11.BÖLÜM

147 71 5
                                    

Ege"Hmm ne yapsak?Ne yapsak?Bulduuum!"dedi.Ece"Ne buldun Ege?"dedi."Bovling'e gidebiliriz aslında.Ben senle,Zehra da Rüzgarla olur"dedi.

Ece"Ayy Allah korusun.Ben seninle olmam"dedi.Ege"İlla her şeyi bozacaksın değil mi?Sanki ben sana çok meraklıyım"dedi.Rüzgarla birbirimize bakıp güldük.

"Aslında benim aklıma bir fikir geliyor ama"dedim.Rüzgar"Neymiş benim sevgilimin aklına gelen fikir?"dedi."Kareokeye gidebiliriz.Hem eğlenceli olur"dedim.İkizler kem küm etse de sonun da onları da ikna ettik.Toplanıp kafeden çıktık.Rüzgar"Arabama atlayın,ben götürüyüm sizi"dedi.Biz de kabul ettik.

Kareokeye gittiğimizde tek bir boş yer kalmış.Onu da hemencecik biz kaptık.İkizler oturdu.Biz Rüzgarla hemen sahneye geçip Mustafa Cecelinin şarkılarından araştırmaya başlamıştık.

Çünkü onun şarkıları romantikti.Ararken 'Aşkım Benim' şarkısını bulduk.Hemen şarkıyı söylemek için hazırlandık ve göz göze şarkıyı söylemeye başladık.(Multide ki şarkıyı açın)

Ben
Kırık kalbimin son ümitleri çiçek açtı ilk bakışında
Bir hayaldi bu sevgimiz huzur oldu dokunuşunla
Ne yaparım ben yar sensiz,derdimi kime söylerim?
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim

Birlikte
Aşkım benim meleğim söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz

Rüzgar
Hatırladın mı o geceyi ay bize bakıp gülümsüyordu
Gökyüzü tüm yıldızlarını bize hediye gönderiyordu
Ne yaparım ben yar sensiz,derdimi kime söylerim?
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim

Birlikte
Aşkım benim meleğim söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz

Şarkı bitince herkes alkışladı.Yerimize oturduk.Ece ile Ege'ye"Sizde söyler misiniz?"diye sorduk.Ege"Ben Ece ile hiçbir şey yapmam.Madem benimle olmak istemiyormuş."Ben de söylemek istemiyorum.Belki bir daha ki sefere"dedi.

Rüzgar"O zaman çıkalım"dedi.Biz de onaylarcasına kafamızı salladık ve dışarı çıktık.Şimdi ne yapacaktık?Rüzgar arabasını gösterdi"Hadi gelin"dedi."Rüzgar Ben arabayla gitmek istemiyorum.Siz gidin ben biraz yürüyeceğim"dedim.

Rüzgar"Bir şey mi oldu Zehram?"dedi.Bir anda içime bir sıkıntı oturmuştu ama nedenini bilmiyordum.Bu his bana sık sık olurdu ama bu daha kuvvetli idi.Kesin kötü bir şey olacaktı.

"Yok öylesine nedensiz bir şekilde canım sıkıldı da"dedim.Rüzgar"Peki sen bilirsin.Eve mi gideceksin?"dedi."Evet"dedi."Dikkat et kendine.Seni çok seviyorum,bunu sakın unutma"dedi ve yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu.Veda eder gibi konuşuyordu."Ben de seni çok seviyorum"dedim ve sarıldım.Sonra ayrıldık.Ben parklarda geze geze eve gelmiştim.

Saat 18.00 dı."Annem ben geldim"dedim.Annem"Kızım kuzenlerin nerede?"dedi."Ben erken geldim annem.Onlar daha geziyor"dedim.Annem de"Tamam kızım"dedi.Zaman kaybetmeden odama çıktım.Yatağıma uzanıp müzik dinlemeye başladım.Fakat içimdeki sıkıntı bir an olsun geçmiyordu.

İçimin az da olsa rahatlaması için Ece'yi aradım"Alo"dedi.Ohh içim rahatlamıştı."-Neredesiniz?" "+Hastanedeyiz"
"-Oha kuzen ne oldu?" "+Biz de bir şey yok ta şey" "-Ne kuzen söylesene yoksa Rüzgara mı bir şey oldu?" "+Fazla bir şey yok aslında" "-Ece lafı ağzında geveleyip durma.Söyler misin artık?" "+Yolda gidiyorduk,tam bir arabaya çarpacakken Rüzgar direksiyonu kırdı ve ağaçlık bir alana girdik.Arabayı bir köşeye çarptık.Çok şükür biz de bir şey yok fakat Rüzgarın bileği kırıldı"

Ben bunları duyunca içimde bir şeyler koptu.Allahtan kuzenlerime bir şey olmamıştı.Yoksa yengem ve annem beni kıtır kıtır keserlerdi.Ne diyordum ben yhaa!? Şimdi aşkım ne haldedir?Hemen odadan çıktım ve anneme seslendim"Anneciğim kuzenlerim beni çağırıyor.Ben gidiyorum"dedim."Tamam kızım geç kalmayın"dedi

"Tamam anneciğim"dedim.Bahçeye çıkarken taksiyi çağırdım ve dışarıda beklemeye başladım.Nihayet taksi gelmişti.Hemen taksiye bindim ve hastaneye gideceğimizi söyledim.Adam çok yavaş gidiyordu.Sinirli bir ses tonuyla"Abicim bassana gaza"dedim.

Arkadaşlar bu bölümüm nasıl olmuş?
Yorumlarınızı ve votelerinizi heyecanla bekliyorum.Sizi çok seviyorum...

ÖNEMLİ  DUYURU=Arkadaşlar artık her  hafta bir bölüm yazmayı düşünüyorum.Takipte kalın...😉

Tesadüf Aşklar -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin