" Draco ? " zeg ik verbaast.
" Ik liep achter jullie ik zag je tas vallen en dacht laat ik helpen en 'm op pakken " zegt hij schouderophalend.
" Nou, dankje " ik pak mijn tas uit zijn handen waardoor mijn vinger toppen zijn hand raken en er een rilling door me heen gaat maar op de een of anderen manier voelt het fout.
" Ik ga maar weer " glimlach ik, ik draai me om en loop snel naar Loena en Ginny.
"Wat was dat ! " sist Ginny terwijl ze me arm vast pakt en me mee trekt een koets in.
"Wat heeft Draco gezegd ? Dat je lelijk was ? Of een vies Modderbloedje ? "
" Ginny hij kan me geen Modderbloedje noemen want dat ben ik niet mijn vader en moeder hebben alle 2 magische krachten weetje nog ? " zeg ik verontwaardigt.
"Sorry sorry ik haalde je in de war met Hermelien.." Mompelt ze terwijl ze op haar nagel bijt.
" Maar waarom dan ? Waarom zou hij zoiets zeggen ? " zeg ik verbaast.
Ginny lacht. " Omdat hij Draco heet ! Hij is de persoon die Harry zijn neus vorig jaar brak,hij is de persoon die Perkamentus vermoorden wou, hij is slecht Melanie door en door slecht " zegt ze een beetje hysterisch.
" Maar hij hielp me " sputter ik tegen.
" Mel" Ginny bukt voorover en pakt mijn handen.
" Blijf alsjeblieft uit zijn buurt , ik weet niet wat hij van plan is maar het is zeker niks goeds en ja ik weet dat hij iets van plan is hij zou nooit zomaar aardig zijn tegen een Griffoendor"
" Maar hij weet niet dat ik een Griffoendor ben " zeg ik zacht.
" Ik denk het wel hij heeft je met Ginny gezien " zegt Loena.
" Ja maar Loena,jij was toch ook met Ginny en jij bent een Ravenklauw voor het zelfde geld denkt hij dat ik een Huffelpuf ben "
" Mel luister , ik ken Draco langer dan vandaag en of hij nu iets van plan is of niet ga niet met hem om, hij hoort bij Jeweetwel hij is een dooddoener en word alsjeblieft geen vrienden met dooddoeners alsjeblieft Melanie ! "
" Oké, ik beloof het ik ga geen vrienden met hem worden " zeg ik met een zucht.
Ginny laat mijn handen los en trekt zich terug.
" Dankje " glimlacht ze .
Ik weet niet waarom maar op de een of anderen manier vind ik het jammer, ik had graag meer willen weten over dezen jongen, maar Ginny had gelijk hij is een dooddoener en zoals mijn vader altijd zegt " Dooddoeners zijn niet te vertrouwen neem Sneep maar als voorbeeld "Het was niet zo lang dat komt omdat ik moe ben maar mijn hoofd zit vol ideeën dus het moest er even uit.
Ik denk dat ik net zoals vandaag 1 á 2 hoofdstukken per dag ga plaatsen.
Heel erg bedankt voor al het lieve commentaar jullie maken me echt blijXx Thirza 😘
JE LEEST
Anders dan je denkt. (Voltooit)
Fiksi PenggemarMelanie Omloop zit in haar zesde jaar van Hogwarts. Haar leven is niet zo bijzonder, ze is beste vrienden met Ginny Weasley en haar cijfers zijn prima. Maar op een dag drijgt alles te veranderen.. Ze ontmoet Draco Malfoy, ze heeft al wat over hem ge...