10.BÖLÜM

198 84 10
                                    

Ece ile koşarak aşağı indik.Ege bizi bahçede bekliyordu.Bahçeye çıktığımızda Ege"E yuh artık kızlar tam yarım saat oldu.Eziyet gibisini yaa"dedi.Ben"Ece,Ege bu sefer haklı.Çok oylandık yukarda"dedim.Ege"Canım kuzenim benim"dedi.Ece"Aman neyse ne çok vakit kaybettik.Artık şu evden bir çıkalım"dedi.Haklıydı.Ege"Halacım biz çıkıyoruz"dedi.Annem"Tamam Ege.Kızlara sahip çık"dedi.Ege de"Merak etme halam.Gözüm üstlerinde"dedi.Ece ile birlikte"Çok bilmiş ukala"dedik.

Ege"Tamam kızlar susun.Bugün abinizin gözetimi altındasiniz"dedi.Ece"Ya manyak mısın?"dedi ve koluna vurdu.Ege de"Sayenizde yanınızda dura dura bu hale geldim"dedi.Hep birlikte güldük.Konuşa konuşa yolu yarılamıştık.Ege"Kuzen biz bu akşam gidiyoruz.Gitmeden bizi bir şu enişte beyle tanıştırsan?"dedi.Ece de"Evet yaa merak ettim şimdi"dedi.Ben"Tamam sakin!"dedim ve derin bir nefes aldıktan sonra "Arayım,her zaman ki kafede buluşalım"dedim.

Ege ve Ece aynı anda"E hadii!"dediler.Ben Rüzgarı ilk defa çağırıyordum.Hep o beni bir yerlere çağırıyordu.Kuzenlerimin gözleri hep üzerimdeydi.Bütün özgüvenimi toplayıp aradım.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi.Telefon çalıyordu ama kimse açmıyordu.Tam telefonu kapatacağım anda Rüzgar"Alo"dedi.Hay şansıma yaa.Ne güzel kapatacaktım telefonu.

Ben de"A-a-alo"dedim.Rüzgar"Zehra bir şey mi oldu?Neden kekeliyorsun?"dedi."Yok bir şeyim.Bir an şey oldu"dedim."Ney oldu?"dedi."Amaan boşver Rüzgar"dedim gülerek.Rüzgar"Beni neden aramıştın?"dedi."Hıı ben aramıştım demi?"dedim.Ege ile Ece yanımda kahkahalara boğuluyorlardı."Şey kuzenlerim Ankaradan geldiler.Seni çok merak ediyorlar da her zaman ki kafede buluşalım mı?"dedim."Peki tamam geliyorum"dedi.Telefonu kapattığımda ikisi de sunmuştu.

Hemen konuşmaya başladım"Ege hadi neyse de Ece,sende mi ona uydun?"dedim.Ece"Ama gerçekten çok komiktin"dedi.Lafı fazla uzatmamak için susmayı tercih ettim.Kafeye gelmiştik.Boş bir yer bulup oturmuştuk.5-10 dakika sonra Rüzgar içeri girdi.Bizi görmesi için el salladım.Ece"Oo enişte yakışıklıymış"dedi."Ne sandın canım?"dedim.O sırada Rüzgar yanıma gelip oturdu.Ortam bir an sessizleşmişti.Ece"Enişte hoşgeldin"dedi.Rüzgar"Hoşbuldum.Adınız neydi?"dedi.E ve"Hıı ben kendimi tanıtmadım.Benim adım Ece.İkizim de Ege.Ankara da yaşıyoruz"dedi.Ege"Ece sana ismini sordu.Beni niye karıştıyorsun?Benim ağzım yok mu?"dedi.

Ben de"Tamam ne olur kavga etmeyin"dedim.Ege"Tamam kuzen tamam sustum"dedi.Konuyu değiştirmek için"Ee bir şeyler mi içsek?Ne dersiniz?"dedim.Rüzgar"Ben bir kahve alırım"dedi.Ece"Ben de bir kola alayım"dedi.Ege"Ben Ice Tea içicem.Hem bu hava da iyi gider"dedi."Ben de çikolatalı milkshake alıyım"dedim.Garsona siparişleri verdikten sonra konuşmaya başladık.Ege ile Rüzgar bayaa bayaa kanka olmuşlardı.Ece ile birbirimize şaşkın şaşkın bakıyorduk.Hafifçe öksürdüm ve "Unutulduk galiba"dedim.Rüzgar"Olur mu birtanem.Sen hiç unutulur musun?"dedi.

Ege ile Ece"Ooo"dediler.Etraftakiler bize bakıyordu.Ben"Tamam tamam şakasına dedim ama dördümüzü de ilgilendirecek bir şeyler yapmak"dedim.

Arkadaşlar farkettim de şu ana kadar en uzun bölümüm bu bölüm olmuş.Bu kadar emek veriyorum.Ne olur bölümüme yorum yapmayı ve votelemeyi unutmayın.Sizi çok seviyorum...😉

Tesadüf Aşklar -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin