kavgasını izlemeye başladık.Bu durum hoşumuza gitmişti fakat o üçlü biraz daha dayak yerlerse kan revan içinde kalacaklarını anlayıp ben Rüzgarı,Esra Aakanı,Nurgül ise Savaşın tuttu.Ben Rüzgara ağlamaklı bir sesle"Yeter ne olur bırakın artık!"dedim.Kızlarda onaylarcasına kafa salladılar.O an üçü de bize baktılar.O anı fırsat bilen üçlü koşarak kaçtılar.O an çok korkmuştuk.O anın şokuyla Rüzgara sarıldım.1-2 saniye geçmeden geri çekildim.Kızlar ve erkekler bana gülüyorlardı.Ben utanmış bir şekilde "Ya tamam bir anlık bir şeydi gülmeyin!"dedim.Herkes"Tamam tamam hiç bir şey olmadı"deyip yeniden kahkahalara boğuldular.Bu duruma daha fazla dayanamayıp oradan koşarak uzaklaşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşklar -ASKIDA-
Teen FictionOna bakmaya kıyamamak mı yoksa bakıpta doyamamak mıdır AŞK?