היי כולם,
רציתי להמליץ לכם על סיפור ממש טוב של ידידה שלי, יובל.
לסיפור קוראים- אהבה נגד הציפיות. אתם תמותו על זה מבטיחה! yuval2029
אוהבת הכי בעולם💗 תהנו.נטע הדליקה את הרדיו, והיה את השיר הזה "כביש החוף!!!, אני מתה על השיר הזה תגבירי דחוף!!!" אופיר צרחה וכולנו התחלנו לשיר.
"על כביש החוף, רוח בשיער שותף את הנוף, ח׳ברה מאוחרה מדברים בלי סוף, יא יא יא הכל יהיה טוב, יא יא יא הכל זורם, טואובבב..." איזה כיף עוד מעט מגיעים!!!!אמרתי לעצמי וחייכתי, אני לא מאמינה שאני ובן ביחד! זה גורם לי לחשוב שאולי סוף סוף יהיה משהו אמיתי בחיי האהבה שלי.
אולי ביני לבין בן יהיה משהו רציני, וסוף סוף אני ירגיש כמו ילדה נורמלית. מאז שהם נכנסו לי לחיים הם רק עושים לי בעיות, לדוגמה עידו, פעם ראיתם ילד שמתבייש בחברה שלו?! ובנוסף להכל הוא גם משחק לה על המצפון, ואומר לה שהוא אוהב אותה כל שתי דקות.
ובן עכשיו הוא מקסים, אבל לפני שבועיים הוא אמר לי שהוא אוהב אותי אחרי שהוא ראה באיזה מצב הייתי לילה לפני... בנים אין להם שום רגישות. אנחנו הבנות יכולות לחשוב על כל פרט קטן, ובסוף הם לא שמים על זה בכלל.
טוב די! המחשבות האלה סתם מפגרות, גם את עם בן עכשיו, וגם את בדרך לאילת!!! "טוב אנחנו עוד 5 דקות מגיעות תכינו את עצמכם לשבוע מטורףףףףף" נטע אמרה והסתכלתי בחלון
או מי גאד!!! "הינה הטיילת" אמרתי לנטע בהתלהבות, "והינה האייס מול" עדן צרחה "קניונים, תתכוננו" אופיר צעקה, "Here I come" אופיר צעקה והמשיכה להסתכל מהחלון.
אני לא קולטת שאני אשכרה פה. "אתם קולטות שאנחנו הולכות לעשות את החופשה הכי מטורפת בעולם?!" אמרתי לכולם כשיצאנו מהאוטו. נרשמנו בקבלה ונכנסנו לחדרים. אני רותם ועדן בחדר אחד, אופיר ונטע בחדר אחר מולינו.
החלפנו מהר לבגדי ים ורצנו לבריכה. "או מי גאד, תראו איזה בריכה ענקית" רותם אמרה וקפצה למים. "תכנסי כבר, המים ממש נעימים" עדן צעקה לי. "אני קופצת" אמרתי והלכתי כמה צעדים אחורה "איזה כיף, אני לא מאמינה שאני באמת פה איתכם" אמרתי להם וקפצתי על רותם. "יווו קלטו את אלה ששם" עדן אמרה והסתכלנו אליהם, חבורת בנים בגילינו (די חתיכים), ושתי בנות, שנראות ממש נחמדות.
ברור שבן חתיך פי מליון מכל אחד מהם, אבל עדיין מי אמר שאני לא יכולה לשחק קצת, זה לא שאני יעשה משהו שאסור לי... אמרתי לעצמי והסתכלתי על הבנות "בואו נלך לבדוק מי הם" אמרתי ושחינו לכיוונם.
YOU ARE READING
The first time
Romance-נשכבנו אחד ליד השנייה, היא חיבקה אותי ואני ליטפתי אותה. ״זה היה מדהים״ היא אמרה לי בעייפות , ״את מדהימה״ עניתי ונשקתי למצחה ״זה אומר שאפשר לספר לכולם?״ היא שאלה אותי מתחננת ״לא״- סיפור אהבה מרגש וסוחף. עלול להכיל תכנים מיניים וקללות. אהובות שלי, זא...