פרק 24

1.1K 81 4
                                    

השיחה שלנו עברה בשלום עדן ואני עדיין חברות, ואני בטוחה שהשיחה הזאת רק תחזק אותנו.

הרגשתי משוחררת שהחברות שלנו התעצמה. היום הבנתי שחברות אמיתית לא נמדדת בכוח וכסף. הבנתי שחברות אמיתית, היא באה מהלב. כמה שאני נשמעת קיצ'ית אני מרגישה שזה נכון.

הלכתי לכיוון הכיתה בלי כוחות לא היה לי מוד לשיעור שביעי. אבל הלכתי בכל מקרה יש לי ברירה?! פתחתי את הלוקר והוצאתי מתמטיקה כשסגרתי אותו מי אם לא בן ועידו עמדו מולי. יופי רק הם חסרים לי עכשיו.

"נו? מה החלטת?" הם שאלו במין קלילות כזאתי, "אני לא החלטתי אבל אני מוכנה לעשות ניסיון" אמרתי והמשכתי, "בואו למקום פרטי יותר יש לי משהו לשאול אותכם" אמרתי והם באו אחריי. הלכנו לשבת מאחורי הקפיטריה (יש הצלחתי לברוח מהשיעור הנורא הזה!!) "טוב אז ככה, אתם אמרתם שאני יכולה לבחור במי שאני רוצה נכון?" שאלתי והם הינהנו. "אני לא יודעת במי מכם לבחור סבבה, את שניכם אהבתי ושניכם דפקתם לי סכין בגב" אמרתי והם השפילו את מבטם במין אחדות כזאת.

הכל הם יעשו עכשיו ביחד? זה לא יפריע לי נכון? טוב תמשיכי תום, אמרתי לעצמי והמשכתי.

"אז לקחתי עצה של חבר טוב שלי ואני רוצה להתחיל מהתחלה עם כל אחד מכם, אני יעשה עם כל אחד מכם דייטים ובסוף אני אחליט עם מי אני רוצה להיות" אמרתי והם חייכו.

"מי מתחיל?" עידו שאל בהתלהבות. "תעשו אבן נייר זה לא באמת משנה" אמרתי והם הקשיבו להצעתי. "אבן נייר ומספריים המנצח בין השנייים, אחת שתיים שלוש" עידו ניצח.

"טוב אז תבוא לאסוף אותי ב19:00 נלך לסרט" אמרתי במין זלזול והלכתי.

זלזלתי בזה כי לא רציתי שהוא יראה שאני לגמרי בעיניין שלו, לא רציתי שהוא ידע שאני מצפה להערב בקוצר רוח. איך אני אמורה לבחור בינייהם?? אני אוהבת אותם. גיא אמר לי פעם שזה לא יכול להיות שמתאהבים בשני אנשים באותו הזמן, אני חושבת שאני אוהבת את שניהם בגלל העבר המשותף שהיה לנו ביחד. אני מאוד מקווה שהוא צודק.

ואני עוד יותר מקווה שהערב הזה הולך לעבור בסדר.


נקודת מבט- עידו:

למזלי אני הראשון מה שנותן לי את האפשרות לתת לה את הרושם הראשוני הטוב ביותר, עכשיו רק נותר לי לגרום לה להבין שהיא אוהבת אותי ורק אותי.

התקלחתי, השפרצתי בושם ויצאתי מהבית. הגעתי לביתה של תום ודפקתי על הדלת, תום לבשה שמלה פרחונית קצרה ונעלי עקב שחורות. היא הייתה יפה מתמיד.  בהיתי בה, "מה?" היא שאלה מחוייכת, "סתם אמרתי לך פעם שאת יפה?" אמרתי והיא הסמיקה "לא" היא ענתה וחייכתי "אז הגיע הזמן" אמרתי והושתתי לה יד. יצאנו מהבית והלכנו לכיוון המכונית פתחתי לה את הדלת, ג'נטלמן עוד נקודות, היא התיישבה וסגרתי את הדלת אחריה.

The first timeWhere stories live. Discover now