Hoofdstuk 19

782 36 18
                                    

Ik veeg mijn tranen agressief weg en kijk opzij.
"Hagrid" fluister ik met een kleine glimlach.
"Och, Meidje toch " Hagrid komt dichterbij en steekt zijn handen uit.
Ik pak ze voorzichtig aan, het lijkt alsof ik mijn handen in veel te grote handschoenen heb gestopt.
"Meidje, je handen trillen als een gek, wat is er aan de hand " zegt Hagrid bezorgt hij trekt me voorzichtig overeind ( wat voor mij als een ruk voelt ).
"Draco..ik.." Ik zuchtte diep.
"Draco heeft me bijna vermoord " zeg ik zwak.
"In ieder geval voelde het zo "
"Heeft die gladjanus van een Malfidus je bijna vermoord? " roept Hagrid woedend.
"Ik mot echt eens met Sneep praten " hij kijkt me bezorgt aan.
"Het gaat wel Hagrid,Dankje " er ontsnapt nog een snik uit mijn mond.
"Maar wat doe je zo diep in het bos? " zegt Hagrid een beetje verbaast.
"Ik liep weg omdat ik boos was,ik had niet door dat ik zo ver liep, kun jij me weer terug brengen ? " vraag ik zachtjes.
Hagrid lacht.
"Natuurlijk " zegt hij breed grijnzend.

"Als ik Malfidus tegen kom sla ik hem zo hard dat hij me nooit meer vergeet " zegt Ginny boos.
"Weetje wat ik zoek hem nu op " Ginny staat op van de bank maar ik pak haar pols.
"Ik heb hem al geslagen " zeg ik terwijl ik mijn wangen rood voel kleuren.
"Zeg me alsjeblieft dat het heel maar dan ook heel hard was " zegt Ginny die me met grote ogen aan kijkt.
"Hij had tranen in zijn ogen dus ik hoop van wel " glimlach ik.
"Lekker voor hem" mompelt Ginny zachtjes.
"En Melanie heb je erop los geslagen?" Simon komt de leerlingen kamer in lopen.
"Heb je het gesprek gehoord " vraagt Ginny.
"Welk gesprek?" Vraagt Simon verbaast.
Hij loopt onze kant op.
"Malfidus ligt in de Ziekenzaal" zegt Simon die op een stoel ploft.
"Wat! Waarom?" Vraagt Ginny opgewonden.
"Iets met zijn kaak, hij zegt dat Melanie hem geslagen heeft " is dat waar Mel? Vraagt Simon met een grote glimlach.
"Zo hard was die ook weer niet " mompel ik.
"Denk ik" zeg ik er snel achter aan.
"Ha! Laat hem maar lekker lijden, als Harry er was had hij je misschien wel gekust omdat hij zo trots zou zijn " lacht Ginny.
"Hoop het niet, bedoel me niet verkeerd Harry is aardig maar verder.." Fluister ik.
Ginny kijkt me even verontwaardigt aan maar schud dan snel haar hoofd.
"Kom we gaan slapen Melanie" zegt Ginny die me van de bank trekt.
"Maar het is pas half 7" sputter ik tegen.
"Ja en? Je moet slapen" ze trekt me niks aan van mijn tegen gestribbel en trekt me de trap op.

Beetje kort ik weet het maar ik ben heel moe maar wou toch nog iets plaatsen.

Gedicht van Draco voor Melanie ☺️

Omdat irisjexkevar  zo stoer deed met haar teken boek ga ik stoer doen met mijn T-shirt 😂💖

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Omdat irisjexkevar zo stoer deed met haar teken boek ga ik stoer doen met mijn T-shirt 😂💖

Omdat irisjexkevar  zo stoer deed met haar teken boek ga ik stoer doen met mijn T-shirt 😂💖

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Anders dan je denkt. (Voltooit)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu