Multi de Atakan var.
Nurgül,Esra ve ben bir sahil kenarında oturmaya başladık.Birlikte sohbet ediyorduk.Rüzgar beni aradı"Sahil kenarında gezelim mi?"dedi."Tamam"dedim ve kızların yanından ayrıldım.Ben gittikten bir süre sonra Savaşta Nurgülü aramış.Onlar da bizim yanımıza geldiler.Şüphelenmeye başlamıştım."Neden buraya toplanmıştık?Esra ve Atakan neden gelmemişti?diye düşündüm.S onra Esrayı aradım"Nerdesin?Ne yapıyorsun?"diye sordum."Aynı yerde oturuyorum.Biraz önce yanıma Atakan geldi.Benim burada olduğumu siz mi söylediniz?"dedi.Ben de"Hayır haberimiz yok"dedim.Telefonu kapattığımda bu üçlü egoistin bir işler çevirdiğini anlamıştım.Rüzgara sordum ama cevap vermedi.Fazla üstelemeyip yürümeye devam ettik.Ortada hazin bir sessizlik vardı.Sessizliği Savaş bozdu"Bir şeyler içelim mi?"dedi.Biz de kabul ettik.Birlikte kafeye gittik.Nurgülle ben"Atakan ve Esra neden gelmedi?"diye sorduk.Savaş ve Rüzgar da daha fazla dayanamayıp durumu anlattılar."Atakan Esradan hoşlanıyor.Esraya ondan hoşlandığını söyleyecek.O yüzden onları yalnız bıraktık."dediler.Esr adına çok sevinmiş olsak ta kendi adımıza üzülmüştük.Ben Rüzgardan,Nurgülde Savaştan böyle bir şey bekliyorduk açıkçası.Yüzümüz düşmüştü.Yüzümüze sahte bir gülümseme yerleştirip onlara gülümsedik.Onlar bizim bu duruma kırdığımızı anlamış olacaklar ki hemen konuyu değiştirdiler.Tam o sırada kahvelerimiz geldi.Kahvelerimizi yudumlamaya başladık ki Nurgülün telefonu çaldı.Arayan Esraydı.Nurgul telefonu açtığında Esra çığlık,sevinç karışık bir konuşma gerçekleştirdi.S öyle diyordu;"Nurgül Atakan benden hoşlandığını söyledi.Düşünebiliyor musun bir nevi sevgili olduk"dedi.Biz çok mutlu olmuştuk.Bir an Esranın bu konuşmasına dördümüz birden kahkaha attık.Etraftakiler bize bakıyordu.O yüzden gülüşmelerimizi kısa kestik.Gerçekten çok mutlu olmuştuk.Saatin geç olduğunu artık evlere gitmemiz gerektiğini söyledik.Savaşla Rüzgar da biz bırakalım sizi dediler.Bizde kabul ettik.Rüzgar beni,Savaşta Nurgülü bıraktı.Eve geldiğimde saat 20.00 dı.Annem sınır küpüne dönmüş bir şekilde beni bekliyordu.İçimden"Aha nanayı yedim!!"dedim.Annem sabaha kadar konuşacaktı şimdi."Kızım nerelerdeydin?Telefonlarıma da cevap vermiyorsun.Ne kadar merak ettim biliyor musun?"dedi.Ben de "Özür dilerim annecim"dedim."Nerelerdeydin sen?"dedi."Nurgülle takılıyorduk"dedim.Annem"Sana bir hafta ceza.Evden okula okuldan eve.Hic bir yere gitmek yok!"dedi.Bunu duyunca üstümden kaynar sular döküldü.Sinirlenerek odama çıktım ve kapıyı kitledim.Yatağıma uzanıp bir süre ağladım.Rüzgar aradı.Telefon çaldı durdu aldırmadım.Bir kaç kez daha aradı.Bu sefer telefonu kapattım.Ömer"Zehra telefonu açmıyor.Bir Nurgülü arayın"diye içinden geçirdi.Nurgül"Rüzgar beni bu saatte neden artıyor acaba?"diye içinden geçirdi ve telefonu açtı."Efendim Rüzgar?"dedi.Rüzgar"Nurgül,Zehraya ulaşamıyorum haberin var mı?"diye sordu.Nurgül"Senden sonra bi daha konuşmadık"Rüzgar"Tamam kapatıyorum.İyi akşamlar"
Not=Arkadaşlar diğer bölümleri tatilde yazmayı düşünüyorum.Sınavlarımın bitmesi gerekiyor.Allaha emanet olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Aşklar -ASKIDA-
Teen FictionOna bakmaya kıyamamak mı yoksa bakıpta doyamamak mıdır AŞK?