13. bölüm

5.7K 192 2
                                    


Multimedia:Ecem Bulut

Sabahtan beri sadece oturuyoruz ve bu canımı sıkmaya başlamıştı Ecem e dönüp ilk sen başla dedim o da kafasıyla onayladı ve

"Neden evlenmek istedin "

Ufak çaplı bi kahkaha dan sonra

"Ben değil dedem istedi"

"Deden mi nasıl yani"

"Dedem torun istiyordu ve hasta olduğu için görememekten korktuğunu söyledi bende evleneceğimin ve ona torun vereceğimin sözünü verdim ..."

Ona sadece miras için olduğunu söyleyemezdim

"Ve benle evlenmeni istedi"

"Aynen öyle neyse sıra bende"

"Sor"

"Geçen nişan yemeğin de ki muhabbet vardı"

Biraz gerilmiş gibi duruyordu

"Hangi muhabbet"

"Araba korkun"

"hmm anladım"

"Anlatsana neden korkuyorsun araba kullanmaktan"

Derin bi nefes aldı ve

"Ben daha küçükken babam ve annem çok çalıştıkları için benle fazla ilgilenmiyorlardı bu durumdan bende çok rahatsız olur ve dile getirirdim her seferinde sonra annem benimle ilgilenmesi için bi dadı tuttu kadın dıştan görünüş de hiç bakıcı tipi yoktu neyse benle iki gün ilgilendi sonra annemi aradı ve beni parka götüreceğini söyledi izin aldı beni arabaya bindir di sonra evden baya uzaklaşmışken annemi aradı ve benim olanı aldım aslı artık onu sana vermiycem dedi ve gülmeye başladı annemin sesi geliyordu galiba ağlıyor du ben de annem ağlıyor diye ağlamaya başladım kadın bana bağırdı birden ve bana tokat attı annem telefonu çoktan kapanmıştı kadın dikkatini bana verince karşıdan gelen toplu taşıma aracına çarptı çarpmanın etkisi ile bi kaç takla attı arabamız sonrası bana karanlık annem in söylediğine göre 3 yıl komada kalmışım çıktıktan 1 yıl sonra bu şehir bana dar gelmişti her yer bana o anki korkumu hatırlatıyordu uzun süre annemle uyudum okulda annemle kaldım sonra babam benim bu halimden rahatsız oldu ve beni alıp Hollanda ya götürdü orta okul bitti ve iki senelik lise hayatım oldu iki senede 9 sınıfı tekrar ettim sonra bi kavga oldu ve bi arkadaşımla ben okuldan atıldık babama yalvardım ve kendime küçük az gideri olan bi kafe açtım izmirde ve sonrası sen"

" yaşadıkların kolay şeyler değilmiş ama güçlü olmayı başarmışsın "

"Evet öyle bu konuşma aramızda kalacak sözmü"

"Bu masaya birbirimizi tanımak amaçlı oturduk casusluk yapmak için değil"

"Tamam öyle olsun... sıra bende"

"Tamam sor"

"bak bu soru biraz özel olabilir ama merak ediyorum"

"Rahat ol artık bundan sonra ikimizin de özeli olmayacak"

"Sıla neden o kadar soğuk"

"Onlar keremle 2 yıl önce evlendiler ve iki yıl tedavi ile uğraştılar bunun sonucunda bi kız doğuracak dı fakat geçirdiği kaza sonucu nerdeyse canından oluyordu bizim rakip şirket ihaleyi aldığımız ve o sirketin kapanmasına neden olduğumuz için canımızı yakmak istediler ve başarılı da oldular kızını kaybetti ve bir daha olmama tehlikesi çok yüksek"

"Ama bu saçmalık aptal bi ihale için bir anneye ve bebeğine nasıl böyle bişey yaparlar"

"Herkes nefes alabilir ve insan faliyetlerini gerçekleştire bilir ama herkes ADAM olamaz"

Zorla GüzellikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin