מהממות שלי התגעגעתי אליכן, אתם ריגשתם אותי, לא ציפיתי שאני יגיע כל כך רחוק בכל כך מעט זמן אתם הקוראות הכי טובות שיש😍 רציתי לבקש מכן שתלכו לשמח את חברה שלי mayagolan היא כותבת סיפור חדש (מושלם) ולא יזיקו לה עוד קוראים אני סומכת אליכן😛
תהנו, אוהבת❤️״בוקר טוב״ אמרתי לרותם ועדן, כשהתעוררתי, התרוממתי מהמיטה והסתכלתי בטלפון, השעה הייתה 8:30, פאק! הארוחת בוקר ב- 9:00, אני חייבת להעיר את הבנות.
"רותם, עדן קומו, עוד מעט יש ארוחת בוקר" אמרתי להם ברוגע. הם קמו מהמיטות והתחילו להתארגן. תוך כמה דקות כבר היינו מוכנות וירדנו לחדר אוכל.
קיוויתי שהכל בסדר בין גיא לדניאל, אחרי מה שקרה אתמול אני חושבת שאני מבינה מה זאת אהבה אמיתית, כשראיתי איך גיא דואג לדניאל, ואת הפרצוף שלו כשהוא מצא אותה, הבנתי שכזאת אהבה אני רוצה.
אני מדברת עם בן כל ערב, אני מתגעגעת אליו, הוא חסר לי. לא חשבתי שאני אגיד את זה כל כך מהר, שאני ארגיש שאני צריכה אותו, שאני זקוקה לו. אולי זה רציני הפעם.
שיחת טלפון קטעה לי את המחשבות.
״יפה שלי, מה קורה?״ בן שאל אותי בהתלהבות. ״הכל בסדר, מתגעגעת אליך..״ עניתי בכנות, ״גם אני״ בן אמר והמשיך, ״מה את עושה״ ״עכשיו אני והבנות, ירדנו לחדר אוכל״ עניתי ״טוב, בתאבון חיים שלי״ בן אמר ושלח לי נשיקה. ״תודה״ אמרתי וניתקתי.
האוכל היה מעולה, ולא הפסקתי לאכול, ״טוב, די, התפוצצתי״ אמרתי והחזקתי את הבטן.
״גם אני״ עדן אמרה ולקחה ביס אחרון.
״גם אני״ רותם אמרה ושתתה את מיץ התפוזים שהיה לה בכוס.״טוב אז בואו נלך, יש לנו עוד לבזבז את כל הכסף שלנו היום״ אמרתי בחיוך רחב וקמתי מהכיסא, הבנות כמו אחריי ויצאנו מהחדר.
״נטע, אופיר אתם רוצות לבוא לקניון?״ שאלנו אותם כשראינו אותם בדרך, ״לא אנחנו נלך יותר מאוחר, תהנו״ נטע אמרה ונתנה לי נשיקה. ״תודה״ אמרתי והמשכנו ללכת.
השעה הייתה כבר 13:00 בצהריים, החלטנו שאנחנו מתיישבות לשתות קפה באחת המסעדות. רותם כבר הספיקה לקנות 3 חולצות 2 ג׳ינסים וזוג נעליים. ועדן הספיקה לקנות 2 חולצות, ו- 3 ג׳ינסים. אני קניתי שמלה קיצית, וכפכפים. אני די קמצנית, עד שאני בוחרת משהו הוא חייב להיות מושלם.
״נו, איך אתן מסכמות את השבוע שלנו??״ עדן שאלה אותנו. ״היה מושלם״ אמרתי. ״היה מהמם״ רותם אמרה וצחקנו. ״אז זהו היום בלילה, חוזרים הביתה״ עדן אמרה בעצב, ״כן, אה?״ אמרתי באותו הטון. ״טוב די עם המצב רוח העצוב הזה!, היה מושלם ועדיין יש לנו היום ״מסיבה אחרונה״ רותם אמרה והעלתה לנו את החיוך על הפנים.
״טוב היא צודקת״ אמרתי ולגמתי מהשוקו שלי, אני לא בן אדם של קפה, זה לא מתוק, וזה מר. אני ישאר כמו ילדה קטנה ואשתה שוקו כל החיים שלי, אמרתי לעצמי וחייכתי.
״דניאלי אתם באים למסיבה היום בערב?״ כתבתי לה, ״אולי, לא יודעת נראלי שאני וגיא נוותר. אם את מבינה למה אני מתכוונת״ היא סימסה לי בזריזות. ״אוקי בהצלחה, חיים שלי😏״ שלחתי לה ויצאתי מהשיחה. ״יאללה זזנו?״ רותם שאלה כשסיימנו לאכול. אני ועדן סימנו כן עם הראש, והלכנו משם.
הגענו לחדר והייתי גמורה הרשתי לעצמי להירדם, קמתי אחרי שעה והתחלתי לארוז, בכל זאת אנחנו מחר חוזרות הביתה..
ארזתי את כל הדברים בתוך המזוודה שלי והנחתי אותה בכניסה לחדר. הלכתי להתקלח ועשיתי מחליק. עדן לא הייתה בחדר אז הרשיתי לעצמי להתאפר עם הדברים שלה היא לא תדע, האיפור יצא סבבה, הלכתי להתלבש ובחרתי גינס ארוך בהיר וחולצת אובר סייז סגולה נראתי מהמם (כרגיל) ויצאתי מהחדר.
המסיבה הייתה ממש כיפית, רקדתי עם כולם, ונהנתי מהרגע, השתכרתי קצת, ממש טיפה. כשזה בנוגע לשתייה אני ממש אחראית. הייתי טיפה מסטולה אבל הרגשתי נהדר. רקדתי ורקדתי עד שלא יכולתי לעמוד על הרגליים, רותם ועדן היו עם הבנים, ודניאל החליטה לבוא בסוף, דניאל אוהבת לרקוד כמוני ככה שרקדנו בלי הפסקה.
בסביבות 1 בלילה הלכתי לחדר והופתעתי לגלות שעדן ורותם לא נמצאות. לא היה לי אכפת זרקתי את עצמי על המיטה ונרדמתי. לילה אחרון באילת...
״תומי קומי!!״ שמעתי את עדן לוחשת לי ״אני קמה״ הופתעתי לגלות שעדיין חושך בחוץ, הסתכלתי בשעון והשעה הייתה 4:00 לפנות בוקר. ״אני לא מאמינה שהערת אותי בשעה כזאת!״ אמרתי לעדן ועצמתי את העיינים. ״אני מקווה שיש לך סיבה טובה״ הוספתי וחיכיתי שהיא תדבר.
״אני ורוני התנשקנו!!!״ היא אמרה ושמעתי את ההתלהבות בקול שלה. ״אני ממש שמחה בשבילך, אבל אם יורשה לי אני חוזרת לישון״ אמרתי וניסיתי להירדם.
קמנו בבוקר, לקחנו את הדברים והלכנו לכיוון המכונית, הינו קצת עצובות שנגמר אבל המחשבה שבן מחכה לי בבית עושה לי כל כך טוב, חשבתי לעצמי וחייכתי (שוב).
״בנות תתעוררו, הגענו״ נטע אמרה ויצאנו מהאוטו. ״בכל זאת, אתם יודעות, אין כמו בבית״ אופיר אמרה והמשכתי אותה -
"home sweet home"יפות שלי אהבתם??
השיר שבחרתי לפרק, זה שיר שאני ממש אוהבת. אני שמעתי אותו כשכתבתי לכם את הפרק (מקווה שאהבתם).
על תשכחו להגיב ולדרג🙃
אוהבת אותכם💗💗
YOU ARE READING
The first time
Romance-נשכבנו אחד ליד השנייה, היא חיבקה אותי ואני ליטפתי אותה. ״זה היה מדהים״ היא אמרה לי בעייפות , ״את מדהימה״ עניתי ונשקתי למצחה ״זה אומר שאפשר לספר לכולם?״ היא שאלה אותי מתחננת ״לא״- סיפור אהבה מרגש וסוחף. עלול להכיל תכנים מיניים וקללות. אהובות שלי, זא...