14.BÖLÜM

100 55 5
                                    

Keyifli okumalar ponçiklerim😘Sizi çok seviyorum...

Sabah gözlerimi yavaş açtım.Pencereden içeri güneş ışımları sızıyordu.Kuşlar cıvıl cıvıl... ne kadar hoştu.Sınav konularıma bir göz gezdirdikten sonra üstümü giydim ve okul yolunu tuttum.Kızlarla her zaman ki parkta buluşup okul yolunu tuttuk.Kızlarla yolda birbirimize tüyolar vermeye başladık.Tenefüste bile artık sınava çalışıyordum.Zil çaldı,sınav başlıyordu.

Şimdi Edebiyat sınavı olacaktık ama ben sayısalcı olduğum için Edebiyattan pek anlamıyordum.Yine de bir şeylere çalışmıştım.Öğretmen kağıtları dağıttı ve sorulara bakınca ''Aha bittim ben!''dedim.Ben sorulara,sorular bana bakıyordu.Kfamı bir kaldırayım dedim öğretmen hemen ''Herkes kendi kağıdına baksın,kafanızı kaldırmayın!''dedi.Saate bir baktım son 15 dakika kalmış.Ne yapacaktım şimdi?Artık kağıda bir şeyler yazmam gerekiyordu.

Çalıştığım yerlerden çıkan soruları cevaplayarak hocaya verdim.Esra ile Nurgül az da olsa birbirlerine bakmayı başarmışlardı.Bir süre sonra da onlar kağıtlarını verdiler.Zil çaldı ve kızlar yanıma gelip ''Sınav nasıl geçti?''diye sordular.Ben de''İğrenç,az da olsa bildiğim şeyleri yazdım''dedim.Kızlar da''Aynen kanka,sorular çok zordu.Biz de zar zor bir şeyler yazmaya çalıştık''dediler.Biz sınavın sıfırladığı morelle aşağı indik.

Bahçede gezinirken Savaş ve Atakan bitkin bir surat ifadesiyle yanımıza geldiler.Onlarında sınavlarının kötü geçtiği her halukarda belli oluyordu.Savaş,yüz ifadesini hemen değiştirerek''Okuldan sonra Rüzgarı almaya gideceğiz.İsterseniz siz de gelin''dedi.Ben''Tabiiki geliriz''dedim. Esra da''Zehra,Rüzgar Bey'i özlemiştir zaten''dedi.Ben hafif gülümsedim.Sonra zil çaldı ve yukarı çıktık.Son dersimiz Sağlıktı ve hoca bizi boş bıraktı.Ben hemen yarin ki Kimya sınavına çalışmaya başladım.Savaş''Kızım sen iyi misin?'' dedi.Ben de ''Ne olmuş ki?''dedim.Atakan''Çalışma Zehra,eve gidince çalışırsın''dedi.''Tamam''dedim.Sohbet etmeye başladık.Ben kendi kendime ''Sınavda çıkan soruları yazayım da Rüzgara yollayım''diye düşündüm.Bir yandan sohbet ederken bir yandan da soruları yazıyordum.Bir süre sonra zil çaldı ve eve gittim.Yemek yedikten sonra Nurgül'ü aradım.O da hazırlanıyormuş.''Hazırlanınca bize gel''dedim.Odama çıkmadan önce anneme olanları anlattım ve odama çıkıp üzerimi değiştirdim.

Esra beni aradı''Hazırlandın mı?Size geliyorum''dedi.Ben de''Hzırım hadi gel''dedim.Bir süre sonra Esra ile Nurgül gelmiş beni dışarıda bekliyorlardı bile.Hemen dışarı çıktım.Kızlar''Hadi gidelim''dediler.Ben hemen''Kızlar nereye?Ben daha Rüzgar için çiçek alacağım''dedim.Bunlar bi ''oo''ladılar .Esrayı Atakan aradı''Aşkım nerdesiniz?Biz Minion Kafede Savaşla oturuyoruz''dedi.Esra''Şimdi Zeharalrın evinden çıktık.Zehra,Rüzgar için çiçek yaptıracak''dedi.O da ''Tamam,çabuk olun''dedi.Biz hemen karşıda ki çiçekçiye girdik.Ben orada karar vermeye çalışırken ,Esra ile Nurgül de bana fikir veriyorlardı.İçimden''Kırmızı gül,aşkın simgesidir''diye düşündüm.Hemen oradaki bayana ''Bana kırmızı güllerden güzel bir demet yapar mısın?''dedim.Bayan''Tabiiki,üzerine not olacak mı?''diye sordu.Ben de çaresizce ''Olacak ama ne yazdıracağım hakkında en ufak bir fikrim yok''dedim.

Tesadüf Aşklar -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin