Herkes bir fikir vermeye başladı.En son olarak''Geçmiş olsun sevgilim''yazdırdım.Çünkü herkes ayrı bir fikir veriyordu ve benim kafam çok karışmıştı.Ben de klasik bir şey yazdırıp çıkmak zorunda kaldım.Esra''Harika oldu bu güller,eniştemiz çok sevecek''dedi.Acilen Minion Kafeye gitmeliydik.Nurgül bir taksi çağırdı ve hemen kafeye geldik.Atakan ve Savaş girişteki masalardan birinde oturuyorlardı.Hemen yanlarına gittik.İkisi birden''Ooo ,güller harika''dediler.
Savaş''Acaba bende mi bir yerlerimi kırsam?''dedi.Hepimiz güldük.Nurgül Savaş'a''Sen hasta olma kıyamam''dedi.Ben de''Ayy ne romantiiik''dedim ve Esrayla yine güldük.Sonra tekrar bir taksi çağırıp hastaneye gittik.Odaya girdiğimizde Rüzgar odayı toplamaya çalışıyordu.
Savaş''Oğlum ne yapıyorsun sen?Biz hallederiz''dedi.Rüzgar''Seni yormak istemiyorum'''dedi.Atakan''Olur mu öyle şey?Otur sen,biz iki dakikaya toplarız buraları''dedi.Rüzgar da mecburen''İyi tamam''dedi ve yatağa oturdu.
Hepimiz bir yeri toplamaya başladık.Yarım saat sonra her yer toplanmıştı.''E hadi bekleme yapmayalım.Daha işlemleri yaptıracağız''dedim.Nurgül''Ha evet doğru.Hadi hızlanalım''dedi.Ben Rüzgar ile aşağı inerken diğerleri de eşyaları getiriyorlardı.Savaş ve Atakan danışmada işlemleri yaptırdıktan sonra hep beraber dışarı çıktık.Bizi,Rüzgarın anne ve babası karşıladı.Annesi''Çocuklar size çok teşekkür ederiz.Rüzgarı dinlenmesi için eve götüreceğiz.Söylemek istediğiniz bir şey var mı?''dedi.
Atakan''Hayır Zeynep teyze.Sadece Rüzgar bizi her şeyden haberdar etsin''dedi.Rüzgar''La tamam iyice bebek ettiniz beni.Siz gidin,ben ararım''dedi.Biz de gülerek''Tamam''dedik.Esra ve Nurgül evlerine gittiler.Atakan ve Savaşta ''Biz biraz gezicez''dediler.Ben de eve gittim.Yemek yedikten sonra hemen odama çıktım.Kitapları defterleri hazırlayıp Kimya sınavına çalışmaya başladım.
Kafamı kaldırdığımda saat 01.00 olmuştu.Annem odama gelip her zaman ki klasik lafını söyledi''Hadi kızım saat geç oldu.Ytmazsan sabah kalkamazsın.Biraz da sabah tekraralarsın''dedi.Ben de ''Tamam annem,biraz sonra yatarım''dedim.Konuların bir kaç kez daha üzerinden geçtikten sonra yatağıma yattım.
Konuları kafam da canlandırmaya çalışıyordum ve başarmıştım.Kafamdan konu tekrarı yapıyordum.Kimya dersim Edebiyattan çok daha iyiydi.Fazla vakit kaybetmeden kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah annemin sesiyle uyandım''Hadi kalk kızım okula geç kalacaksın''sözüyle yerimden fırlamam bir oldu.Saate baktığımda rahatladım.Saat daha 07.15 ti.Annemin geç kalacaksın laflarını çözemiyordum.Beni kaldırmak için elinden geleni ardına koymuyordu.
Zamanında uyanmanın huzuruyla yavaşça yatağımdan kalktım.Üzerime rahat bir şeyler giydim.Saçlarımı da açık bıraktım ve aşağı indim.Annem kahvaltıyı hazırlamıştı bile.Hemen masaya oturdum.Azıcık bir şeyler yiyip evden çıktım.Dışarıda güneş,kuş cıvıltıları,yeşillik,ağaçlar,mavi gökyüzü...İçime tarif edemeyeceğim bir huzur dolmuştu.Taa ki arabaların korna seslerine kadar.Yolda her zaman ki gibi yoğun bir trafik vardı.Ben de kızların yanına gelmiştim.Beraber okul yolunu tuttuk.
Nurgül''Kimya sınavına çalıştın mı?''dedi.Ben de neşeli bir şekilde''Evet çalıştım.Her şey aklımda''dedim.Esra''Ooo bakıyorum da inek öğrenci moduna geçmişsin''dedi.Üçümüz de kahkaha attık.Konuşa konuşa sonunda okula geşdik.Ders Kimya idi.Hocadan sınava çalışmak için izin aldık.Hoca da ''Tamam sessiz bir şekilde çalışın.Aranızda sohbet etmeyin''dedi.Hocanın bu son sözüne kim uyar ki?
NOT=Arkadaşlar hikayemi ne olur başkalarıyla da paylaşın.Hikayemi şu sıralar kimseler görmüyor.Lütfen hikayenin daha çok kişi tarafından okunması için bana yardım edin...😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşklar -ASKIDA-
Teen FictionOna bakmaya kıyamamak mı yoksa bakıpta doyamamak mıdır AŞK?