6.BÖLÜM

243 98 7
                                    

Multi de Nurgül var.

Biraz sakinleşmiştim.Odada otura otura çok sıkılmıştım.Dayanamayıp telefonumu açmamla Nurgülden 5,Rüzgardan 7 arama geldiğini görmem bir oldu.Beni merak ettiklerini biliyordum ama kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Odada boş boş gökyüzüne bakarken telefon çaldı.Arayan Rüzgardı.Ben de daha fazla meraklanmasına dayanamayıp telefonu açtım.Titrek bir ses tonuyla''Efendim Rüzgar?''dedim.Rüzgar''İyi misin?Telefonlarıma cevap vermedin,Nurgülle de konuşmamışsın ayrıca sesin de pek iyi gelmiyor''dedi.Ben de durumumu anlattım.Rüzgar da beni teselli etmeye başladı.Gece geç olmuştu.Biz hala konuşuyorduk.Ben''Rüzgar saat geç oldu.Artık yatalım''dedim.Rüzgar da onayladıktan sonra telefonu kapattım.Ortam karanlıktı.Işığı açmayı gözüm yemediği için telefonu bir köşeye fırlattım.Sabah olmuştu.Uyandığımda saat dokuzdu.Okula bayağı geç kalmıştım.Alelacele kalkıp yüzümü yıkadım.Altıma siyah deri taytımı,üzerime de mor tişörtümü giydim.Saçımıda yandan mısır ördüm ve evden çıktım.Koşarak derse yetişmeye çalışıyordum.Sınıfa girdiğimde dersin bitmesine bir-iki dakika kalmıştı.Ders Almancaydı.Gökçe hocadan özür dileyip yerime geçtim ve Rüzgardan notları almaya başladım.Çok yorulmuştum.Rüzgar''Sen her halinle çok tatlısın.Biliyorsun değil mi?''dedi.Ben sadece gülümsemekle yetindim.Utanmıştım.O sırada zil çaldı.Hep birlikte dışarı çıktık.Her hangi bir kamelyaya oturduk.Atakanla Esra çok uyumluydular.Biz de o masum çifte çaktırmadan bakıyorduk.Bizi görmüş olacaklar ki bir an da ciddileştiler.Zil çaldı tam yukarı çıkacakken okul çıkışı bizle konuşmak isteyen üçlü geldi.İçlerinden biri bize''Merhaba kızlar''dedi.Yanımızda sevgililerimiz varken bunu söylemeye nasıl cürret edebil mişti?Atakan''Sizin merhabanıza ihtiyaçları yok!''dedi.Hala bekliyorlardı.Bizimkilerin bir şeyler yapacaklarından korkuyordum ve çok gecikmeden korktuğum başıma geldi.O üçlü''Çıkışa gelin''dediler.Bzimkiler de ''Tamam anlaştık''dediler.Onlar gitti.Ben''Rüzgar öyle bir şey yapmayacaksınız demi?''dedim.Savaş''Zehra tabiiki gidip onlara günlerini göstereceğiz.Onlar bir daha peşiniz de gezemeyecekler''dedi.Nurgül''Ya bu ne saçmalık!Biz sizi seviyoruz .Onlarda bize ne yaa?''dedi.Haklıydı da .Okul çıkışında içim içimi yiyordu.Ya gerçekten kavga ederlerse?Ya bizimkilere bir şey olursa!!Kızlarla eve gidene kadar hiç konuşmadım.Hep bunları düşünüyordum.Eve geldiğimde annem yemeği hazırlamıştı.Biraz atıştırdım ve yeniden okulun yolunu tuttum.Kızlarla parkta buluştuk.Beraber okula gittik ve bahçeye girdik.Gözümüz bizimkileri arıyordu.Onları kamelya da otururken gördük.Koşar adımlarla yanlarına gittik.Onları görünce şok olduk.Yüzleri kan revan içindeydi.Esra Atakana''Ne oldu sana?''dedi.Atakan''Çıkışa adamları toplamışlar.Biz üç kişi onlar altı kişiydi.Tbii biz de dövdük ama onlar iki katımız olunca sonuç böyle oluyor''dedi.Biz orada bir kahkaha attık.

Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum..😉😉

Tesadüf Aşklar -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin