2.BÖLÜM

339 100 8
                                    

Multi de Zehra var.

Eve gittiğimde annem sofrayı hazırlamamı söyledi.Yaşadıklarımın üstüne annemin söylediği bu söz tuz biber olmuştu.Sofrayı hazırladım.Yemeğimizi yedikten sonra odaya çekildim.Yatağıma uzanıp telefonu elime aldım.Tam o sırada kızlar mesaj attı."Yarın okul çıkışı sinemaya gidelim mi?"diye soruyorlardı.Tatili ayrı geçirdiğimiz için bunun açığını kapatmak için iyi bir fırsat olduğunu düşündüm ve kabul ettim.Ayıcıklı pijamamı giydim,dislerimi firçaladım ve yatmaya hazırdım.Tam uyuyacaktım ki kızlar gruptan msj attı.Onlarla konuşmaya başladım. Uykum geldiği için kızlarla fazla konuşamadan uyuyakaldım.Sabah kalktığımda telefona 25 mesaj geldiğini görünce O an merakla hemen yerimden firladım.Mesajları okurken uykum da kaçmıştı.Annem geldiğinde beni uyanmış bir şekilde görünce çok şaşırdı."Hayırdır kızım erken kalkmışsın"dedi.Hiiç anne telefonuma mesaj gelmişte onları okuyorum"dedim.Annem odadan çıkınca telefonumdaki mesajları okumaya devam ettim.Hepsi kızlardan gelmişti.Kalktım yüzümü yıkadım.Siyah pileli eteğimi,bordo kazağımı ve siyah muz çorabımı giydim.Saçımı da dağınık bir şekilde toplayıp aşağı indim.Annem kahvaltıyı hazırlamıştı.Fazla iştahım yoktu.Annemi öpüp evden çıktım.Yolda yavaş yavaş yürüyerek dün olan olayları düşünmeye başladım.Karşıdan karşıya geçerken arabaların geldigini fark edemedim.Arabanın korna sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp kendime geldim.Kızlar beni her zaman ki buluştuğumuz yerde bekliyordu.Oraya geldiğimde beraber okulun yolunu tuttuk.Okula varıp sınıfa girdiğimizde şok olduk.Savaş bizim sıraya,Rüzgar ise Savaşın önüne oturmuştu.Esra yerine geçip oturdu.Nurgülle ben de Savaşın yanına gidip"Neden bizim sıramıza oturdum?" diye sorduk.Ukala bir şekilde"Ben artık burada oturuyorum"dedi ve aralarında göz kırptılar.Biz be olduğunu anlamamıştık.Nurgül Savaşa"Yerimizden kalk!"diye bağırdı.O sırada hoca içeri girdi.Rüzgar hfmen beni yanına çekip oturttu.Nurgül de mecburen başka yer olmadığı için Savaşın yanına oturdu.Bizim uç egoistin hayranları bize bön bön bakarkenbize bakanlar arasında Beril,Azra ve Gamze de vardı.O kadar bozulmuş görünüyorlardı ki bir an mutlu olduk.Biz onları,onlar da bizi pek sevmezdi.
Zaten Savaş,Rüzgar ve Atakana yavşıyorlardı.Bu durum onlara kapak olmuştu. Okul çıkışında birlikte sinemaya gitmek için herkes evlere dağıldı.Bir saat sonra mahallenin çıkışındaki parkta buluşmak üzere sözleştik.

Tesadüf Aşklar -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin