8.BÖLÜM

208 93 5
                                    

Akşam olmuştu.Artık ne ödev yapmak ne de sınava çalışmak istemiyordum.O sırada annemin sesi geldi''Hadi kızım sofra hazır''dedi.Ben de ''Tamam annecim geliyorum''dedim.Annem tam zamanında çağırmıştı.Biraz daha odada beklersem sanırım sıkıntıdan ölecektim.Hiç zaman kaybetmeden aşağı indim.Annemle babam sofrada beni bekliyorlardı.Hemen yemek yemeye başladık.Bir süre sonra zil çaldı.Hepimiz çok şaşırmıştık.Çünkü kimseyi beklemiyorduk.''Ben bakarım''dedim ve hemen yerimden kalkıp kapıyı açtım.Gelenler dayımgildi.O an kısa süreli bir şok yaşadım.Dayımgil Ankara da oturuyorlardı.Biz ise İzmir de yaşıyorduk.Hemen ''Hoşgeldiniz dayıcığım.Sürpriz oldu bize''dedim.Annem ve babam da dayımgili karşılamak için kapıya gelmişti.''Hoşgeldiniz.Semih giysinize içeri" dedi. Dayımgilde içeri girdiler.İkiz kuzenleri Ege ile Eceyi görünce çok sevinmiştim.Aynı yaştaydık.Herkes salona geçti.Dayım ile yengemi öptükten sonra kuzenlerimle odama çıktık.Konuşmaya başladık.Kız muhabbetinden sıkılan Ege"Artık başka bir konuya mı geçsek ne?"dedi.Eceyle o an birbirimize bakıp güldük.Ege''Eee hayat nasıl gidiyor?''diye sordu.Ece de bu soruya katılırcasına kafasını salladı.Ben de onları fazla bekletmeden''Hayat güzel gidiyor.Çok eğlenceli zamanlar oluyor''dedim.Ece''Peki birileri var mı?''Ben biraz utanmıştım.Yüzüm kızarmıştı.''Pas hakkımı kullansam olmaz mı?''dedim.Ece''Olmaz canım dökül bakalım''dedi.''Aa saat geç olmuş hadi yatalım''dedim ve ayağa kalkıyordum ki Ece ile Ege kollarımdan tutup beni geri yerime oturttular.Ege''Anlat hadi seni dinliyoruz''dedi.Ben de baştan sona her şeyi anlattım.Artık sevgilim olduğunu biliyorlardı.''Rahatlanız mı şimdi?''dedim.Ege''Ooo bulmuş fıstık gibi kızı,tabi kapar''dedi.Ben yine utanmıştım.''Ayh ortalık bir sıcaklaştı mı ne?Camı mı açsak?''dedim ve camı açmaya giderken Ege''Aç bakalım aç''dedi.Eceyle birlikte bana gülüyorlardı.Bir süre daha konuştuktan sonra saat 03.25 ti.Saatlerin nasıl geçtiğini anlayamamıştık.Annem uyuduk mu diye kontrole gelecekti,bundan emindim.O yüzden herkes yattı.Birbirimize bakıyorduk.Merdivenlerden ayak sesleri gelmeye başladı.Hemen numaradan uyumuş numarası yapmaya başladık.Annem odaya girince bir an şok yaşamıştır.''Hayret.Başka zamanlar birleşince bu saatte yatmazlardı ama hayırlısı''dedi.Biz yorganın altından kıkırdamaya başladık.Ne yazık ki annem duymuştu.Yorganı bir açtı,hepimiz cin cin bakıyoruz.Annem ''Ben de diyorum bunlar uyumaz diye.Aklınız sıra beni kandıracaktınız değil mi?''dedi.Biz o an anneme bakıyorduk.Bir an gülmeye başladık.Annem kısık bir ses tonuyla''Şşt sessiz olun.Babalarınız uyuyor''dedi.Ege de''Tamam halacığım.Ben sustururum onları''dedi.Annem''Pek inanadırıcı gelmedi ama hadi neyse.Ben şimdi gidiyorum,fazla ses yapmayın''dedi.Biz de''Tamam''demekle yetindik.Geçekten çok uykumuz gelmişti.Birbirimize iyi geceler diledikten sonra hemen uyuduk.

Tesadüf Aşklar -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin