Multi de Rüzgar var.
Eve gittim üzerimi değiştirmek için dolabımı açtım.İcinden açık mavi kısa şortumu giyip üzerine toz pembe kısa gömleğimi giydim.Üzerine biraz büyük siyah bir kolye taktım.Saçımıda mısır ördüm.Beyaz konverslerimi de giydikten sonra yola çıktım.Oraya vardığımda Nurgül;siyah taytinin üzerine beyaz baskılı tişörtünü ve onun üzerine trenç kotunu giymişti.Beyaz spor ayakkabısını giymiş,saçını da at kuyruğu yapmıştı.Esra ise;dar paça kot pantolon üzerine pastel sarı tişörtünü giymiş.Siyah spor ayakkabısını giyip saçını açmıştı.Bir taksiye binip sinemaya gittik.Filmlerin olduğu bölümde film seçmeye başladık.Son kararımız delibal oldu.Sinema salonuna gittiğimizde yerimize oturacakken ani bir şok yaşadık.Rüzgar,Savaş ve Atakan hemen bizim yanınızdaki koltuklarda oturuyorlardı.Nurgül"Sizin ne işiniz var burada?"dedi.Savas ta"Sinemaya herkes gelebilir"dedi. Yerimize oturduğumuzda Rüzgar benim yanıma,Atakan Esranın yanına,Savaş ta Nurgülün yanına oturdu.Biz istemesek te sinemada olduğumuz icin ses çıkaramadık.Film bittikten sonra birlikte dışarı çıktık.Biz çok sinirliydik.Kızacağımızı anladıkları için "Kendimizi affettirmek için size kahve ısmarlayalım ne dersiniz?"dediler.Başta kabul etmedik ama çok ısrar edince kabul ettik.Kafeye gidip oturduk.Kahvelerimizi garsona sipariş ettikten sonra birbirimizi tanımak için konuşmaya başladık.İlk erkeklerden Rüzgar konuşmaya başladı"Kötü tesadüfleri bir kenara bırakıp yeniden tanışmaya ne dersiniz?"diye sordu.Biz de kabul ettik.Düşündüğümüz kadar ukala tipler değillerdi.Onlarla tam kafa dengi olduk.Sohbetler koyulaştırmak,kahkahalar felan derken zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştık.Bizi arabalarıyla evlerimize bıraktılar.Odama çıkıp yatağıma uzandım ve müzik dinlemeye başladım.Müzik dinlerken bugünün yorgunluğundan uyuya kalmışım.
Arkadaşlar hikayemi beğenip beğenmediğinizi yorumlara yazarsanız sevinirim...Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşklar -ASKIDA-
Teen FictionOna bakmaya kıyamamak mı yoksa bakıpta doyamamak mıdır AŞK?