היי בננות בוקר טוב אני מקווה שאתם מוכנות לפרק מהממם שעשיתי במיוחד בשביל תחילת הסופ״ש!!
יום שישי שמח😘 אוהבת אתכן הכי בעולם!!!חזרתי מבית ספר הייתי ממש רעבה. אז כמובן שהלכתי לאכול הכי מהר שיכולתי נטע עשתה בשבילי עוף ותפוחי אדמה בתנור, התחלתי לאכול עד שקיבלתי הודעה- היא הייתה מעידו. אני לא יודעת למה, אבל הוא גרם לי לחייך עוד לפני שקראתי בכלל..
״היי תומי אני מקווה שאני לא מפריע..״
הוא שלח, ״אתה ממש לא מפריע״ שלחתי לו אחרי שניה (מפגרת), ״אה אוקיי.. רציתי להגיד לך שממש נהנתי לדבר איתך היום״ הוא שלח והסמקתי, הפעם חיכיתי כמה שניות, ״גם אני נהנתי״ כתבתי, ״מאוד״ הוספתי (אוי הפיגור..)״בכל מקרה מה שרציתי להגיד זה שהייתי שמח אם הינו עושים את זה יותר..״ הוא כתב וקפצתי מאושר ״אני אשמח..״ כתבתי, ״אולי עכשיו?״ הוא שאל, ״עכשיו? איפה? מתי?״ שאלתי בתמימות.. "אצלך ב-19:00?״
״בסדר״ עניתי בלי לשים לב שעכשיו 18:30 אני בחיים לא אספיק להתארגן!!
״טוב אז קבענו״, ״מעולה״ עניתי, ורצתי להתארגן. אני לא יודעת מה ללבוש אני בבית אני לא רוצה שהוא יראה שהתלבשתי לכבודו אוףףף! למה אני מתאמצת בכלל?! מי הוא בכלל?! סתם גבר! אני בכלל לא רוצה חבר! ואולי כן?!נקודת מבט- עידו:
״טוב אז קבענו״ עניתי, ״מעולה״ היא כתבה.אני לא יודע מה היא עשתה לי אבל אני מרגיש שאני חייב לראות אותה שוב! אבל למה?! יש לי את כל מה שאני רוצה כל הבנות רוצות אותי כל הבנים רוצים להיות כמוני (בלי להשוויץ כמובן) אז למה?! למה דווקא אותה?! התלבטתי מה ללבוש לא מתאמץ מידי לא זרוק מידי בסוף לבשתי טי שירט שחורה כדי שיראו לי את השרירים וג׳ינס קצר בצבע חרדל שמתי בושם ויצאתי השעה הייתה 18:56 לא רציתי שהיא תראה שהקדמתי אז חיכיתי כמו מפגר על הכביש, דפקתי לה בדלת.
היא נפתחה ותום עמדה מולי כל כך יפה, אני נשבע שיכולתי לנשק אותה עכשיו, אבל לא! אנחנו רק ידידים! התחבקנו וניכנסתי פנימה.. בהתחלה הייתה שתיקה מביכה כזאת, לא נעימה כאילו שנינו מתביישים לדבר..
YOU ARE READING
The first time
Romance-נשכבנו אחד ליד השנייה, היא חיבקה אותי ואני ליטפתי אותה. ״זה היה מדהים״ היא אמרה לי בעייפות , ״את מדהימה״ עניתי ונשקתי למצחה ״זה אומר שאפשר לספר לכולם?״ היא שאלה אותי מתחננת ״לא״- סיפור אהבה מרגש וסוחף. עלול להכיל תכנים מיניים וקללות. אהובות שלי, זא...