פרק 13

1.6K 94 7
                                    

נקודת מבט- בן:

דפיקות בדלת העירו אותי מהשינה. הלכתי לפתוח ורותם עמדה בכניסה, "היי מה את עושה פה?" שאלתי אותה. "קבענו להיפגש לעבוד על הסצנה" היא אמרה מאוכזבת , "אה נכון תיכנסי" אמרתי וסגרתי את הדלת אחריה. ואיי איך היה מתאים לי שהיא הייתה עפה מפה.

היא סבבה והכל, אבל היא לא יותר מסתם חברה של תום..

"את רוצה לשתות משהו?" שאלתי אותה מתוך נימוס. "אמ, לא אני בסדר" היא ענתה וחייכה עלי. אני בטוח שיש לה משהו עלי, מסכנה היא לא יודעת שאני משוגע על תום. טוב שתתמודד זה לא שאני הזמנתי אותה לפה כדי להצהיר על אהבתי עליה. יאללה עוד ילדה לרשימה. אמרתי וחייכתי לעצמי.

"טוב אתה רוצה להתחיל לעבוד?" היא אמרה והנהנתי. "אני אומר בואי פשוט נזרום עם הקטע ונראה לאן זה לוקח אותנו" אמרתי וחייכתי עליה, "אבל צריך לבחור רקע לסצנה" היא אמרה והמשיכה, "יש לי רעיון! זוג במסעדה חוגג שנה ביחד." שאלתי, "יאללה" היא ענתה וקמנו מהספה.

הסצנה:

"מאמי אני לא מאמינה שכל זה בשבילי" רותם אמרה וזרמתי איתה. "הפתעה!! הכנתי לנו ארוחה רומנטית, רק לי ולך" אמרתי ושיחקתי אותה מאוהב, "תודה חיים שלי! אני מתה עליך, אתה החבר הכי טוב בעולם!" היא אמרה וחיבקה אותי. "טוב בואי נשב" אמרתי והזזתי את הכיסא מהשולחן, רותם התישבה וליטפה לי את היד.

"את יפה, את יודעת את זה?" שאלתי אותה ועיניה נצצו, "תודה" היא אמרה והמשכתי במשחק. "את באמת באמת יפה, כמו כוכב בשמיים" המשכתי והיא הסמיקה. "אתה האור שלי, בן, אתה האושר שלי, אני אוהבת אותך כל כך" היא אמרה ודמיינתי את תום במקומה. "גם את אהובה שלי, את הסיבה שאני קם בבוקר, את הסיבה שלי לחייך, את האהבה הכי גדולה שלי" אמרתי וראיתי את תום במקומה.

התקרבתי עליה עצמתי עיניים ונישקתי אותה, נשיקה ארוכה מלאה בתשוקה. פאק זאת לא תומי!

דחפתי אותה מימני, "מה קרה, חשבתי שנהנת?" היא שאלה אותי ונגעלתי מימנה. "רותם אני מצטער נסחפתי" זאת סתם סצנה מטומטמת, מה היא חשבה שזאת נשיקה אמיתית? "תקשיב אני לא יודעת מה אתה רוצה מימני, אבל זה לא הרגיש כאילו אתה משחק" היא אמרה וחייכה לעצמה. "אני יודע, נדפק לי המוח חשבתי שאת תום, אני לא יודע מה קרה לי, מצטער." אמרתי והשפלתי את מבטי.

"טוב, על תדאג, זה לא שאני התכוונתי לזה" היא אמרה וידעתי שהיא התכוונה לזה..

"תקשיבי אולי כדי שתלכי אנחנו מוכנים לקטע" אמרתי והלכתי לשתות מים. "כן, אתה צודק אני הולכת" היא אמרה והלכה לכיוון הדלת. היא פתחה את הדלת וסגרה אותה אחריה.

תום אמורה להגיע אלי היום אני לא יודע עם אני במצב רוח לזה. אני פגעתי בה! אני שיקרתי לה. רגשות האשם לא שכחו להגיע. הרגשתי חרא עם עצמי. איך יכולתי להתנהג ככה! אני חייב לספר לה. מחר, אני אעשה את זה מחר.

אמרתי לעצמי ושיחת טלפון קטעה לי את המחשבות. זאת הייתה תום "היי מאמי" עניתי לשיחה. "בן אני ממש מצטער אבל אני לא יכולה לבוא אני ושלומי ממשיכים לעבוד על הקטע" היא אמרה ודי שמחתי שהיא מבריזה ולא אני "זה בסדר מאמי" אמרתי והמשכתי. "נדבר יותר מאוחר טוב אני פשוט מת מעייפות" אמרתי והיא ניתקה את השיחה.

נקודת מבט- רותם:

יצאתי מהבית של בן והרגשתי נורא, הוא נישק אותי וזה היה הכי מדהים בעולם. אבל זאת לא הייתה נשיקה אמיתית הוא חשב על תום, והוא בכלל לא התכוון לנשק אותי..

אם הוא רק היה יודע מה הנשיקה הזאת עשתה לי, אז אולי היה לי את הזכות להיפגע.

נכנסתי הביתה והלכתי לחדר. נשכבתי על המיטה והרגשתי את השינה נכנסת לי לגוף לאט לאט עצמתי את העיניים ונרדמתי. קמתי בבוקר אם כאב בטן אבל לא הרשיתי לעצמי להישאר בבית.

היום בשיעור אני והבן מציגים את הסצנה שלנו, יש לי פרפרים בבטן אולי הוא ינשק אותי שוב. אבל מצד שני אני לא רוצה שתום תיפגע. טוב די רותם! פעם אחת תחשבי על עצמך! קמתי מהמיטה וצחצחתי שיניים, התלבשתי וירדתי למטה.

השיעור יהיה בדיוק עוד שעה אני מחכה ומחכה ומתה מהתרגשות מבפנים, זה הרגע שלי, זה הרגע של שנינו. אולי הוא יבין שהוא אוהב אותי ולא אותה. אולי הוא יבין שאני האחת בשבילו. שאני מחכה לו.

השיעור הגיע ובן ישב ליד תום, הוא הרגיע אותה שהכל יהיה בסדר, והיא שיחקה אותה כאילו לא אכפת לה. "רותם ובן בבקשה" המורה אמרה וכולם הסתכלו עלינו, חייכתי ואני ובן קמנו מהכיסאות.

"יפה שלי, את יכולה לפתוח" בן התחיל ופתחתי את עיניי. "כל זה בשבילי?" שאלתי את בן בהתלהבות. "כן, בשביל שנינו, אני אוהב אותך חיים שלי", "גם אני" עניתי לו וחיבקתי אותו. התישבנו סביב השולחן אחד מול השני, והחזקנו ידיים. "כתבתי לך משהו" בן אמר והוציא נייר מהכיס. "רותם שלי, אושר שלי, נסיכה שלי, רציתי לכתוב לך כמה מילים לכבוד יום השנה שלנו. זאת השנה הכי טובה שהייתה לי, גרמת לי להבין שאני יכול להיות טוב יותר, איתך אני בן אדם טוב יותר,את לימדת אותי לאהוב, את לימדת אותי להיות מי שאני היום! אני אוהב אותך רותם, אני אוהב אותך יותר מעט עצמי!" בן אמר לי ועיניי נצצו.

"אתה החבר הכי טוב שיכולתי לבקש, אתה בן אדם מדהים. אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותו, הוא הפסיק אותי באלגנטיות כדי להמשיך את המשחק. "סימנו" הוא אמר. חיפשתי את תום וראיתי שהיא לא הייתה שם, תוך כמה שניות גם בן קלט את זה ורץ. אחריה....

אהובות שלי, הבטחתי אז אני מקיימת. במקום לשמור את הפרק למחר אני מעלה אותו היום..
תזמינו את חברות שלכם לקרוא את הסיפור עוד קוראות לא יזיקו..
על תשכחו להגיב ולדרג אוהבת אותכם💗

The first timeWhere stories live. Discover now