13.BÖLÜM

98 56 12
                                    

Arkadaşlar bu bölümü okumaya başlamadan vote atmayı unutmayın..Sizi çok seviyorum ponçiklerim..😘

Kızlar beni dışarda bekliyorlardı.Yanlarına gittim.Beni hemen soru yağmuruna tutmaya başladılar.''Nasıl oldu? Ne zaman oldu?...''bu sorulara tek tek cevap veremeyeceğimi anladım ve olayı baştan sona anlattım.Epey zamanımı almıştı.Bir sahil kenarına oturup çekirdek çıtlatmaya başladık.Çok huzurluydum.Hava güzeldi,Rüzgar sağlıklıydı...Ece yanımızda Ege de erkeklerin yanındaydı.

Ece''Kızlar biz bu akşam gidiyoruz.Sizi çok özleyeceğim''dedi ve hepimize sarıldı.Akşam olmuştu.Kuzenlerimin gitme vakti gelmişti.Ece''Eve gitmeliyiz kuzen,eşyalarımı toplamalıyım''dedi.Ben de Ege'yi aradım ve ''Biz Ece ile eve gidiyoruz.Sen de eve gelirsin''dedi.Ege de''Tamam''dedi.Ece kızlarla vedalaştıktan sonra bir taksi çağırıp eve gittik.Geldiğimizde annem yengemin toplanmasına yardım ediyordu.Annem bana''Zehra,Ece'ye yardım et.Az sonra dayın gelecek''dedi.Biz hemen odama çıktık.Ece'nin tüm kıyafetlerini ve eşyalarını valizine yerleştirdikten sonra valizi kapının önüne koyduk.

O sırada Ege geldi.Ece,Ege'ye''Nerede kaldın?Şimdi babam gelecek.Çabuk hazırlan!''dedi.Ege'de''Ne kızıyorsun kızım?Benim hazırlanmam 2 dakika sürmez''dedi.Ben de çaktırmadan kıs kıs gülüyordum.Rüzgarı'da çok merak etmiştim.Hemen Atakanı aradım''Alo Atakan ,Rüzgar nasıl?''diye sordum.Atakan da''Rüzgar şimdi uyuyor,yarın taburcu olacak''dedi.Ben de''İyi iyi,ona onu çok sevdiğmi söyle''dedim.O da''Tamam söylerim''dedi.Telefonu kapattığım anda dayım geldi.

Dayım ve babam arabaya eşyaları yerleştirirken Ege'de aşağı indi.Her şeyi koyduktan sonra dayımlarla ve Ege ile vedalaştık.Eceye de sarılırken,Ece''Ona iyi bak.Kaybetmek istemezsin''diye kulağıma fısıldadı.Ben de''Tabiiki onu hiçbir zaman bırakmayacağım''diye kulağına fısıldadım.Sonra arabaya bindiler.Onlar giderken duygulanmıştım.Acaba bir daha ne zaman gelirlerdi?Eve girdim.Biraz annemgilin yanında oturduktan sonra odama çıktım.Ece ile Egeyle yaşadıklarım aklıma geldi.İstemsiz bir şekilde gülümsedim.Yarin lanet okulun olduğu aklıma geldi.Yerimden hemen kalktım ve çantamı hazırladım.

Yarın sınav olduğunu bildiğim halde çalışmıyordum.Çalışmayı da hiç düşünmüyordum.Yatağıma uzandım ve Savaşı aradım"Alo Savaş ne yapıyorsunuz?"dedim."Atakanla oturuyorum.Rüzgar seni istiyor"dedi."Tamam ver konuşalım"dedim.Rüzgar"Alo"dedi.Sesini bile özlemiştim."Alo nasılsın?Bileğin çok ağlıyor mu?"dedim."Sakin ol birtanem.Ben iyiyim"dedi."Seni çok özledim.Ne yapayım elimde değil"dedim."Özlediysen gel tatlım"dedi."Tabi demesi kolay.Yarın sınav var"dedim.Rüzgar uzun bir cadı gülüşü attıktan sonra"Ben raporluyum.Sen çalış"dedi."Tamam Rüzgar,sen dinlen.Ben de sınavlara calışıyım"dedim."Tamam aşkım.Kolay gelsin"dedi."Saol"dedikten sonra telefonu kapattım ve derin bir nefes aldım"Sınava çalışmaya nereden başlasam?"diye kendi kendime düşünmeye başladım.

Yarin ki sınavlarıma çalışırken"Acaba bende mi bir yerimi kırsam?"diye düşündüm.Fakat sınavlardan kaçış yoktu.Bugün girmesem yarın yeniden başıma gelecekti.Bu yüzden en iyisi zamanında girilen sınavdı.Gece 03.00'a kadar sınavlarıma çalıştım.Zamanında sınavıma çalışsaydım böyle olmayacaktı.Sonunda pes ettim.Yatağıma sokuldum ve bir saniye bile geçmeden uyuyakalmışım.

Arkadaşlar sizin çevrenizde veya akrabanızda ikizler var mı?Ben ikizlere bayılıyorum fakat benim çevrem de hiç ikiz yok.Peki siz ikizleri seviyor musunuz?

Tesadüf Aşklar -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin